דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קריוקי ושירה בציבור לאירוע 

מאת    [ 23/05/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2531 פעמים ]

פעילות של שירה בציבור הינה חוויה יחודית וקלאסית שאינה מצריכה בהכרח יכולות מוסיקליות מושלמות, כל אחד יכול להנות מערב שירה בציבור,שהינו ערב בו שרים כל המשתתפים בו בצוותא.תכנית השירים בארועים אלו מורכב בדרך כלל משירי ארץ ישראל נוסטלגיים וגם שירים מסגנונות אחרים,שירי רוק,פופ,מזרחית וכו'. שירי רוק מוכרים.

במסגרת ערבי הקריוקי ושירה בציבור מוקרנות כל מילות השירים על מסך או על קיר לבן בד"כ בעזרת מקרן,הזמרת המנחה את הערב מביאה איתה מצגת שקופיות ממוחשבת כדי לאפשר לכל המשתתפים בו לשיר ולקרוא בקלות את המילים המוצגות על המסך.

המצגת הממוחשבת תאפשר לחלק את הערב ואת השירים לפי נושאים, לדוגמא ערב שירה בציבור בנושא אהבה,ערב שירה בציבור בו שרים שירים של משורר או כותב כלשהו,ערב שירה בציבור בחד מסויים וכו'. המצגת הממוחשבת מאפשרת לעבור מנושא לנושא ומשיר לשיר וממחרוזת שירים לשניה בקלות רבה ותאפשר לזמרת להענות בקלות לכל בקשת שיר מצד אחד מהקהל.המשתתפים יושבים במקומותיהם,או עומדים ושרים לצלילי כל אותם שירים אהובים. ערבי שירה בציבור מגבשים וגורמים תחושת אחדות ובנוסף נותנים במה לכל אחד ומאפשרים לו להפתח ולשיר בפני קהל.

ערב שירה בציבור יכול להיות ערב סולידי המאורגן בבית,כאירוע פרטי,יום הולדת וכו',במקרה כזה יטפל המזמין לאירוע בכל מה שצריך,יזמין את האנשים,יתכנן את הכיבוד,וידאג גם להזמין זמרת שירה בציבור שתנחה את הערב.  

זמרת שירה בציבור היא זו אשר תהיה אחראית על האוירה של הערב,לכן חשוב לבחור זמרת מקצועית אשרתביא עימה את כל הציוד הדרוש. אך גם יכול להיות אירוע גדול ורב משתתפים באירוע חברה,ערב גיבוש וכו', באירועים כאלה פונים בד"כ לאנשי מקצוע,חברת הפקות ומשקיעים משאבים רבים יותר על מנת שהאירוע יצליח,חברות ההפקה ידאגו לכל פרטי האירוע מאלף עד תו,מקום האירוע,הכיבוד וחברת הקייטרינג,וכמובן תכנית אמנותית מתאימה.

דבר נוסף שיש לשים עליו את הדעת כאשר מזמינים מנחה לשירה בציבור,הינו סוג הליווי לשירים,ליווי כלי מסויים כגון:אקורדיון,קלידים,גיטרה וכו', או ליווי פלייבקים אשר מנוגנים מהמחשב. שירים המלווים בנגינה חיה יוכלו להתנגן בכל סולם המתאים לקהל,ואילו פלייבקים יגבילו זאת, לעומת זאת כאשר הזמרת מלווה עצמה בפלייבקים,תוכל "להתפנות" מנגינה ולגשת ולשתף את הקהל מקרוב.

שירה בציבור יכולה להיות חלק וגם תוספת אטקרטיבית לאירוע רב משתתפים או וגם אירוע בו ישנו מספר משתתפים מצומצם,,אך בכל מקרה תזדקקו למנחה וזמרת מקצועית אשר לה נסיון וביכולתה לסחוף אחריו כמה שיותר אנשים בשירה.

 

 



רויטל טל - זמרת לאירועים שירה בציבור -http://www.revital-tal.com/


               שירה בציבור לאירועים,ליווי קלדין,מצגת שקופיות ממוחשבת. מסיבה ישראלית !!


               רויטל טל- 050-5382143




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב