דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערוץ 23 החינוכית התווסף למערך עידן פלוס 

מאת    [ 11/05/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3971 פעמים ]

כזכור החל מפברואר 2011 יצאה המדינה לדרך חדשה בכל הנוגע לשיטת השידורים שהייתה נהוגה עד אז, רפורמת הערוצים החדשה שמתבססת על שידורים דיגיטליים קרקעיים ומכונה על-ידי יוצריה עידן פלוס מחקה את מקבילותיה ברוב המדינות המערביות ולמעשה מנסה להוות גורם משפיע אל מול החברות הקיימות היום בשוק אשר מציעות חבילות ערוצי טלוויזיה רחבות בתשלום. עם כינון המערך הדיגיטלי השאיפה של יוזמי הרפורמה (השר כחלון וחבר הכנסת כרמל הכהן שאמה) להוביל את המערך הדיגיטלי לחבילה רחבה של 18 ערוצים שיהוו משקל נגד לחבילות המוצעות היום בתשלום, הערוצים המדוברים הם סרטים,ילדים ספורט,ערוצי תוכן וערוצים נישתיים וייעודיים לאוכלוסיות ספציפיות.

מזה למעלה משנה לא חל שינוי בכמות הערוצים ששודרו בממיר הדיגיטלי, הסיבה הייתה נעוצה בהשלמת החקיקה בטיפול בבעיות קליטה וכן המשבר של ערוץ 10 שהשפיעה על התעשיה כולה. השנה לאחר ההסדר עם ערוץ 10 ועם השלמת החקיקה והעברת חוק הערוצים בקריאה שנייה ושלישית בכנסת, החלה הרשות השנייה בהובלת הרפורמה בצעדים נוספים להוספת שם ערוצים נוספים וכבר השבוע צופים רבים המחוברים דרך ממיר דיגיטלי עידן פלוס החלו לצפות בערוץ 23 החינוכית שמשדר בעיקר לאוכלוסית הצעירים והילדים ומשלב בתכניו ערוצים חינוכיים כגון שיעורים במתמטיקה היסטוריה ועוד. ערוץ החינוכית 23 המשוייך לרשות השידור מקבל באמצעות ההצטרפות למערך הערוצים הדיגיטליים צופים נוספים וכיום ערוץ החינוכית משפר את תכניון ומשדרג את התכנים המוצגים בערוץ. לבעלי ממיר דיגיטלי שאינם מצליחים לקלוט את הערוץ החדש מומלץ לאפס את המכשיר ולבצע סריקה מחודשת של הערוצים.

בימים אלו שוקדים ברשות השנייה בהוספתם של מספר ערוצים נוספים הכוללים את ערוץ המוסיקה 24, ערוץ 9 המשדר בשפה הרוסית וכן שילובם של עשרות תחנות רדיו איזוריות וארציות שייקלטו דרך הממיר באיכות סאונד משופרת. 

ע"פ נתוני הרשות השנייה מספרם של הצופים המחוברים כיום הוא למעלה מרבע מיליון אזרחים לעידן פלוס והתחזיות אף מדברות על כמויות גדולות יותר של צופים שיעזבו את חברות הכבלים והלוויין וייבחרו באלטרנטיבה השלישית והחינמית, כיום לאחר המחאה החברתית ולאחר "ההתעוררות" הגדולה בכל הנוגע למחירים אותם אזרחי המדינה משלמים ביחס לשאר העולם התפתחה המודעות למחירים הגבוהים אותם אנו משלמים תמורת תמורה נמוכה ודיאטטית ושזה נוגע לחבילות הערוצים האזרח בוחר להפסיק לשלם מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה עבור חבילות ערוצים מנופחות, אלטרנטיבת עידן פלוס המאפשרת צפייה בטלוויזיה דרך ממיר דיגיטלי מוזל שנקנה בסכום חד פעמי, למעשה מזעזעת את המשוואה שהתקיימה עד היום וכבר כיום אנחנו מדוווחים שחברות יאס והוט מוזילות מחירים ואף מציעות חבילות ערוצים בסיסיות ע"מ למנוע את העזיבה לטובת הערוצים החינמיים. לא מן הנמנע שעם החדרת 18 ערוצים במערך הדיגיטלי המשוואה שהייתה קיימת עד היום תקרוס והמרוויח העיקרי יהיה הצרכן שייהנה מחבילות ערוצים זולות במידה וייבחר להישאר בחברות הכבלים או הלוויין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב