דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחשבות על הבחירות 2012 

מאת    [ 05/05/2012 ]

מילים במאמר: 1244   [ נצפה 3391 פעמים ]

4.9.2012= תאריך שנופל על יום שלישי- וככתוב: פעמיים כי טוב!

מבחינה נומרולוגית התאריך מתחבר ל:18/9 – יום שנשלט על ידי מרס! הפלנטה מסמלת אימותים קשים והרבה עבודה מאחורי הכלאיים, מוסתרת ומניפולטיבית, כי מרס יהיה במזל עקרב. יש כאן סגירת חשבונות, כאסים ותסכולים בכל הסוגים. באותו יום שמש יהיה במזל בתולה, מזל אדמה, תחת השפעה של מרקורי. גם זה מסמל לנו מניפולציות, שקרים ויום הפכפך ביותר.

הירח יהיה בתחילת מזל שור, בזווית הרמונית לשמש. נקודה חיובית. הירח יהיה בזווית הרמונית גם לפלוטו, עוד נקודה חיובית. אבל ואין בלי אבל, הירח באותו זמן יהיה מול מרס, שוב זווית של עימותים קשים.

ביום הבחירות, זנב דרקון יהיה במעלה 29 בשור. רק במרחק מעלה אחת מקבוצת הכוכבים השלילית ביותר, ה:PLEIADES- "האחיות הבוכיות". תאריך גרוע עבור הממשלה, עם נפטון בבית 10. כפי שכתבתי בבלוג שלי, ליקוי החמה השנה נופלת על הפליאדות. איך מצאו דווקא את התאריך הזה לבחירות?? משם של הכוכבים אפשר להבין את אופיים. במפה כאן רואים את מיקום הפלנטות לאותו יום. את הממשלה מסמל שבתאי ואוראנוס, שבתאי נמצא בזווית רעה עם הזנב דרקון. אוראנוס בזווית רעה עם מרס. אבל, מה שמדאיג יותר זה נפטון. מה הם זוממים שם למעלה?? תרתי משמע.  הרבה אי בהירות . במפה שלה מדינה השמש מסמל את המלך/ ראש ממשלה. כאן השמש מקבל זווית רעה מאוראנוס- שוב רמז למשהו בלתי צפוי ורע.

 

ועוד משהו חשוב: יש תבנית באסטרולוגיה שנקראת YOD- או אצבע ה' – יש לנו YOD ביום הבחירות, בין הכוכב הקטלני, המהפכני והבלתי צפוי, אוראנוס, שצמוד לאסטרואיד פלאס !!!( פלאס אטנה במיתולוגיה יוונית הייתה אלת המלחמות)  לבין מרקורי ומרס. שוב מרס, כוכב המלחמות.

 

 

לפי שעה: 16:38, הממשלה, מיוצגת על ידי השמש, במפת הלידה של ישראל נמצא במזל שור והשמש ביום הבחירות נמצא בזווית הרמונית לשמש במפת הלידה, אבל במהרה, כעבור 9 ימים, יהיה בזווית קשה, עד ל :15.12.2012, כך שהממשלה לא תראה נחת עד אז.

 

מבחינת נומרולוגית ביום הבחירות מדינת ישראל תהיה בשנה אישית 6, חודש אישי 6 ויום אישי 1,

כשאני בודקת את מפת הקידומים של ישראל ליום הבחירות, שעגב, יכול עוד להשתנות, השמש נמצא בזווית עם אוראנוס, שמסמל הפתעות בלתי צפויות.

מרס, שהוא שליט יום הבחירות, מסמל את הצבא. יש כאן נוכחות מסיבית של הצבא, אולי הבחירות לא יתקיימו בתאריך הנתון? שלא נדע, שלא נהיה במצב מלחמתי עד אז! אוראנוס במעברים על מפת המדינה נמצא בבית 6, בטלה, ומאז שנכנס לשם אנו עדים ל"רעשים" מסוריה, ומיצריים, כל מיני התלקחויות, ואימותים. זאת אנרגיה חדשה שנכנסת לתודעה ל המדינה, מכיוון שאוראנוס היה במקום הזה רק לפני 84 שנה, ואז עוד לא הייתה מדינה! לכן, אין למה להשוות. זווית הרסנית בין אוראנוס –פלוטו יתורגם אצלנו בצורה מינורית, בגלל המצאות הפלנטות האלו בבית נפולים, חלשים. הם מצביעים יותר על התלקחות שלטונית אצל שכנינו.

 

 

: נולד:21.10.1949- ביום הבחירות הוא יהיה בשנה 9,חודש 9, יום 4, מספרים הנשלטים על ידי מרס ואוראנוס. יום קשה מבחינתו. מספר 9 מסמל סיומים והתחלות חדשות. לא מזמן אביו ז"ל. נפטר, בשיבה טובה, וגם זה מין סיום. יש חילוקי דעות לגבי שעת לידתו, אך בכל מקרה, האופק שלו נופל על קשת, שמסביר את כישרון רטורי שלו. עם ירח צמוד לזנב דרקון, ומרקורי במאזניים, מקבלים אדם שיהיה לו קשה להחליט, אך כשזה קורה, הוא יכול להיות חד משמעי, ולא מסתכל אחורה. נתון להשפעה רבה, כי רוצה שכולם יהיו מרוצים.

ביום הבחירות האסטרואיד פנדורה יהיה צמוד הירח לידתי שלו, עוד סיבה לדאגה.- מבחינתו –לגבי תוצאות הבחירות. פנדורה מגלה דברים נסתרים ועל חשאיות כבר דיברנו למעלה. נתניהו עובר שנה קשה ביותר עם מעברו של שבתאי במזל מאזניים. שבתאי עוזב את מאזניים רק לקראת נובמבר.  בית הקריירה נשלט על ידי מרקורי, כוכב הפכפך גם כן, אבל בתקופה הזאת היא במצב חיובי. מה שמדאיג זה מיקום מרס בקידומים, על הירח שלו, מרס, שליט בית הבריאות! הוא זקוק למנוחה ולא לקחת על עצמו מעמסה חדשה. השנה שחלפה השאירה את אותותיו.

ב4.9. מרקורי מאותת על ניצחון, אך באיזה מחיר!!!?? יהיו הפתעות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נולד ב 4.11.1949. מבחינה נומרולוגית, הוא נמצא בשנה אישית 2,חודש 2, יום 6. לפי חישוב אחר, בשנה 1, חודש 1, יום 5.

במפה האסטרולוגית, מרס, שמסמל את יום הבחירות, יושב על השמש לידתי, ועל שבתאי הסמכותי. עד כאן זה יפה. אבל אם הוא רוצה לעשות קואליציה עם משהו, כשאני בודקת את בית 7 שלו, ואת וונוס, מותקף מכל הכיוונים. אכזבה וקיפאון.

 

 

 

 

 

 

 

 

: נולדה ב 28.3.1960. מבחינת נומרולוגית היא תהיה בשנה 9, חודש 9, יום 4, לכאורה בהרמוניה עם יום הבחירות. אותם מספרים אותם אנרגיות. אבל מה?? הצצה על מפת הלידה שלה, אנו מקבלים את אוראנוס על השמש לידתי, במעלה 7. אם תסתכלו על שער המפות תמצאו הרבה פלנטות במעלה 7 ביום הזה. הרבה אי בהירות, חשאיות, ועניינים מוסתרים. מה שמספרים לנו זה לא מה שקורה ויש המון התרחשויות מאחורי הכלאיים .

בית הקריירה של שלי נפתח עם מזל גדי, שבתאי נמצא אצלה ב:17^ גדי, ובמפת הקידומים הדרקונים בזווית הרמונית. האם תהיה זאת יום ניצחון עבורה? היא , כמו כולנו נהיה מופתעים ביותר. מיקום נוסף, צמידות אוראנוס על השמש יביא זעזועים. עוד לא פגשתי אדם שאוראנוס עלה על השמש שלו וחייו לא השתנו מקצה לקצה. כל מה שקרה עם גב. יחימוביץ בשנתיים האחרונים, הם בזכות אוראנוס, משנה הגורלות! מעיתונאית להפוך לראש מפלגה! האם היה דבר כזה בהיסטוריה של ישראל? בזמן קצר כל כך? המצב לא נשלט. אוראנוס לא שואל אם אנו רוצים את השינוי. הוא פשוט מופיע, לכי תתמודדי! לא פשוט לעכל את שינויי אוראנוס, לטוב ולרע. לפעמים הקצב מהיר מידי. אפילו בלי שעת לידה אפשר לראות את השפעות הפלנטות האיטיות האחרות גם, שמשנים גורלות. תראו את מיקום שבתאי על פלוטו! שהם לא יביאו למעמד?

 

 

 

: נולד ב 5.11.1963. נומרולוגית הוא נמצא בשנה 3, חודש 3, יום 7 . עם אופק קשת כמו נתניהו, ושמש, מרקורי במזל עקרב. מרס, הפלנטה שמאפיינת את היום הזה, יושב על השמש שלו, ובכך מביא המון עוצמות. אם לבני מאזניים היה קשה בזמן מעבר שבתאי במזל הזה, אז ליאיר יהי קשה כאשר שבתאי יתיישב על השמש שלו, בין 1-11.2013. אבל, לגבי הבחירות, בהחלט יש כאן הצלחה, עם שמש.מרקורי על האופק, מלווה בנפטון! המון אשליות... כמו כן, פלוטו מול ירח לידתי- לא מוותר לו, קשה קשה....את המהפך עבר כאשר פלוטו עבר על האופק שלו.  

 

 

 

 

 

 

 

 

: נולד: 12.2.1942. נומרולוגית הוא נמצא בשנה 1,חודש 1,יום 5.

מפת  הלידה של ברק מגלה לנו את ריבוי הפלנטות במזל דלי, בגללם הוא כל כך נחשב מרוחק ואפילו סנוב. זאת בעיה של כל הדליים, במיוחד, אצלו, הרי שמש, וונוס, מרקורי,- הכוכבים הכי אישיים, נמצאים במזל הזה. מיקום ירח בגדי לא עוזר לו להיות מקובל יותר. אקשן ומקובע, עם מרס-שבתאי-אוראנוס בשור. ביום הבחירות  ובכלל בתקופה האחרונה, זנב דרקון (שלילי) מלווה את שליט בית הקריירה שלו. כך שבשנים הבאות הוא לא יראה עדנה מהפוליטיקה. הזנב נמצא בבית שתיים, וזה השפעה לרעה על תדמיתו.

 

מי מתאים עם מי לעשות קואליציה?

שלי עם יאיר לפיד? לא לא לא .. הם חתול ועכבר. שמש-שמש 150 מעלות- זווית הרסנית. ו90 מעלות בין הירחים, אש ו מלחמה.

 

שלי עם נתניהו?? אש ותימורות עשן: זוויות ירוקות הם הרסניות.

 

שלי עם מופז: למרות הזוויות הירוקות איתו לבד יש גם זוויות הרמוניות. שיטוף פעולה אפשרי ביניהם.

 

 

לחיי העם הזה העם הזה העם זה.... מקווים לטוב.

 

 

 

3.5.2012

גבריאלה מיטלמן- האסטרולוגית שלך  http://www.astroworld.co.il  054-7731313 www.gabriella-mittelman.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב