דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים לאירועים - המתנה המומלצת לכל אירוע! 

מאת    [ 15/04/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2125 פעמים ]

 

במאמר זה אנו נסביר לכם למה לפי דעתנו, ולפי דעת רבים, מגנטים היא מתנה מומלצת ומאוד יפה לאירועים. אנו ניתן לכם במאמר זה הסברים מפורטים, ואנו ננסה לשכנע אתכם מדוע כדאי לכם, גם באירועים שאתם תעשו, לעשות מגנטים לאירועים. אנו מקווים שנצליח לשכנע אתכם, במה שאנו מנסים להעביר לכם! מגנטים לאירועים, זהו אחד הטרנדים הכי חמים בתקופה האחרונה- מכל מיני סיבות: גם מכיוון שמגנטים לאירועים מתאימים לכל סוג אירוע וחגיגה, וגם מכיוון שהעלות שלהם היא לא כל כך גבוהה.

קודם כל, נתינת מגנטים באירועים כמו חתונה, בר מצווה, בריתות וכו', היא מתנה מאוד מומלצת מהבחינה של הזיכרון. למה הכוונה? הכוונה היא, שאת רוב האירועים לא זוכרים לאחר האירוע, ולכן במידה ותיתנו מגנטים באירוע שלכם, האירוע שלכם לא יישכח. ברגע שאתם נותנים לאנשים שהיו באירוע שלכם מגנט שרשום בו משהו בסגנון של "תודה שחלקתם איתנו את האירוע המשמח...",  המגנט ישמר במקום כלשהו (לרוב במקרר), וכל פעם שיביטו בו אנשים יזכרו באירוע. יש אנשים שעושים אירוע, הם רוצים שאנשים יזכרו את האירוע שלהם גם אחרי זמן מסוים. זוהי דרך טובה מאוד ויפה מאוד, לגרום לאירוע שלכם להיזכר, אם זה כל כך חשוב לכם.

עוד סיבה, שנתינת מגנטים באירועים היא מאוד מומלצת היא שזוהי סוג של דרך להגיד לכם תודה על שחלקתם עם בעל/ת השמחה את האירוע. הרי, אין בן אדם שחוגג אירוע כלשהו, וניגש או מתקשר לכל מוזמן שהיה באירוע שלו ואומר לו תודה וכו'. לכן, נתינת מגנטים באירועים, היא דרך מאוד ייחודית וחמודה, להוקיר תודה לאותם אנשים, שבאו לאירוע שלכם וחלקו איתכם את השמחה שלכם. 

עוד סיבה שיכול מאוד להיות שתשכנע אתכם לחלק מגנטים באירוע שלכם, היא העלות הכספית. העלות הכספית של חלוקת מגנטים באירועים, היא לא משהו יקר בכלל. הרבה מאוד אנשים יחשבו, שיהיה שווה להשקיע עוד את ה-X שקלים, בשביל שלאנשים שחלקו איתכם את השמחה ובאו מזמנם הפרטי שלהם לאירוע שלכם, להוקיר להם תודה. בנוסף, המגנט, יכול להיחשב כסוג של מזכרת מהאירוע שעשיתם. בעקבות כל האמור לעיל, אנו ממליצים לכם וחושבים ששווה להשקיע עוד סכום סמלי של כסף, וחלק מגנטים באירוע שלכם.

כמעט לכל אחד מכם, שערך סוג כלשהו של מסיבה או אירוע בתקופה האחרונה, נתקל בשאלה הבאה: איזה מזכרת מושלמת תוכל להזכיר את האירוע שלנו באופן הכי טוב? הרבה מאוד אנשים שנתקלו בשאלה זו, הגיעו לפתרון המגנטים לאירועים. הרעיון של מגנטים לאירועים הוא מאוד פשוט: צלם שעובר מצלם את האורחים באירוע, ולאחר מכן הוא מנפיק מתמונות אלו מגנטים, שבסופו של האירוע, יחולקו לאותם אורחים, כסוג של מזכרת מהאירוע שערכתם. פיתוח המגנטים לוקח כמה דקות, ולא דורש זמן רב.

 

המלצה שלי לחברת מגנטים www.magnetinlove.co.il


האורחים יתאהבו בעצמם מחדש. שהאירוע שלכם ישאר בלב של האורחים לאורך הרבה שנים עם חברת המגנטים הנכונה. כי אם כבר מגנטים - אז מיתמגמטים באהבה


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב