דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינטרקום לבניינים ופרטיים 

מאת    [ 28/04/2012 ]

מילים במאמר: 659   [ נצפה 2186 פעמים ]

 

מערכת אינטרקום לבניין מגורים

כמעט בכל יום אנו פוגשים מערכות אינטרקום, אם זה יצאה מהבניין או בבואך למקום מפגש וכדומה. מערכות אינטרקום קיימות הכי נפוצות בארץ הינו מערכות אינטרקום אשר בפנל הכניסה ישנם לחצני הדירות בתוספת שם המשפחה של המתגורר. ובכל בדירה שפופרת לדיבור ופתיחה דלת.

עם השנים החלו לשווק בארץ מערכת אינטרקום הכוללות מצלמה אחת החברות הראשונות שהובאו לארץ הייתה חברת "הורמט" מאיטליה. מערכות אלו הכניסו פריצת דרך משמעותית כך שמעבר לשמע גם רואים, אומנם רואים בשחור לבן את מי שמגיע על מסך קטן הצמוד לשפופרת בדירה.

כעבור עשור עם התקדמות הטכנולוגיה נכנסו לשוק מערכות  עם מצלמה ומסך צבע. דרך שהפך להיות נפוץ יותר ויותר. והמערכות האנלוגיות הפכו חלקן למערכות דיגיטליות הפועלות על זוג גידים גם לשמע וגם לתמונה.

 

אינטרקום לבתים פרטיים

בתים פרטיים החלו להכניס יותר ויותר מערכות אינטרקום ,תחילה היה זה אינטרקום הדומה לאינטרקום שמתקינים לבניין לשמע ופתיחת דלת בלבד. לאחר מכן הכניסו גם את המצלמה למערכת כך שגם יוכלו לצפות בבאים אליהם. לבתים פרטיים נפוץ יותר התקנת אינטרקום הכולל קודן פתיחה,

יתרון גדול הכניס קודן הפתיחה לבתים אלו אשר לא היה צורך בפתיחת השער עם מפתח יותר. עם התקדמות הטכנולוגיה נכנסו למערכות אלו גם אפשרות פתיחה הדלת על קווי הטלפון הביתי דבר שהקפיץ את המערכות האינטרקום הביתית כלל, מערכות אלו מאפשרות לפתוח את הדלת הכניסה מכל טלפון ביתי גם אם הוא אלחוטי. כיום קיימות מערכות רבות הכוללות מצלמה צבעונית כולל מסך צבעוני בבית עם אפשרות פתיחה ומענה ללא צורך בידיים כלל ובנוסף אפשרות למענה מכל טלפון ביתי. כמובן שמערכות אלו אפשר לשלב כולל קודן וזאת לפי בחירה אישית.

 

 שידרוג מערכת אינטרקום קיימת לבניין

עם השנים מערכות האינטרקום בבנייניי מגורים החלו להתישן, חלק מהדירות לא שומעים בצורה טובה ולחלק מהדירות לא מצלצל כלל, הדלת לא נסגרת כמו שצריך. מה עושים? מערכות אינטרקום רגילות ניתן לשדרוג ולתקן ולהביא את המערכת למצב עבודה מלא.

מערכות מתקדמות יותר לדוגמא "הורמט" וכדומה, לחלקן הגדול מערכות הותקנו לפני שנים רבות אין כבר חלקי חילוף לעיתים החלק שלקוי מאוד יקר, סוגיה לא פשוטה!  מצד אחד החלפת מערכת מלאה היא עניין יקר מאוד מצד שני אי אפשר להשאיר את המערכת ללא מענה.

  פיתוח ישראלי של מהנדסים שעבדו בתחום שנים רבות החליטו לתת תשובה לדבר הזה. הם פיתחו מערכת אינטרקום מרשימה ביופייה אלקטרונית הכוללת מסך בעל 4 שורות בעברית מלאה כולל אפשרות להתקנה מצלמה בהתאם למה שקיים בבניין עצמו. מערכת כולל קודן מובנה, מערכת זאת יודעת לעבוד כמעט עם כל המערכות שהותקנו בארץ ללא צורך בהחלפת התשתיות או המכשירים הקיימים בדירות הדיירים. יתרון גדול וחסכוני בצורה משמעותית. וכמובן אחריות מלאה לשנתיים כאן בארץ.

עוד מערכת שפותה על ידה וקיימת גם מחברה נוספת באה לתת תשובה במקומות בהן לא היה כלל אינטרקום בבנין ואין תשתיות כלל. אך החליטו לבצע דלת כניסה חדשה או לובי חדש וכן בחרו להתקין אינטרקום לבניין, מקרה נוסף  לשימוש מערכת החדשה היא בעיות הולכות וחוזרות בתשתית הקיימת של האינטרקום הקיים בבניין ועלות התקנה תשתיות חדשות מגיעה לעלות גבוהה מאוד.

מה הפתרון שמוצא? פתרון חכם מאוד ופשוט , אם לפני שנים הצליחו לעשות מערכת לבית פרטית אשר מעבירה את השיחה לכל טלפון ביתי גם כאן זה נעשה שימוש בפתרון הזה מערכות אשר מחברת בין הפנל לקו הטלפון .

המערכת מתחברת לקו טלפון של הוט או של בזק לפי בחירת ועד הבית , כיום הוט מציעה חבילה שיחות של 2000 דקות לחודש לנייח ולנייד בעלות נמוכה מאוד.

כך שלמעשה הדבר ממש התחבר כמו כפפה ליד ולא מעט בניינים בשנתיים האחרונות בחרו בפתרון זה. גם מבחינת עלוית וגם מבחינת כדאיות. המערכת ניראת זהה למערכת אינטרקום רגילה, כל מי שמגיע לבניין ויוצר התקשרות לדירה , מבצע למעשה התקשרות לקו טלפון אם זה נייד או נייד בבית בהתאם למה שהוגדר במערכת. יתרון  נוסף הוא להורים בעלי ילדים קטנים אשר יכולים לשלוט על הכניסה לבית מרחוק מקווי הסלולרי.

צריך יותר מזה? כן צריך!  צריך לבחור בחברה המתמחה במערכות אלו בעלת ניסיון של שנים בתחום, חברה שתבדוק ותיתן מענה לכל בעיה בכל עת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב