דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרייבל דאנס 

מאת    [ 15/05/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2357 פעמים ]

ישנם סגנונות רבים של ריקודי בטן. זה טבעי שכל צורה של ריקוד שקיימת כל כך הרבה זמן כמו ריקודי בטן תתפתח להרבה סגנונות שונים. התרבות וההיסטוריה עשו הרבה שינויים באומנות זו, אבל זה עדיין ריקודי בטן ללא קשר להשפעה. הטרייבל דאנס(tribal dance) הוא אחד מהסגנונות האלו.

אכן, אין איזה שהיא הגדרה או פירוט אותנטי של הטרייבל דאנס. זה שילוב של סגנונות רבים, שונים ומגוונים שהושפעו על ידי קבוצות אתניות שונות אשר תרגלו את הריקוד. זה ממקובל שרקדנים אשר רוצים לשפר ולשדרג את הריקוד, מוסיפים אלמנטים ותנועות ייודים להם. כך בעצם נוצר סגנון זה של ריקודי הבטן, הטרייבל דאנס.

מה מקור הטרייבל דאנס?

קיימים עדין חורים גדולים במידע על המקורות של ריקודי בטן. זאת אחת הסיבות שלא ניתן לענות על השאלה מה מקור הטרייבל דאנס . ייתכן מאוד שהטרייבל דאנס היה נהוג כבר מאות או אפילו לפי שנים, אבל פשוט אין תיעוד של זה בהיסטוריה.

מה שכן ידוע על הארייבל דאנס, הוא ריקוד המושפע מסגנונות שונים. רקדנים משתמשים בטכניקות של הריקוד הטורקי, כמו גם מרוקאי, צועני ובעצם כל ריקוד אחר שהם רוצים לאמץ.


תלבושות

מכיוון שלא קיים מקור מוכח של הטרייבל דאנס, לכן גם לא קיימת תלבושת אחת שמקובלת על כולם. רקדנים ורקדניות רבים בוחרים לתפור תלבושות משלהם על בסיס מה שהם מאמינים שרקדנים שבטיים לבשו.

השבטים של התרבויות העתיקות הם ההשראה למבנה והצבע של תלבושות הטרייבל דאנס. ההשראה מאפשרת לרקדנים ורקדניות ללבוש חליפות ריקוד על פי הדמיון שלהם ועל פי הנוחיות שלהם.

מוסיקה של טרייבל דאנס יכולה להיות קצת גותית ובעצם בכל סגנון. סגנון זה של ריקודי בטן הוא ביטוי החופש של הרקדים. כל רקדן ורקדנית יכולים להוסיף אלמנטים של מחול על פי הרצון שלה והרגש. רקדנית בטן יכולה לעשות קצת מחקר על צורות עתיקות של הריקוד, אבל היא עדיין מסוגלת לשלב תנועות מודרניות ולהוסיף אותם לישן.

shimmystyle - אקססוריז לריקודי בטן, מציעים לכם מבחר מרשים במיוחד של מצעיפי משי וצעיפי שיפון,מניפות משי איכותיות בשלל צבעים.בנוסף אנחנו מציעים קישוט ייחודים לשיער כמו נוצות ןפרחים המתאימים גם לסגנון ריקודי הבטן המסורתי וגם לטרייבל דאנס, מדבקות קישוט לידיים ולגבות, עגילים וצמידים מטריפים ומחרוזות שופעות לריקוד. באתר ניתן למצוא מאמרים מרתקים על ריקודי בטן, תנועתיות, רוחניות והקשר החזק ביניהם.

 shimmystyle - חנות אקססוריז לריקודי בטן. צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניות, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף, תכשיטים מטריפים, מאמרים מרתקים ומאשירים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב