דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להיפטר משיער מיותר? 

מאת    [ 14/05/2012 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2605 פעמים ]

מכון או מרפאה? לייזר או אינפרה אדום? רופא או קוסמטיקאית? לתשובות לשאלות הללו יש משקל רב בסיכוי שלכן להיפטר מהשערות המיותרות שעל גופכן ולהבטיח שהן גם לא יחזרו.

גברים משקיעים לא מעט זמן וכסף שלא נדבר על תקווה בניסיון למנוע את עזיבת השערות את גופן. מנגד נשים פועלות באותה הדרך להשגת המטרה ההפוכה. מרבית המקומות מפתים אותנו בהבטחה של הסרת שיער לצמיתות, אך יש רק דרך אחת גם להבטיח את השגת התוצאה הרצויה.

המרפאה

נתחיל בצפירת הרגעה, אפשר להיפטר משיער מיותר ולתמיד. איך מגיעים לשם? לא דרך המכונים, אלא אך ורק דרך מרפאה. מה ההבדל? מיד תגלו.

גל של מכוני קוסמטיקה שטף את הארץ בשנים האחרונות, תוך פיזור סיסמאות והבטחות חסרות בסיס המציעות לכם הורדת שיער לצמיתות. המשוואה הפשוטה של מכונים אלו היא כי די בכמה טיפולי לייזר בכדי להעניק לכם גוף חלק לתמיד. האמת, שזה נכון. אבל מה שלא נכון הוא שמכונים אלו כלל לא מעניקים לכם הסרת שיער בלייזר.

מכשיר רפואי לכל דבר

לא מעט מכונים אמנם מציעים לכם טיפול בלייזר, אך למעשה עושם שימוש במכשור אשר עובד על קרני אינפרא אדום. הסרת שיער בליזר נחשבת לא רק לשיטה איכותית יותר, אלא גם שיטה בטוחה יותר.

הורדת שיער בלייזר מותרת אך ורק לרופאים מוסמכים, מאחר והמכשור בו עושים שימוש, בכלל זה מכשיר אלקסנדריט, הינו מכשור רפואי שאף עובר מחקר רפואי מקיף טרם אישור השימוש בו. מנגד השימוש במכשירי אינפרא אדום מותר גם לבעלות הכשרה קוסמטיקאית בלבד, ואף אינו עובר כל מחקר רפואי טרם אישור השימוש בו.

השימוש במכשיר כזה או אחר משפיע מן הסתם על שיעור ההצלחה של הטיפול. הורדת שיער בליזר היא הדרך היעילה ביותר להיפטר מן השיער המיותר, ובוודאי יעילה יותר ממכשירי אינפרא אדום. קרני הלייזר ממוקדות אך ורק בשורש השערה בשל השימוש באורך גל קבוע. מנגד, מכשירי אינפרא אדום עלולים לפגוע גם בכלי דם, רמות וורידים הסמוכים לשערה בשל השימוש באורכי גל שונים במקביל.

תנאים משתנים

גם מכוני הלייזר שבאמת עושים שימוש בציוד המתאים, יתקשו להעניק לכם גוף חלק ללא הידע המתאים. כל מטופל נבדל מהשני ולכן יש להתאים את הטיפול על פי קריטריונים שונים, ביניהם גיל המטופל, גוון עורו, סוג השיער ועוד.

חשוב להקפיד ולהיבדק במקביל לטיפול בלייזר, במטרה לאבחן האם קיימות בעיות הורמונאליות אצל המטופל המשפיעות על הופעתו של השיער המיותר. ללא איתור בעיות שכאלו וטיפולן, לא תגיעו לתוצאה הרצויה והאפשרית הודות לטיפול בלייזר.

באמצעות נטילת תרופות מתאימות ניתן לטפל בבעיות המובילות לצמיחת השיער המיותר. זוהי הדרך היחידה להבטיח כי השערות אכן יפסיקו להופיע הודות לטיפול בלייזר.

צ'יק וזה עובר

לא פעם מתפתים ללכת אחר ההצעה שנראית לנו כדאית ומשתלמת, ובדיעבד מגלים כי לא היה לנו בה כל צורך. כך בדיוק הדבר כאשר אנו מתפתים לבחור במכון המציע לנו טיפולים ללא הגבלה, עד אשר לא תצמח עוד שערה.

בחירה מושכלת של מכון הטיפול שמתבססת על שיטת הטיפול, בדיקות רפואיות וכדומה תגלה לכם כי אין לכם כל צורך בהבטחה לטיפולים לכל החיים. טיפול בלייזר שנעשה כראוי מגיע לסיומו לאחר עשרה טיפולים בממוצע. אם לצד הטיפול נדרש גם טיפול תרופתי יתארך הטיפול מעבר לממוצע.

בוחרים בטוב

כעת יש לכם את הכלים הדרושים לצורך בחירה נכונה של מרפאה המתאימה לטפל בכם. כי לא די במחיר אטרקטיבי כדי לבחור נכונה. יש לתת את הדעת למכשור המקצועי, לאיכות הצוות הרפואי ולהתאמת הטיפול אליכם באופן אישי.

ד"ר בייטיש נרקיס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב