דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפליקציה חדשה של Elad Mobile: שרים קריוקי 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2341 פעמים ]

לא רק בערבי קריוקי בפאבים ובמסיבות רווקות, מעכשיו אפשר לשיר קריוקי גם בעזרת הסמארטפון. חברת 'שרים קריוקי' החיפאית מצרפת את הקריוקי לעולם האפליקציות, ומשיקה אפליקציית קריוקי חדשה לשימוש במכשירי הסמארטפון. האפליקציה ניתנת להורדה בשלב זה דרך מכשירי אייפון בלבד כאשר בעתיד תהיה זמינה גם עבור מכשירי אנדרואיד ודרך אתר האינטרנט.

 

הקריוקי הגיע מיפן והפך לאחד מהבילויים החביבים על הישראלים, שאוהבים לשיר ביחד ולחוד לרקע מנגינות של שירים מוכרים ואהובים.

 

מדובר באפליקצית מובייל שמטרתה לשדרג את חווית הקריוקי ולאפשר לכל בית בישראל ליהנות ממבחר סרטוני קריוקי בליווי מילות שירים והמנגינה בעברית ובלועזית - ללא עלות. לקוח שירכוש מנוי חודשי או שבועי לאפליקציה, יוכל לנגן את כל מבחר השירים ללא הגבלה לתקופת המנוי.

 

האפליקציה "שרים קריוקי" מככבת בחמישייה הפותחת בחנות האפסטור בקטגוריית מוזיקה למעלה משבועיים. כל מה שעל חובב השירה לעשות, הוא להוריד את האפליקציה למכשיר האייפון שלו דרך חנות האפליקציות, לבחור את הסרטונים הרצויים ולהתחיל לשיר.

 

מדובר באלפי סרטונים שונים ממבחר סגנונות מוזיקליים, ישראליים ולועזיים, להיטי רדיו עכשוויים ולהיטי קריוקי מכל הזמנים. מבחר הסרטונים מתעדכן כל העת בהתאם לדרישות המשתמשים ומתוך ניסיונם של אנשי חברת 'שרים קריוקי' החיפאית, המובילה את תחום הקריוקי בכל הארץ למעלה מ-20  שנים.

 

אבי פטמן, מנכ"ל 'שרים קריוקי': "שירה בציבור מחברת את האנשים וכעת מתקדמת עם הטכנולוגיה. היכולת לבחור כל שיר ולשיר לבד, עם החברים או עם המשפחה הופכת לנגישה, מעניינת ומפרה גם ללא ציוד טכני מורכב - באמצעות הסמארטפון".

 

"בחמשת הימים הראשונים להשקת האפליקציה ראינו 25,000 הורדות", אומר ניר מזרחי, מנהל אגף המובייל באלעד. "אלעד מובייל מתמחה בפיתוח אפליקציות עבור ארגונים וחברות למגוון מכשירי הסמארטפון הקיימים בשוק, בין אם זה אייפון, אייפד, אנדרואיד, בלקברי או ווינדוס פון יחד עם ממשקים מורכבים לתוך הארגון ומחוצה לו תוך אבטחת הנתונים. כעת הוכחנו שאנו מוכנים לעמוד גם באתגרים שבפיתוח אפליקציה עבור לקוחות קצה המשתמשים בה בזמנם החופשי, ונמשיך לפתח את האפליקציות המצליחות והפופולריות ביותר עבור לקוחותינו.

 

אודות אלעד מערכות

קבוצת אלעד חוגגת השנה 30 שנים להקמתה והיא מעסיקה למעלה מ- 750 מומחים.

אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.

אלעד מערכות היא שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Premier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשייה אווירית, משטרת ישראל ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב