דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונותיו של קו טלפון נייח 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2595 פעמים ]

אם נדמה היה, לפני כמה שנים, שקו הטלפון הנייח מאבד את מקומו בעולם אל מול השכלולים והניידות של המכשירים הסלולריים, ברור היום לכל שהטלפון הביתי הקווי נמצא כאן כדי להישאר. היום, יותר מתמיד, ברורות האיכויות הייחודיות של הטלפון הנייח, המבוסס על תשתיות יציבות יותר. טלפון נייח יכול לאפשר את כל השירותים שמאפשר הטלפון הסלולרי במחירים זולים יותר, נגישות גבוהה יותר, ומצד שני, פעילות פשוטה יותר בכל הנוגע לאחזקה או תפעול.

שרידות הרשת

היתרון הבולט של הטלפון הנייח בא לידי ביטוי דווקא בעיתות חירום. רשת הטלפוניה הנייחת איננה מבוססת על קליטה או על חשמל, ולכן צפויה להמשיך לעבוד גם כשהרשתות האחרות קורסות ולא מתפקדות. כל מי שיש לו טלפון נייח בבית יודע שהזמינות שלו היא מושלמת.

מחירים

גם היום, מחירי השיחות בטלפון הנייח נמוכים לאין שיעור בהשוואה למחירי השיחות בטלפון הסלולרי, בעיקר כאשר מדובר בשיחות בין ספקים סלולריים שונים. בטלפון הנייח אפשר לקבוע חבילת שיחות בתשלום קבוע ונמוך אף מזה של המפעילים הסלולריים החדשים.

נגישות ופשטות

בשונה מהמכשירים הניידים המשוכללים, טלפון ביתי נייח יכול להגיע במגוון דגמים, שאותם ניתן לבחור לפי טעמכם האישי והצרכים שלכם. לאוכלוסיה המבוגרת אפשר להתאים טלפון פשוט, עם לחצנים גדולים, ספרות גדולות וקריאות, וכמובן, תפעול נוח שלא דורש הסתבכות או התמצאות מיוחדת. קו הטלפון הנייח הוא גם היחיד אשר מאפשר חיבור ללחצן מצוקה, על מנת להזעיק שירותי רפואה במקרה של קושי בריאותי דחוף (צורך קריטי כשמדובר באוכלוסיה מבוגרת).

אחזקה פשוטה

הרשת האמינה של הטלפון הנייח, המבוססת על הולכה בכבלים באדמה, לא דורשת אחזקה מיוחדת ונדיר שתזדקקו לתמיכה של טכנאי. גם הטלפונים עצמם לא צפויים להתקלקל בקלות – הם לא צוברים קורוזיה מידי שנה, לא נופלים בקלות ולא נסדקים, כך שלאורך שנים, אותה תשתית ואותו מכשיר טלפון צפוי לשרת אתכם ביעילות וללא תקלות מיוחדות.

פונקציות מתקדמות

מכשירי טלפון נייחים מתקדמים מכילים את כל הפונקציות החשובות שנכנסו בעקבות מהפכת הסלולרי : היכולת לשמור רשימת טלפונים דיגיטלית ארוכה, תיעוד שיחות נכנסות ויוצאות, שליחת הודעות SMS  ו – MMS ביצוע שיחות דרך האינטרנט ב – VOIP ועוד.

למעט הניידות, בכל היבט אפשרי, לטלפון הנייח יתרונות ברורים על פני המכשירים הסלולריים : הוא פשוט ומתאים לכל קבוצות האוכלוסיה, אך יכול להיות גם מתקדם ומשוכלל לא פחות מהניידים. בנוסף, הצורך בטיפולי תחזוקה כמעט ולא קיים והמחירים היו ונשארו הזולים ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב