דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


TCS ממנה את שייקה בורנשטיין כסמנכל בתחום Outsourcing 

מאת    [ 01/01/2008 ]

מילים במאמר: 267   [ נצפה 3714 פעמים ]

חברת TCS (Tata Consultancy Services), חברה בת בקונצרן TATA ההודי, המתמחה ביישום פרויקטיIT מורכבים, מודיעה על מינויו של שייקה בורנשטיין לתפקיד סמנכ"ל בתחומיOutsourcing ופרויקטים מיוחדים.

בורנשטיין (50), בעל תואר הנדסאי ממכלת הדסה-ירושלים ובעל תואר ראשון במדעי המחשב מ-City University New York, שימש ב-17 השנים האחרונות בתפקידים שונים בחברת אמדוקס, כשהאחרון שבהם - דירקטור פיתוח עסקי למדינות ספרד ופורטוגל.



אודות TATA-TCS
תאגיד TATA ההודי שהוקם כבר באמצע המאה ה-19 ע"י ג'אמסטי טאטא, כולל 96 חברות ב-7 תחומים עסקיים מובילים: שירותים, מערכות מידע ותקשורת, הנדסה, אנרגיה, כימיקלים, מתכות ומוצרי צריכה. החזון העסקי של TATA מתבסס על יכולות אינטגרציה, הבנה ומקצועיות.Tata Consultancy Services Limited (TCS) (1968) היא חברת ה-IT הראשונה והמובילה בעולם שגם קיבלה את הסמכת CMMI ו-PCMM ברמה 5, הגבוהה ביותר. חברת TCS פועלת בתחום השירות, הייעוץ ומיקור החוץ ב-47 מדינות ברחבי העולם ומבצעת פרויקטים אצל למעלה מ-1000 לקוחות. בין לקוחותיה בעולם 7 מתוך 10 החברות העשירות בעולם (GM, AIG ואחרות) ו-6 מתוך 10 הלקוחות המובילים שלה נמצא בקשרי עבודה רצופים כבר למעלה מ-5 שנים. 90% מלקוחותיה מבצעים פרויקטי המשך. בשנת 2006 עמד מחזור ההכנסות של TCS על 4.3 מיליארד דולר, גידול של 41% לעומת שנת 2005. הרווח הנקי הסתכם ב- 969 מיליון דולר, גידול של 42% לעומת 2005. הכנסותיה של TATA לשנת 2005 עמדו על 17.8 מיליארד דולר שהם כ-3% מהתל"ג ההודי ומהווים גידול של 24.5% לעומת שנת 2004. המכירות עמדו על סך של 17.4 מיליארד דולר לעומת 13.4 בשנת 2004, והרווח הנקי אחרי מיסים עמד ב-2005 על 1.8 מיליארד דולר לעומת 1.2. תאגיד TATA מעסיק בכל חברות הבת שלו כ-250 אלף עובדים, ב-54 מדינות ברחבי העולם ומייצא את מוצריו ל-120 מדינות. כ-89 אלף עובדים מועסקים ב-TCS.
משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב