דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים ביום אחד - הבשורה החדשה של רפואת השיניים 

מאת    [ 23/05/2012 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2530 פעמים ]

עקירות, תורים, שיניים שלא יושבות כמו שצריך, בושה ממצב הפה, טיפולים כואבים, הרמת סינוס, השתלת עצם, להמתין שהחניכיים יחלימו... עד לשנים האחרונות השתלת שיניים במסגרת שיקום הפה הייתה אומרת לך רק דבר אחד – חודשים ארוכים מאוד של סבל.


תחום השתלת השיניים עובר מהפיכה

פריצת הדרך הטכנולוגית בתחום השתלות השיניים החלה בחו"ל לפני קרוב לעשר שנים ומאז צברה תאוצה רבה בישראל ובעולם – השתלת שיניים מלאה ביום אחד.

מהפיכה כזו אינה מובנת מאליה, הרי איך יכול להיות שהשתלת שיניים שארכה עד היום חצי שנה ולפעמים יוותר משנה מפרכת יכולה להתבצע תוך יום אחד?

התשובה לשאלה הזו בדיוק כמו הרעיון מאחורי השתלת השיניים ביום אחד הרבה יותר פשוטה ממה שחושבים. שני גורמים עיקריים הביאו לקיצור המשמעותי בזמן הטיפול ולשינוי תפישת העולם של תחום השתלות השיניים:


    • שיטת עבודה חדשנית – שיטת העבודה החדשה שפותחה דוגלת בהעמסה מיידית של כל השתלים יחד ומתבססת על חלוקת עומס חכמה של השיניים החדשות בחלל הפה. את חלוקת העומס יוצרים ע"י חיבור מיידי וקשיח של השתלים לפה באמצעות גשר (גשר של כתרים שמוברג ישירות), הרעיון לקוח מרעיון דומה שמיושם בתחום האורטופדיה שנים רבות. בכך, נמנע הצורך מתהליך החלמה ארוך ומייגע של העצם ושל החניכיים והמטופלים יכולים לחזור וליהנות משיניים בריאות וחזקות כבר למחרת הטיפול.
    • איכות החומרים – שדרוג משמעותי באיכות השתלים וחומרי העבודה הדנטליים מונעים סיבוכים וזיהומים שהיו נפוצים יותר בעבר ומבטיחים שמירה על איכות השתלים לשנים רבות קדימה.

התוצאה – כל היתרונות בהשתלת שיניים אחת

כשבוחנים את השיטה המתקדמת של השתלת השיניים ביום אחד לעומת השתלת השיניים בשיטה הישנה, שעדיין נפוצה מאוד בישראל, מגלים שהשתלת השיניים ביום אחד מנצחת גם במבחן התוצאה ולא פחות חשוב – גם במבחן הדרך:


    • קיצור משך הטיפול – אם עד היום טיפול של השתלת שיניים ארך 4-6 חודשים במקרה הטוב, היום ניתן לבצע השתלת שיניים מלאה ביום אחד.
    • הפחתה משמעותית של הכאב – אם עד היום המושתל היה סובל מכאבים ומחוסר נוחות לאורך זמן, היום ניתן לבצע השתלת שיניים מלאה ללא כאבים ובנוחות מירבית.
    • פרקטיות גבוהה – אם עד היום לא ניתן השיניים תפקדו חלקית או לא תפקדו כלל במשך מספר חודשים, היום כבר למחרת הטיפול השיניים חוזרות לתפקוד מלא.
    • תוצאה אסטטית יותר – אם עד היום השתלת השיניים הייתה עלולה לפגוע באסטטיקת הפה ובמראה הפנים, היום השתלת שיניים ביום אחד מאפשרת לרופא השיניים לבצע התאמות טובות יותר למבנה הפה ומבטיחות את שיקום הפה עם תוצאה אסטטית לעין.
    • עמידות לאורך זמן – אם עד היום השתלת השיניים הצריכה ביקורים אינסופיים אצל הרופא ועמידות בינונית לאורך זמן, היום הודות לחומרים איכותיים והתאמה מקסימלית למבנה הפה, השתלת שיניים ביום אחד מעניקה לך פתרון בטוח ועמיד לאורך שנים רבות.

החיים קצרים מידי בשביל לסבול מהשיניים - השתלת שיניים ביום אחד

לסיכום, השתלת שיניים ביום אחד מהווה אלטרנטיבה מצוינת להשתלת השיניים הקלאסית, מקלה מאוד על המטופלים – מפחיתה משמעותית כאבים בזמן הטיפול, חוסכת חודשים ארוכים של אי נוחות ובעיקר מקצרת את זמן ההחלמה.

ומה תעשו עם כל החודשים שחסכתם לעצמכם? תנצלו אותם ליהנות מהחיים.

מרפאת שיניים לתחום השתלות שיניים ביום אחד: ד"ר בלן


מנהל המרכז להחזרת החיוך ביום אחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב