דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חווית מצנח רחיפה 

מאת    [ 19/05/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 3600 פעמים ]

חווית מצנח רחיפה

מצנח רחיפה זוהי אטרקציה המאפשרת לנוסעים לחזות בנופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ביחד עם חווית הפעלת מצנח הרחיפה שהיא למעשה פעולה פשוטה ומהנה, בנוסף לאלה בחווית מצנח רחיפה האנדרנלין תופס תפקיד מרכזי בשעת הטיסה, ועקב זאת הרגשות מתגברים ומכאן שהחוויה הופכת ליותר מהנה.    

איך זה עובד?


ההמראה במנצח הרחיפה מתבצעת באופן ממש דומה למטוס לכל דבר, על מנת להמריא הנוסעים צריכים לרוץ קדימה בכדי לתת למצנח דחף, וכנמצאים באוויר לאחר ההמראה הכנף ממשיכה לטוס כאשר היא נעזרת במשקל גופו של הטייס שעלייה, הכנף  שואפת תמיד כלפי מטה משום כוח המשיכה, דבר המאפשר למצנח הרחיפה התקדמות קדימה.

איך להצטייד לטיסה במצנח רחיפה!

 

על הנוסע מומלץ להצטייד בכמה דברים שנחוצים בכדי ליהנות במידה האפשרית מהחוויה במצנח הרחיפה וישנם מספר דברים והחשובים מבניהם הם- שתייה, מכנסיים ארוכים, נעליים סגורות, והפחות חשובים אך מומלצים הם מלווה על מנת שיהיה מישהו שיוכל לצלם אותך מלמטה, וכמובן מומלץ מאוד להביא מצלמה בכדי לתעד את החוויה ממצנח הרחיפה.

 

הדרכים לביצוע הרחיפה

 

ישנם מקרים בהם הטייס מבצע הנפה הפוכה, שבמילים אחרות זוהי הנפה כאשר פניו של הטייס מופנות אל הכנף, למעשה מניף הטייס את הכנף וברגע שהכנף מעל לראשו הוא והנוסע מסתובבים ביחד, במצב הזה גם הנוסע וגם הטייס צריכים להאיץ (בריצה) עד וכאשר נוצר ניתוק מן הקרקע, בהרבה מקרים נדרשים פחות מ 4 צעדים בכדי ליצור ניתוק מהקרקע  ולהתחיל ברחיפה.

הנחיתה והפעולות המתבקשות

 

תרם הנחיתה הטייס אומר לנוסע להכין עצמו לנחיתת מצנח הרחיפה, כאשר הנוסע למעשה יצטרך לדחוף את גופו החוצה מתוך מושב הרתמה, ולמעשה להיות במצב בו הוא תלוי רק ברצועות הרגליים שלו, קיימת דרך מאוד יעילה לבצע את זה והיא למעשה לעמוד כאילו ולהתרומם מתוך הרתמה של מצנח הרחיפה.


אחרי כן הטייס יבצע סיבוב עם מצנח הרחיפה אל מול הרוח (וזאת בכדי להאט את המצנח) במקרים רבים הנחיתה עם מצנח הרחיפה היא רכה ולא נצרך אפילו לא צעד אחד, אך ישנם מקרים בהם יתכן שידרשו צעד או שניים ולכן על הנוסע להיות מוכן ועומד בשעת הנחיתה.

האתרים הקיימים בארץ למצנח רחיפה

 

ישנם אתרים שונים ופופולרים שמומלצים הקיימים בארץ לטובת מצנחי רחיפה בחודשי הקיץ, כגון: הר תבור, מבוא חמה, זכרון יעקוב, ומספר אתרים לרכס הים התיכון ולמעוניינים לטוס במצנח רחיפה בחודשי החורף ישנם אתרים כגון:  הר הגלבוע, פסגת האר"י ברכס הרי מירון, ומצוקי דרגות ים המלח.

בטיחות!

היום מקובל לטוס עם קסדת מגן ורתמה עם הגנות גב מסוגים שונים, המקטינות את הנזק  נזק לעמוד השידרה במקרים של נחיתה קשה. עם זאת מקובל לטוס עם מצנח רזרבי למקרה של כשל כלשהו במצנח הרחיפה.

 

 

 

 

 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב