דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הטקסטורה המושלמת לצביעת בית מבחוץ? 

מאת    [ 30/04/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 4733 פעמים ]

כיום, נעשה שימוש במגוון רחב של צבעים וציפויים לחיפוי קירות חיצוניים. בשנים האחרונות, בדומה לעמיתינו בחו"ל נפטרו בעלי הבתים הישראליים מהצבע הלבן האחיד והמסורתי, ונפתח בפניהם עולם חדש של מרקמים, איכויות, צבעים וציפויי קירות חיצוניים, שלא רק מגנים על קירותיו החיצוניים של הבית, אלא גם משווים לו מראה ייחודי רק לו, יוקרתי ויוצא דופן.

 

חיפויי קירות חיצוניים – משחקי צבע וטקסטורה.

 

האפשרויות העומדות כיום בפני אילו המבקשים לצבוע את קירותיו החיצוניים של ביתם, הינן עצומות. מלבד מגוון הצבעים, ישנם סוגי טיח וחיפויים המשווים לבית מראה ייחודי. בעלי בתים פרטיים רבים, עושים שימוש בטיח דקורטיבי צבעוני לחיפוי קירות הבית החיצוניים. הטיח, המגיע במגוון צבעים, מאפשר יצירת טקסטורה מחוספסת יותר או פחות, או יצירת תבניות טקסטורה עדינות על קירותיו החיצוניים של הבית, מה שמשווה לו מראה נפלא עם הגנת נוספת מפני נזילות, איטום יעיל וכל היתרונות שיש לטיח דקורטיבי להציע.

 

צבעים חמים, יתאימו במיוחד בשימוש בטיח שכזה, וניתן לשלב שני צבעי טיח, להדגשת קירות חיצוניים מסוימים, עמודים שרצוי להבליט, או ליצור שילוב אורכי או רחבי של צבעי הטיח. יתרה כל כן, הטיח ניתן לניקוי בקלות יתרה שכן הוא עמיד במים. אם ברשותכם בית פרטי, שגובל בגינה, בעונת הגשמים, נוטה הצבע הלבן המסורתי להתלכלך בקלות, בעוד שצבעים חומים בהירים או כהים יותר של טיח, לא יתלכלכו באותה קלות.

 

חיפוי קירות חיצוניים – צבעים מיוחדים המשלבים אפקטים.

 

כיום תוכלו למצוא בקטלוגי צבעים, צבעים המיועדים לחיפוי קירות פנימיים כחיצוניים, שמעניקים לא רק טקסטורה מעניינת אלא שילוב צבעים יוצא דופן. לדוגמא, צבע המשלב אפקט מטאלי, יכול לשמש מלבד להדגשת קירות או עמודים, לחיפוי חלק מהקירות החיצוניים של הבית או כולו, למראה יוצא דופן ומעניין. הנועזים שבינינו, אולי יבחרו בצבע עם טקסטורה מחוספסת המעניק אפקט נוצץ, או צבע המעניק אפקט של זכוכית, שעשוי להיות מה שישאיר את המבקרים בביתכם בפיות פעורים מהתפעלות.

 

טקסטורה עבה המשלבת חיפויי קירות מאבנים, הינה טרנד פופולארי עד מאוד, הנמצא בשימוש במגוון בתים פרטיים. הטיח העבה, מאפשר יצירת כל טקסטורה העולה על הדעת ומגיע בסקאלת צבעים נרחבת. בשילוב עם חיפויי קירות נקודתיים מאבן, תוכלו להשיג את המראה הכפרי המסורתי, בחיפוי הקירות החיצוניים של ביתכם. כל שנותר לכם לעשות, הינו להחליט האם אתם בוחרים בעיצוב נועז וחדשני, עיצוב מטאלי תעשייתי, מחפשים את המראה הכפרי של פעם, או מעדיפים את המראה השמרני, לחיפוי קירות ביתכם.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב