דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלות שיניים ביום אחד - לחייך כאן ועכשיו 

מאת    [ 24/05/2012 ]

מילים במאמר: 669   [ נצפה 2505 פעמים ]

נגמרו הימים בהם השתלות שיניים היו תהליך ארוך, כואב ומסובך. אם גם לך נמאס לסבול מגירוי וכאבי שיניים ומקשיים לאכול, אם יש לך רצון לחזור ולחייך בפה מלא אבל הדרך לשם נראית מפחידה ומסורבלת, אם בא לך לחשוף שוב שיניים אל העולם ולהגיע לכל פגישה או אירוע מתקרב עם ביטחון עצמי בשמיים –  השתלת שיניים ביום אחד בלבד בשיטת דר' בלן היא הפתרון בשבילך. שימוש בטכנולוגיה חדשנית לצד טיפול רפואי מקצועי ומסור, מבטיח לך תוצאות טובות יותר של שיקום הפה מהשתלת שיניים דנטלית רגילה, בכאב מזערי וביום אחד בלבד.

החיים קצרים מידי בשביל לסבול מהשיניים

את הפחד מטיפול ממושך, הבושה לחשוף את השיניים בתמונות ואת אי הנוחות והסבל לאורך תקופה ארוכה ניתן להחליף כעת בטיפול שאורכו יום אחד בלבד.
מטופלים שעברו את השתלת השיניים ביום אחד מדווחים שהוא לא רק יעיל, איכותי ומחזיק מעמד שנים רבות יותר– אלא בעיקר מאפשר לחזור וליהנות מהחיים כבר למחרת הטיפול: לצאת שוב להצגות תיאטרון, לדייטים, לטיולים בחו"ל, לפרסם בפייסבוק תמונת פרופיל חדשה ומאירה של פניכם ולחייך לנכדים ולמשפחה בביטחון מלא.

השתלת שיניים ביום אחד – זה פשוט עובד

שיטות שונות להשתלת שיניים ביום אחד פותחו על ידי מומחים בינלאומיים בתחום לפני למעלה מעשור, ובישראל נהנים מהן מידי שנה אלפי לקוחות מרוצים ששמו קץ לסחבת הכרוכה בהשתלות השיניים בשיטה הישנה, שהטרידה אותם לאורך חודשים ושנים.

שיטת דר' בלן להשתלת שיניים ביום אחד, שפותחה בישראל, מביאה לשיפור ניכר באיכות ההשתלה ולשמירה על בריאות הפה לאורך זמן רב.

השיטה האנושית –  משתילים שיניים, אבל גם זוכרים שהן מחוברות לבני אדם

אז איך עובדת שיטת השתלת שיניים ביום אחד ומהן יתרונותיה? השתלות דנטליות רגילות כרוכות במספר ניתוחים, כאבים טראומטיים ותקופת המתנה ארוכה. תהליך זה כולל גם הרכבת שיניים תותבות זמניות, שגורמות לאי נוחות גדולה: הן עלולות לזוז, לצאת ממקומן ומחייבות שימוש בחומרי תחזוק הפוגעים בהיגיינת הפה.
השיטה החדשה של השתלת שיניים ביום אחד מאפשרת להחליף את כל השיניים הנגועות בשתלים חדשים מבלי לחכות.
בתהליך אחד עוקרים את השיניים הישנות ומשתילים את החדשות – שיניים קבועות אחת ולתמיד. ניתן להשתיל אפילו מערכת שיניים שלמה ביום אחד.
חלוקת העומס החדש בחלל הפה תתבצע בהתאם לפוטנציאל ההשתלה של המטופל: לחלק מן המטופלים מתאימה השתלה בשיטת all on 4  (השתלת ארבעה שתלים) ולחלק השתלה בשיטת all on 6, המאפשרת חלוקת עומס טובה יותר בפה המשוקם.
מחקרים מוכיחים כי לשיטה החדשה אחוזי הצלחה זהים ואף טובים יותר לאורך זמן מאלו של שיטות ההשתלה הישנות.

אחת הסיבות לכך היא איכות השתלים הדנטליים - השתלים בהם משתמשים בתהליך שיקום הפה בשיטת דר' בלן הם שתלים דנטליים חדשניים שישתלבו בלסת שלך מהר לקבלת מראה טבעי יותר בכל חיוך.

שיקום הפה - המבצע להחזרת החיוך

אז מה הצעד הראשון בדרך לשיניים בריאות ויפות יותר?
ראשית, עליך להגיע לפגישת ייעוץ, שם ניתן לאבחן האם השיניים ומבנה הלסת שלך מתאימים להליך זה. האיבחון כולל בדיקת CT, ובמידת הצורך שימוש בתוכנות תלת מימד נוספות על מנת לתכנן בדיוק את מיקום הצבת השתל לקבל המראה האסתטי והיפה ביותר לאחר הניתוח.
ביום ההשתלה ידאגו להכין אותך לפני הטיפול, בין היתר תוך כדי שימוש בחומרי אלחוש וטשטוש שיסייעו לעבור את התהליך כמעט ללא כאבים. בתוך שעות ספורות השתלת השיניים תבוצע במלואה, וניתן יהיה לחזור הביתה להתאוששות קלה. תקופת השיקום המהירה מאפשרת, שלא כמו בהשתלת שיניים רגילה, חזרה לשגרה ולאכילה נורמלית לרוב, בתוך יום עד יומיים מסיום הטיפול.

בשבועות ובחודשים הבאים מלווה את המושתל צוות מקצועי עד להשלמת התהליך בסדרה של טיפולי המשך, הכוללים ביקורות, צילומים, וניקוי אבנית. יש לזכור, כמובן, שמידת ההצלחה של שיקום פה תלויה גם בבריאותו הקודמת, וככל שהוא נקי יותר מזיהומים הסיכויים כי השתלים ייקלטו בפעם הראשונה גבוהים יותר.
אחד היתרונות הגדולים של שיטת דר' בלן להשתלת שיניים ביום אחד, היא היצירתיות הרבה שבשיטה זו, שמאפשרת לתת מענה מלא גם במקרים הקיצוניים ביותר של חוסר עצם, שהשיטות הישנות לא מסוגלות לטפל בהם. כך למעשה, השתלת שיניים ביום אחד הופכת לא רק מתאימה ויעילה, אלא גם למהירה ולבטוחה יותר.

 

 

מרפאת שיניים לתחום השתלות שיניים ביום אחד: ד"ר בלן


מנהל המרכז להחזרת החיוך ביום אחד 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב