דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה עדיף לקנות באינטרנט 

מאת    [ 07/04/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2123 פעמים ]

למה עדיף לקנות באינטרנט?

רקע כללי

אנו חיים בעידן טכנולוגי מתקדם בו האינטרנט והמחשבים הפכו לנחלת הכלל. כבר לפני מספר שנים האינטרנט עקף את הטלוויזיה הרדיו והמחשבים בהופכו למדיום המרכזי והעיקרי ביותר עבור האנשים בכל הגילאים. כוחו של האינטרנט הוא בכמות ומגוון המידע והאפשרויות הגלומות בו, האינטרנט הוא חובק עולם וחסר גבולות, כל אחד מאיתנו יכול ליצור קשר ו"לבקר" בכל מקום בעולם באמצעות הרשת האינטרנטית, זוהי המצאה אשר מציתה את הדמיון שלנו, ובכך עיקר כוחה.

כמו בכל תחום אחר כך גם בתחום העסקי הפך האינטרנט לאלטרנטיבה אטרקטיבית ואיכותית למתחרות האמיתיות. חנויות אינטרנטיות או מקוונות בשמן השני, הן הדוגמא הטובה ביותר לאלטרנטיבה איכותית זו. יתרונן הגדול של החנויות הללו הוא במחיר הנוח שבאפשרותן להציע לציבור הצרכנים, חנויות אינטרנטיות אינן נדרשות לתשלומים קבועים כגון חשבונות (מים, חשמל, שכירות, ארנונה) אשר משולמים על ידי חנויות רגילות מדי חודש. יתר על כן, הן מעסיקות כמות פחותה של עובדים, דבר נוסף החוסך בעלויות ומתבטא במחיר נוח יותר לצרכן.

אחת מהחנויות המיוחדות והמרעננות אשר נצפו לאחרונה ברשת האינטרנט היא חנות המתנות המקוונת ביג-באג. מדובר בחנות איכותית בעלת גלישה קלילה ונוחה המאפשרת ללקוחותיה את מירב הנוחות הן בבחירת המוצרים, בקנייתם ובקבלתם עד למפתן ביתם. לביג-באג מגוון רחב של מוצרים ומתנות שונות אשר ישמחו את ילדיכם, בןבת זוגכם או חבריכם ויאפשרו לכם לעשות את זה במינימום "נזק

בין המוצרים הרבים הנמכרים מדי יום בחניות האינטרנטיות ניתן לציין את הבאים:

-          קורא ספרים אלקטרוני: מכשיר אלגנטי ושימושי המאפשר קריאה של קבצים מסוגים שונים לאחר הורדתם קנייתם באינטרנט. זוהי אחת הפלטפורמות הנוחות והפופולאריות ביותר לקריאת ספרים בעת האחרונה ויכולה להיות מתנה נהדרת לאנשים בכל הגילאים.

-          בובות מסוגים שונים: חנות ביג-באג מציעה מגוון רחב של בובות פופולאריות מכמה סרטים וסדרות מצוירות. בין השאר ניתן לציין את בובות דורה, בובות צעצוע של סיפור , בובות אנגרי בירדס וכדומה.

בובות אנגרי בירדס

האנגרי בירדס הוא משחק / אפליקציה סלולרית אשר פותחה בידי חברה פינית אלמונית והפכה להצלחה מסחררת תוך מספר מועט של חודשים. הצלחת המשחק / אפליקציה הביאה לטירוף "מרצ'נדייז" אשר ממשיך לשגע את העולם. בובות אנגרי בירדס הן מהפריטים החמים ביותר בחנויות האינטרנטיות כיום ונרכשות כמתנה הן עבור מבוגרים והן עבור ילדים בכל הגילאים.

בובות בוב ספוג

בוב ספוג היא תכנית טלוויזיה מצליחה אשר פונה לקהל הצעיר ומעבירה בנעימים את זמנו הפנוי. בובות הבוב ספוג מוענקות מדי יום כמתנות לילדים ומבוגרים צעירים ברוחם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב