דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אינך בקיא באחסון אתרים? המשך לקרוא 

מאת    [ 26/04/2012 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 2049 פעמים ]

כבר ביצעת רישום דומיין ובחרת חברה שתנה עבורך את אתר האינטרנט שלך. מה כעת?

עליך לחפש אחר חברת אחסון אתרים שתספק לך FTP מהיר ואיכותי. תוכנת FTP, החל מהחינמיות שבהן ועד לתוכנות בתשלום בגירסאות pro השונות, מאפשרות לך להעלות חומר חדש לאתר האינטרנט שלך בקלות ובצורה מאובטחת.
אחד המדדים החשובים ביותר שיש לבחור טרם בחירת ספק אחסון לאתר האינטרנט שלך, הוא מדד ה- uptime, כלומר: משך הפעילות הרציפה של שרתי הספק. עליך לוודא כי אכן מצאת חברת אחסון אתרים המבטיחה לפחות 99% זמינות. ספקי אחסון המציעים 100% זמינות בד"כ אינם עומדים בכך בשל הצורך בשירותי תחזוקת מערכות, אף אם אלו מתבצעים לעיתים נדירות.

בחר בחברת אחסון אתרים שתחייבת לאבטחת מידע. אתר האינטרנט שלך חשוב לך ועליו להיות מוגן בפני מתקפות האקרים, בייחוד אם החומר של אתרך כתוב בעברית או שהוא כולל חנות וירטואלית.
תברר באופן חד משמעי האם החומרה עליה יתבצע בפועל אחסון אתר האינטרנט שלך אכן של מותג ידוע ואמין. חומרה אמינה ואיכותית תבטיח ביצועים טובים יותר לאתר שלך. בייחוד הנושא חשוב אם אתר האינטרנט שלך כולל מסדי נתונים וביצוע שאילתות מורכבות הנדרשות לעיבוד נתונים מהיר. חומרה מסוג IBM נחשבת כיום לאמינה ואיכותית מאוד וכדאי לבחור בספק אחסון אתרים הנשען עליה.

לא רק שעליך לבחור בחברת אחסון אתרים אמינה ומקצועית, עליך גם לבחור בחבילת אחסון אתר המתאימה לצרכים שלך. לעיתים תמצא חבילת אחסון אתרים הכוללת נפח אחסון גדול מאוד לצד תעבורת נתונים קטנה מאוד, מצב זה יגרור אותך להוצאות מרובות בגין תעבורה. עליך לבחור בחבילה התואמת את נפח חומר אתר האינטרנט שלך לצד נפח תעבורה שיענה על תעבורת הנתונים הקיימת באתרך, עם אפשרויות צמיחה כמובן.

עליך לוודא כי הנתונים שמאוחסנים בשרתי הספק מאובטחים. יש לשים לב דגש על אמינות החברה ועל הוותק והניסיון שלה בתחום, בייחוד אם אתר האינטרנט שלך משמש כאתר עיסקי ואתה מעוניין לאחסן בו גם נתוני לקוחות ומסד נתונים שיכול אף להיות רגיש בחלקו. תוודא שאכן השרתים פועלים בסביבה מאובטחת, תחת firewall איכותי ומערכות הגנה נוספות.

כמעט תמיד תוכל לחסוך בעלויות אחסון אתר האינטרנט שלך אם תתחייב לתקופה מראש. הנחות בגין התחייבות לתקופה מרובת חודשים או שנתית מקובלים מאוד בענף אחסון אתרים. למרות זאת, אם אינך רוצה לכבול את עצמך עם ספק אחסון אתרים שאינך מודע עדיין לטיבו, הזמן חבילת אחסון לאתר שלך לפרק זמן של חודשיים-שלושה ורק לאחר שתהיה מרוצה, עבור למסלול אחסון ארוך ומוזל יותר.

חשוב שלא תהיה הלקוח הראשון של החברה. קרא חוות דעת של לקוחות אחרים וראה ביקורות. לרוב, חוות הדעת יספקו מידע חשוב על איכות השרות, זמן התגובה, התמיכה הטכנית, זמינות השרתים והרצון לעזור ולסייע ללקוח. שים לב, קרא חוות דעת של חברה וותיקה ומהימנה, קיימות חברות חדשות בתחום שעשויות להמציא חוות דעת שקריות לתועלתן.

בדוק כי מצאת חברת אחסון אתרים שמספק שירותי אנטי ספאם כחלק משירותי הדואר האלקטרוני וללא כל תוספת תשלום. ספק אחסון המאפשר סינון הודעות ספאם, פועל לרוב בארכיטקטורת מידע של מניעת ספאם ובכך ימנע גם משרתי הדואר שלו להירשם ברשימות שחורות שתמנענה פעילות תקינה של שירות הדואר אותו אתה מצפה לקבל במסגרת אחסון אתר האינטרנט שלך.

תתפלא כמה זמן וכסף תוכל לחסוף על ידי בחירת ספק אחסון אתרים מקצועי ואמין. בחירת הספק הנכון תאפשר לך לנהל את עסקיך ולא לעסוק בעניני זמינות השרת. תבחר בחברה וותיקה המספקת לעשרות אלפי אתרים שירותי אחסון אתרים וככל הנראה שהיא תצליח לספק גם לך שירות איכותי.

מאמר זה נכתב כשרות לציבור הרחב על ידי LiveDns אחסון אתרים מקצועי והקמת חנות וירטואלית בקלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב