דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים חשובים ביצירת ניוזלטר אפקטיבי 

מאת    [ 03/05/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 4110 פעמים ]

טיפים חשובים ביצירת ניוזלטר אפקטיבי

בשנים האחרונות ועל אף חוק הספאם שעבר בכנסת, תיבת הדואר האלקטרוני מוצפת בדיוורים אלקטרוניים. אומנם לכל אחד יש אפשרות הסרה, אך לא כולם דואגים  להפעילה ורבים נרשמים לדיוורים בהיסח הדעת, תוך כדי פעילות שגרתית באתר או הזמנת מוצר כלשהו. כמובן שההרשמות המרובות והמיעוט בהסרות עובדים לטובת העסקים שמשגרים ניוזלטר, אך מנגד, מתעוררת תחרות חדשה – כיצד להתלבט בין המיילים השונים, איך להגדיל את אחוז ההקלקות. לפניכם מספר טיפים יעילים לעיצוב, כתיבת ושליחת ניוזלטר שיעודד לפתיחה, והנעה (אם למשל מדובר בהדפסת קופונים או מימוש מבצע אטרקטיבי). הכל מתחיל במלאכת האפיון, ממשיך במשימת העיצוב וכלה בשליחה נכונה, משפט פתיחה מנצח ויצירת מערכת יחסים בונה עם הלקוח.

עיקרון הפשטות – פחות זה יותר בתהליך עיצוב ניוזלטר ואפיונו, חשוב מאוד לתכנן קונספט אחיד ומינימליסטי. היום לאנשים שמוצפים במידע במייל אין אנרגיות וזמן לקרוא כתבות ארוכות או תוכן רב, הם מחפשים את השורה התחתונה, במיוחד אם הם פתחו את המייל באמצעות טלפון חכם תוך כדי תנועה. ניתן לבנות תבנית ניוזלטר שמבוססת בעיקר על תמונות ומשפטים קצרים או ניוזלטר מגזיני שכולל מקסימום 3 כתבות וגם אותן יש לעצב במחשבה תחילה, כותרת בולטת, חלוקה ברורה לפסקאות שמופרדות זו מזו עם טיזרים ותמונות שמעוררות עניין.

 

שמרו על עניין מתמשך ותועלת ללקוח זכרו שלא מדובר בניוזלטר חד פעמי אלא בתוכנית שנתית של דיוורים, חשבו קדימה וכתבו לעצמכם רעיונות לדיוורים מראש, התייחסו לחגים ומועדים חשובים על לוח השנה או לאירועים שקשורים לחברה שלכם כמו השקת קולקציה, מבצעי סוף עונה וחשבו כיצד לשדר מסרים עם עניין וערך מוסף, כדי שהלקוח יחזור ויפתח את הדיוורים מכם ולא יאבד עניין בדיוור הראשון, אלו יכולות להיות סדרות טיפים או כתבות עם עובדות מעניינות או מדריכים באמת שימושיים, מבצע לכל דיוור ייחודי ובלעדי רק לחבר מועדון שמקבלים את הדיוור. שימו לב למשפט הפתיחה של הניוזלטר, כותרת המייל יכולה לקבוע אם אותו אדם יפתח את המייל או לא, התחילו במבצע, שאלה מעניינת, טיזר.

שימו לב לתדירות השליחה וזמן השליחה חשוב מאוד שתסגלו לעצמכם תוכנית דיוורים שנתית ותשמרו  על מועד שליחה קבוע, כדי שהלקוח יצפה לקבלת המייל מכם. אל תשלחו דיוור באורח אקראי כשמתאפשר או כשמתחשק לכם, תכננו זו בצורה מחושבת, התייחסו למועדי חגים אך היו עקביים, אם החלטתם ללכת על יום חמישי בתחילת כל חודש, עשו זאת כל חודש בחודשו. התאימו את זמן המשלוח של הניוזלטר לקהל היעד – אמהות נוטות לקרוא מיילים מוקדם בבקרים או בשעות הערב המאוחרות, אנשי עסקים בהגיעם למשרד בסביבות 9, בני נוער בחזרתם מבית הספר בשעות הצהריים.

היו אותנטיים – הדיוור הוא "הפנים" של החברה מתגו את הניוזלטר שלכם בגוונים ואלמנטים המזוהים עם החברה ושימו לב היטב מה נכתב, ללא שגיאות כתיב כשהמסר השיווקי הכללי של החברה מעובד ומותאם  לסגנון הדיוור למייל ועובר נכון. היו אותנטיים, אם למשל, אתם חברת בריאות טבעית, הקפידו על מסרים בריאותיים אך טיפים שקשורים למוצרים כדי להניע לפעולה, ניתן לשלב פתיח מנכ"ל כדי לחבר את הלקוח לחברה או להציג בפני הלקוח אירועים מתוך החברה, דברו כפי שקהל היעד שלכם מצפה שתדברו יותר בגובה העיניים ופחות בפורמאליות אלא אם כן מדובר בקהל מקצועי ועסקי וגם אז, אפשר לשמור על סגנון "חברי" יותר בשפה אלגנטית.

שימור לקוחות, הגדלת נתח לקוח, הגדלת הכנסות, לקוחות פעילים, ניהול מועדוני לקוחות, מיתון, ניוזלטר, דיוור במייל, SMS, קשר עם לקוחות http://www.2link.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב