דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמן ברגע 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 1944 פעמים ]

אם הייתי אומר שיש לכם את האפשרות להגיד את מה שעובר לכם עכשיו בראש לאותם אנשים שיכולים ליצור את השינוי הזה שאתם צריכים, לא הייתם מזנקים עליה? ברור שכן. הרי לכל אחד מאיתנו יש בחיים אנשים שיש מסר מסוים שאנחנו רוצים להעביר אליהם. זה יכול להיות בת- זוג נוכחית/לשעבר, הרמטכ"ל, ראש- הממשלה, המורה בכיתה א' שעדיין חיה/נפטרה או הבחורה הזאת מאחורי הדלפק שהחליטה לקבל את הזקנה מאחוריכם לפניכם. נו בחיאת היא זקנה, תראו התחשבות!

כמו שהתפקיד של הדבורה הוא לעוף בין הפרחים לאסוף צוף, והתפקיד של העצים הוא לקחת פחמן דו-חמצני ולהפוך אותו לחמצן, כך באופן טבעי האומנות שאנו מכירים כיום תפקידה להעביר מסרים מסוימים על ידינו - האמנים. מה צריך לעשות בשביל להיות אמן זה בסך- הכול עניין של החלטה. כי כולנו אמנים בצורה כזו או אחרת, ואומנות היא כלי שעוזר לנו להעביר את המסרים שאנחנו רוצים להעביר. אם אתם טובים באומנות הציור אז תפקידכם לקחת קנבס ולתת לתת-מודע שלכם לנדוד אל עומק נשמתכם. אם אתם טובים באומנות המוזיקה אז תפקידכם לתפוס את הכלי נגינה שמתאים לכם ולתת למוזיקה שבכם לצאת החוצה. בכל דרך שתבחרו אומנות היא כלי שיכול לחזק את המסר שלכם יותר טוב מכל פוליטיקאי משופשף או בעל ממון שמה שנותן להם כוח זה כסף. הכוח של האמנים בא מהחיבור של הקהל שלהם אליהם, שזה הכוח הכי חזק שהיה מאז ומתמיד – כוחו של קהל.

ברגע שתתחילו לשלוט באומנות שלכם, תוכלו ליצור שינוי אמיתי. כולם אוהבים ציורים שמעבירים תחושות מסוימות, או שירים שגורמים לרגשות לצוף. אומנות היא דרך נהדרת בשביל שהאדם השני, זה שאנחנו רוצים שיבין אותנו ושיתחבר אלינו, ירגיש את מה שאנחנו מרגישים ויבין את מה שאנחנו מבינים. כי אחרי הכול אנחנו צריכים יותר מכמה מילים בשביל שהאדם השני יתחבר אל מה שיש לנו להגיד. אם מוזיקה זו הדרך שלכם, תהיו בטוחים שראש- הממשלה/הרמטכ"ל/הבת- זוג לשעבר מקשיבים לשירים ואם הם רוצים או לא הם יתחברו לשיר שלכם במידה והרגשות הנכונות יעברו אליהם. אני בטוח שיש מספיק דוגמאות על שירי אהבה שאמן רצה להעביר למישהי, או שירי מחאה שעשו שינוי אמיתי כי היה מי שמוכן ללכת עם האמן (אביב גפן למשל שסחף אחריו קהל מספיק גדול).

הזמן המתאים ביותר הוא תמיד עכשיו. לאומנות אין גיל או מקום, אף- פעם לא היה וגם לא יהיה. כי בסופו של דבר, כל עוד יש לכם משהו להגיד למישהו תמיד תוכלו לבטא את זה בצורה כלשהי. לא חסר דוגמאות על אנשים שהתחילו להתעסק עם אומנות בגיל מבוגר (פורטיס למשל) או ילדים בגיל העשרים (התחתונים למשל), כל אחד מהם הוא הצלחה. כי תמיד יש מי שמקשיב להם, מתחבר אל מה שהם רוצים להגיד ונותן להם את הכוח להמשיך לעמוד על במות ולהעביר את המסרים שלהם שרק הולכים ומתחזקים, כשהקהל שלהם מתרחב.
אתם תמיד יכולים לפנות אל אוטוסטראדת המידע שקוראים לה אינטרנט ולמצוא את המידע שאתם צריכים בשביל לפתח את האמן שבכם. יש אוקיינוס של מידע בשביל ללמוד לצייר, לנגן או על דבר שאתם יכולים לחשוב עליו. כל מה שאתם צריכים זה לעשות את הצעד הראשון ואז אתם הופכים להיות אמן ברגע.

כל מה שנשאר לכם זו ההחלטה לעשות. האדם שאתם רוצים להעביר לו מסר מסוים נמצא איפשהו וזו הדרך שלכם לקרוא ללב שלו לצאת החוצה ולהיות איתכם.
תמיד תזכרו שלאומנות אין גבולות, אחרי הכול כמעט ואין אנשים בעולם שלא מכירים את הביטלס.


בהצלחה :)
אידוב שי

אידוב שי - מורה גיטרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב