דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לונדון לא מחכה לכם? להפך! 

מאת    [ 13/04/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 3482 פעמים ]

כאמור לונדון הינה יעד תיירותי מבוקש, והסיבה לכך נעוצה בריבוי האטרקציות שיש לבירה האנגליה להציע למטייל הישראלי. השפה כאמור מוכרת (אנגלית) וניתן להנות במשך מספר ימים משפע פעילויות שיש לעיר להציע.

דבר ראשון המחירים - אז נכון לונדון יקרה, וגם הליש"ט הוא מטבע יקר יחסית, אבל טיסה לא אמורה לעלות לכם יותר מ-500-700$ בתקופות עמוסות, מה שמביא שמביא את עלות הגיחה של כחמישה ימים למחירים יחסית נורמאלים עד 1,500$ כולל מלון ובזבוזים.

מסעדות בלונדון היא אטרקציה מרכזית. הבירה האנגליה הפכה למעין בירה גסטרונומית עולמית כאשר היום ניתן למצוא שלוש מסעדות עם שלושה כוכבי מישלן, מעל עשר מסעדות עם שני כוכבי מישלן והרבה מאד מסעדות המעוטרות בכוכב אחד. זהירות! שמגיעים לארוחות במסעדות מסוג זה - המחיר אינו שווה לכל כיס, ובהחלט יעלה את מחיר החופשה המבוקשת שלכם. מסעדה טובה בלונדון עשויה להגיע למחירים של החל מ-100 ליש"ט לאדם והשמיים הם הגבול...

לונדון עם ילדים:

הבירה הבריטית מציע הרבה אטרקציות לילדים ושלל פעילויות, כך שאם החלטתם להתנתק מהבית אבל רוצים את הילדים קרובים אליכם מדובר ביעד מבוקש!! הלונדון איי (London Eye) גלגל הענק שצופה על העיר ממרום 135 מטרים, מוזיאון השעווה מדאם טוסו, מרתפי הלונדון דנג'ן, סיור באוטובוס הפתוח ברחבי העיר, ארמון באקינגהם ומחזות זמר הם רק חלק מרשימה.
ילדים בעיקר יהנו מחנות הצעצועים של המלי'ס אבל שוב מילת אזהרה-  בילוי חסר מעצורים יעלה לכם :)

מוזיאונים בלונדון היא הסיבה שמרבית המבוגרים שבינכם ירצו להגיע לעיר. בכל רגע נתון מציע המטרופולין שלל תערוכות ותצוגות מרשימות של אומנים מפורסמים מכל קצוות הקשת. בעת כתיבת המאמר הזה לדוגמא תוכלו לראות את דמיאן הירסט ויאיוי קוסאמא בטייט מודרן, את פיקסו ואומנים בריטים בטייט בריטיין, תערוכה של אומנות מודרנית בסאטצ'י גלרי, את לוסיאן פרויד בnational portrait gallery, את דיוויד הוקני באקדמיה המלכותית לאומנויות, ועוד.

מוזיאונים אחרים כמו ה-NATURAL HISTORY, העיצוב, victoria and albert וכו' מציעים תערוכות קבועות ומעניינות וכאמור תמיד תמצאו ארמונות עם אוספי אומנות מרשימים כגון ארמון באקינגהאם המפורסם וארמון קנזינגטון שהיה משכנה של הנסיכה דיאנה. מילת אזהרה נוספת: יש להצטייד בכרטיסים מראש, ככל שהתערוכה יותר פופולרית תמצאו את היכולת להשיג כרטיסים כרורכה בהמתנה מרובה בתור - מה שלא מומלץ כשיש רק חמישה ימים או פחות. הפשילו שרוולים ותכננו את הביקור שלכם מראש, ואפילו שלמו קצת אקסטרה בשביל לחסוך את התורים.

לונדון היא היעד האירופאי האולטימטיבי למטייל הישראלי, בין אם הוא גסטורונום,הורה מסור או חובב אומנות. אפילו אם לא תיכנסו לקטגוריות הללו תמצאו הופעות, מחזות זמר והצגות - ובעיקר הרבה הרבה כיף (במיוחד אם השמש יוצאת!!) תבלו.

הכותב הינו ישראלי שחי בלונדון וכותב בלוג על לונדון הזוכה לחשיפה רבה ופופולריות גוברתבשם לונדונים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב