דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סופר קוואד פרוטאין 5 חלבונים איוזלט שונים באבקת חלבון אחת. 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 4230 פעמים ]

לאחר פיתוח של שנים, חברת אינר ארמור מוציאה לשוק אבקת חלבון ברמה הגבוהה ביותר הניתן להשיג, אבקת חלבון "סופר קואד" אבקת הדגל שבאה לתקן את כל הבעיות המשתקפות מאבקות חלבון אחרות פשוטות וזולות.

 ה"סופר קואד" נמנעת לחלוטין משימוש בחלבון באיכות נמוכה,  ובכדי להיות הטובים ביותר, המפתחים בחברת אינר ארמור, משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים והקרובים מולקולרית כמה שיותר למצבם הטבעי: חלבון מי-גבינה מסונן.

הבעיה היא שרוב החברות היום מייצרות מוצרים נחותים אשר מכילים חלבון באחוזי זיקוק נמוכים מאוד כ 60%  הרבה סוכרים ופחמימות פשוטות על מנת לתת לאבקה נפח וטעם אך בעצם מורידה את איכות המוצרים הנמכרים בשוק.
לכן, בחברת אינר ארמור לאחר שנים של מחקר ופיתוח במעבדות המתקדמות ביותר בארצות הברית, מצאו את הפתרון לבעיה , והתוצאה היא לא רק חלבון טעים במיוחד, שמתערבב בקלות (בעזרת כפית בלבד!), אלא חלבון שנותן לגוף בדיוק את מה שהוא צריך על מנת לבנות שריר בצורה הטובה ביותר ויחד עם זאת לשמור על בריאותו.
לאחר נסיונות רבים פותחו טעמים מסוימים שנבחרו כטעימים ביותר והתקבל חלבון שמתמוסס בקלות ואינו משאיר גושים כמו רוב אבקות החלבון הקיימות כיום בישראל.

ה"סופר קואד" מכיל תשלובת של חמישה חלבונים שונים ! איכותיים בכל מנת הגשה.
מחקרים עדכניים מראים ששילוב זה הוא הטוב ביותר לספיגה ע"י הגוף ולהזרמת חומצות אמינו לשריר בצורה אידיאלית ומירביתולמשך שעות מתום האימון .
כאמור, החלבון מגיע עם חמישה סוגים שונים של חלבונים איכותיים  כל סוג חלבון משלים אחד את השני, מעצים את יתרונותיו, ומביא את רמת הספיגה למצב אופטימלי.

חלבון מי-גבינה - הוכח כחלבון שנספג הכי מהר בגוף, מתאים באופן מושלם לפרופיל חומצות האמינו בשרירי השלד, חיוני להזרמת חומצות אמינו לשריר מיד לאחר אימון על מנת להתחיל לתקן את נזקי האימון ולסנטז חלבונים נוספים בשריר.  יתרון הספיגה המהירה לעיתים יכול להיות גם החסרות, הבעיה העיקרית של אבקת חלבון מי גבינה היא שהוא פועל בטווח זמן קצר מאוד ואינו מסייע לשמירה מפני פירוק רקמת השריר לאורך שאר היום או לאחר שעה של אימון . 

כאן נכנס לתמונה חלבון החלב (קזאין) (Micellar Casaine)- שהוכח במחקרים כחלבון האנטי-קטבולי (מונע פירוק) הטוב ביותר שקיים.  חלבון הקזאין מתפרק במערכת העיכול במשך זמן ארוך יותר, תוך הזרמת חומצות אמינו במנגנון השהייה לזרם הדם, כך הוא אחראי למניעת פירוק השריר בזמן המנוחה שלנו לאורך שעות היום ובמיוחד בלילה בזמן השינה.  הקזאין במוצר מגיע בצורתו הטבעית ביותר- קזאין מיצלרי - כך אנזימי העיכול שלנו מכירים אותו והוא נספג בצורה הטובה ביותר במערכת העיכול.

למרות שכל אחד מהחלבונים ש ב"סופר קואד" הללו חיוני בפני עצמו ויש לו יתרונות משלו, הרי ששילוב של כל סוגי החלבון יתן לגוף אפקט גדול יותר ויגרום לניצול מקסימלי של הרווח שאנו מקבלים משימוש בתוסף תזונה המכיל חלבון במיוחד לאחר אימון בניגוד למה שנהוג לחשוג. מחקרים מראים כי דווקא תשלובת חלבונים מיד לאחר אימון יעילה יותר מחלבון מסוג אחד בלבד. תשלובת החלבונים מאפשרת התאוששות ובנייה מהירים ואיכותיים יותר.

בנוסף, ה"סופר קואד" של אינר ארמור מכיל ריכוז גבוה של חומצת האמינו גלוטמין שמעורבת ביותר תהליכים מטאבוליים מכל חומצת אמינו אחרת.  לכן היא גם חומצת האמינו השכיחה ביותר בגופנו.  פעילות גופנית מאומצת גורמת לירידה דרסטית בריכוז הגלוטמין בשריר, דבר שמביא לעיכוב בתהליך סינטזת חלבונים חדשים והגברת תהליך פירוק חלבונים שקיימים בשריר.  צריכת גלוטמין לאחר אימון תייעל תהליכים אנאבוליים בשריר ותפחית תהליכים קטבוליים.  מחקרים חדשים מראים שצריכת גלוטמין יכולה לסייע לשחרור מוגבר של הורמון הגדילה (GH) .  גלוטמין מהווה חומר דלק חשוב לתאי מערכת החיסון ולכן מפחיתה את הירידה במערכת החיסון שמתרחשת באופן טבעי לאחר אימון. גלוטמין מעורבת גם בייצור אנטיאוקסידנט בשםגלוטטיון(Glutathione) , שנלחם בנזקי רדיקלים חופשיים שנוצרים כתוצאה מהאימון. 

בנוסף מכיל ה"סופר קואד" קריאטין כ 1000 מ"ג למנת הגשה, מלבד היותו החלבון היחיד המכיל קריאטין, שילוב קריאטין בחלבון הינו תוספת תשמעותית ביותר להגדלת מסת השריר לאחר אימון, משום שכשהגוף נכנס למצב אנבולי לאחר האימון , זה הזמן המתאין ביותר לשלב מנה של קריאטין למקסם את ספיגתו בשריר. 

סיטי תוספי מזון בע"מ שיווק לסיטונאים בלבד, הנביאים 11 כפר סבא,  טלפון : 097663657  - בין הייתר משווקת את אבקת חלבון היוקרתית super quad protein . אבקת החלבון היחידה שמכילה 5 מקורות חלבון איזולט שונים, super quad protein שייכת לחברת הענק inner armour




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב