דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לעשות בשביל להיות אמן 

מאת    [ 03/05/2012 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2102 פעמים ]

החלטתם שאתם צריכים למלא את אותם חלקים בלב. האמנים שאתם מקשיבים להם ומבינים היטב עושים את התפקיד שלהם, ועושים אותו טוב. למרות זאת, אותם אמנים כמעט קולעים בול ואתם צריכים לנתב את הכוונה שלהם אל מה שאתם מרגישים באותו הרגע (בדר"כ אתם בונים לעצמכם סיפור דימיוני בעזרת המסרים שאותו אמן מעביר ושמים את עצמכם בתור הדמות הראשית). עם זאת אתם בכל זאת רוצים משהו אחר... יותר מדויק... יותר מבין... יותר - אתם!
בשביל שתוכלו ללכת אחרי הלב שלכם ולמלא עד תום את החלקים הלא מלאים אתם יכולים בעצמכם לכתוב שירים, להגיד את מה שאתם מרגישים בדיוק - להיות אמנים.

האמת בדר"כ לא קלה, ולא נותנת מחסה מאותם האתגרים שעומדים ביננו לבין המקום שאנחנו רוצים להיות בו. בתור מדריך גיטרה אני חייב להגיד את האמת ולהודות שהאמת די קלה. הדרך נורא פשוטה והאתגרים קלים בשביל לעבור אותם. הפער בין המקום שאתם רוצים להיות בו והמקום שאתם בו כרגע, ואל תתפסו אותי על המילה, במרחק 60 צעדי תינוק. ז"א שבשביל להגיד את הרגשות שלכם אתם צריכים לתפוס כלי נגינה שמדבר אליכם ולעשות מספיק אימונים בשביל להתחבר אליו. ברגע שהחיבור מספיק חזק תוכלו לחבר לרגשות שאתם רוצים להביע מילים וצבעים שמתארים את הרגשות בעזרת הקשת הרחבה שנותנת המוזיקה. החלקים של הלב שלכם יתחילו להתמלא ואתם תרגישו יותר מחוברים אל עצמכם ואל מי שאתם שרים (אליו או אליה :)


בשביל להיות אמנים כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור איך ללמוד לנגן. ישנן כל מיני דרכים בשביל ללמוד. הדרכים היותר נפוצות בשביל ללמוד לנגן הם דרך; ספרים, אינטרנט ומורה פרטי. הדרך הכי טובה בשבילכם היא הדרך שהכי נוחה לכם. אחרי הכל לא כל מי שלומד אצל מורה זו הדרך הכי טובה בשבילו. יכול להיות שיותר עדיף לכם ללמוד דרך ספרים או מורים באינטרנט (כמו YouTube).
אחרי שתלמדו כמה שיעורים תתחילו לראות שיש המון דרכים לכתוב שירים וכל אחד מהם נותן צבע אחר. זה נכון שיש 12 תוים*, עם זאת יש כל-כך הרבה דרכים לחבר ביניהם. בכל דרך שתבחרו להביע את הרגשות שלכם זה יהיה הצבע של הרגשות שלכם, המחשבות הכי עמוקות במילים הכי פשוטות שלכם, עומק התובנה של גרעין החכמה שלכם, זה יהיה -> אתם

ברגע שתתחילו לכתוב את הרגשות שלכם, זה ימשיך להתגלגל ולהתגלגל. המילים רק ימשיכו לצוץ והמנגינה תופיעה פתאום. באותו הרגע תבינו איך אותו אמן יכול לכתוב כל- כך הרבה שירים. פשוט יש לו הרבה מה לומר, וכמו שלו יש הרבה מה לומר כך גם לכם. תחילת התהליך המדהים הזה הוא בקריאת המאמר הזה, עכשיו אתם מתחילים לאסוף שלג בשביל לבנות כדור שלג קטן שתוכלו לגלגל אותו במורד ההר. הצעד הבא הוא לבחור כלי נגינה, שזה אומר לקחת את כדור השלג, לגלגל אותו ולראות אותו גדל לאט לאט.

מהרגע הזה כל מה שאני יכול לתת לכם זו ברכתי להצלחה שלכם, ואת התקווה לראות אתכם על במה או לשמוע אתכם ברדיו, עם הצורות השונות של כל אחד מכם.

*בעולם המערבי יש שימוש שכיח ביותר ב12 תוים, בעולם הערבי יש שימוש ביותר מ12 תוים, להרחבת הידע בנושא אפשר לחפש "רבעי טונים".

אידוב שי - מורה גיטרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב