דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשאתה מרגיש השראה, לך אחריה 

מאת    [ 05/05/2012 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 2147 פעמים ]

יש משפט שאומר – הצלחה מורכבת מאחוז אחד של השראה ו-99% זיעה או עשייה. ואני מסכימה. אבל אני גם יודעת שללא אחוז אחד  הזה של השראה, יכול להיות שלא היינו עושים שום פעולה. אני מאמינה שלהשראה יש כוח עצום בחיים שלנו על מנת להשיג את המטרות שלנו ולהגשים חלומות.

מה זה השראה?

השראה זה הדבר שמדליק אצלנו את הניצוץ, השראה זו אותה הארה, אותה הברקה שמגיחה אל המוח מתוך החלל, השראה זו אנרגיה ומעבירה אותנו ממצב של מונוטוניות ושגרה משעממת אל תוך זרם החיים האינסופי שבו יש אינספור אפשרויות.

 השראה גורמת לנו להיות יותר יצירתיים, לחשוב אחרת, להתחבר לנשמה שלנו, לגדולה שלנו, לפוטנציאל שלנו ולהוציא אותו החוצה. זהו ניצוץ שמחבר אותנו עם האנרגיה האלוהית הטהורה.

כשאנחנו מקבלים השראה, זה איזשהו סימן של היקום ללכת אחרי ההשראה זהו, להקשיב לקול הפנימי שלנו ולעשות את הדבר. השראה היא זה שדוחפת אותנו להציב מטרה, חלום ולצאת לפעולה מאסיבית, כן לעשות את היתר - 99%.

 

כמה פעמים מצאת את עצמך במצב שאין לך רצון או השראה לעשות שום דבר אז אתה פשוט לא עושה? בעולם של מוזיקה, ריקוד ואומנות במיוחד ההשראה היא מאוד חשובה. היצירות הכי יפות, הכי מדהימות נוצרו ברגע של הרשאה.

 

זה אומר שכל פעם שאתה מרגיש השראה לעשות משהו מסוים, אל תעצור אותה, פשוט לך אחריה. בודאות אתה הולך לעשות את זה בצורה הכי טובה שאפשר לתאר.

ישנה עוד נקודה להשראה – לפעמים אנחנו מקבלים השראה דרך בן אדם מסוים, ממה שהוא עושה בחיים, במה שהוא עוסק וההשראה הזו גורמת לנו להציב לעצמנו מטרה או חלום להיות כמו האדם הזה, לעשות את מה שהוא עושה. זה איזשהו סימן שהיקום מעביר לנו דרך אותו האדם. כך לפעמים גם נולד חלום גדול, מטרה מרגשת.

אני רוצה לשתף אותך בסיפור אישי שלי ואיך אני קיבלתי השראה לשיר. האמת, עד ששמעתי את מריה קרי, לא חשבתי על שירה ועל החלום להיות זמרת. זה היה בגיל 12 כששמעתי אותה בפעם הראשונה. הרגשתי צמרמורת בכל הגוף. ידעתי שזה מה שאני רוצה להיות ולעשות. היא נתנה לי כל כך הרבה השראה שכבר בגיל 12 החלטתי שאני רוצה לשיר.

ההשראה הזו ליוותה אותי לאורך שנים וגרמה לעשות המון. אף אחד לא האמין ביכולת שלי לשיר אבל עבדתי על הקול המון, כתבתי שירים, למדתי מוזיקה ופיתוח קול וההצלחה הגיעה. הקול שלי הפך להיות ממש יפה.

 

ההשראה הזו גרמה ליצור דברים שלא חשבתי שאני יכולה ליצור, להאמין בעצמי ולהגשים את החלום שלי. לפני כמה ימים קיבלתי שוב השראה להקליט שיר של מריה קרי – HERO, לעשות גרסה שלי. הקשבתי לה והלכתי אחרי ההשראה הזו.

אני מקליטה לא מעט פעמים אבל זו הייתה הקלטה שונה, זה לא היה טכני ולקבוע שעות של הקלטה אלא השראה שקיבלתי בלי תכנון והחלטתי ללכת אחריה. הרגשתי בזמן ההקלטה שאני שרה מהלב, מהנשמה, הרגשתי שאני כל כך מחוברת לעצמי.

כשהקשבתי בפעם הראשונה להקלטה, זה היה שונה לעומת שירים אחרים שהקלטתי. אנשים אחרים גם הבחינו בכך. בסוף המאמר צירפתי קישור לשיר כך שתוכל לשמוע.

המסר שלי הוא – תקשיב ללב, כל פעם שאתה מקבל השראה לעשות דבר מסוים, לך אחריה, אל תעצור אותה, בזכות ההשראה הזו אתה הולך לעשות וליצור דברים מדהימים.

והנה הקישור לשיר של מריה קרי – HERO בביצוע שלי.

http://www.youtube.com/watch?v=CuVM1Fvz_GA

אשמח אם תכתוב לי תגובה, תשתף אותי אם קיבלת השראה בחיים, מה עשית, ממה אתה מקבל השראה בדרך כלל ועוד, אשמח גם לשמוע עדתך על השיר :)

 

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגמשה עצמית

http://www.dianabenzvi.com/

 

 

 

 

דיאנה בן צבי


מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment


לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לפריצת להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב