דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יורו 2012 

מאת    [ 06/04/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 4099 פעמים ]

יורו 2012 בפולין הוא מאורע פופולרי בעולם כולו. יורו 2012 סוחף אחריו ישראלים רבים המעוניים לצפות בכדורגל סוחף ומעניין. יורו 2012 שישוחק ב-8 ביוני 2012 וישוחק עד ה-1 ביולי 2012. בכל הטורניר יהיו 31 משחקים בין נבחרות אירופאיות. זה הטורניר האחרון בה יערך הטורניר במתכונת העכשווית בה עולות רק 16 נבחרות. החל מהטורניר הבא יערך טורניר היורו בצורה של 24 נבחרות.

שלב המוקדמות הביא לעלייתן של 14 קבוצות אליהן מצטרפות שתי הנבחרות המארחות את הטורניר - אוקראינה ופולין. 16 הנבחרות ישחקו ראש בראש בשלב הבתים של יורו 2012 לאחריו יעלו לקרבות הצלבה ראש בראש עד לגמר הגדול אשר יכתיר את אלופת אירופה ליורו 2012.

גופי הימורים רבים מצביעים על גרמני וספרד כפייבוריטיות לניצחון בטורניר הגדול אך מתמונת העבר עולה כי גם לנבחרות הקטנות יותר קיים סיכוי לא רע כמו יוון אשר הצליחה לנצח בגמר יורו 2004 ולהוות את ההפתעה לה כולם לא ציפו בכלל. 

 

מה צפוי להיות בטורניר הקרוב?
טורניר היורו 2012 שישוחק ב-8 ביוני 2012 ויגמר ה-1 ביולי 2012. במשך הטורניר יערכו 31 משחקים בין הנבחרות המתחרות בטורניר יסחוף מיליוני אוהדים מכל העולם דבר שיגלגל המון כסף למדינות המארחות את טורניר יורו 2012 בין המשחקים המותחים נוכל לפגוש הנבחרות המונות את הנבחרות המעולות אשר יילחמו אחת מול השנייה בהתמודדויות עד אשר תוכתר המדינה המובילה באירופה בתחרות יורו-2012 שנקבע להיארח בפולין ואוקראינה.

האצטדיונים המאחרים את יורו 2012
אצטדיוני יורו 2012 הוקמו כדי שיותאמו עבור יורו 2012 המיוחל. במסגרת הפרויקט שודרגו האצטדיונים על מנת שיוכלו לארח צופים רבים אשר יצבעו את האצטדיונים הגדולים בכל המפגשים בין הנבחרות הלאומיות המשתתפות ביורו 2012. המגרשים בהם יערך יורו 2012 שופצו תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים ביותר ומחכים להכיל את העימותים בין הנבחרות הלאומיות המהוות חלק מהיורו 2012.

כרטיסים ליורו
השגת אפשרות לצפות למפגש מסקרן מתוך הטורניר אינה דבר של מה בכך ודורשת התארגנות מראש. מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לשלב בטורניר שכן משחק מהשלבים הראשונים הינו מוזל מאחד ממשחקי הנוק-אאוט    אשר בראשם עומד משחק הגומלין. בעוד מספר הכרטיסים שנותרו למשחקי הטורניר כדאי לרכוש בכרטיסים לטורניר בשבועות הקרובים על מנת לשריין ולהבטיח את הצפייה באחד ממשחקי הטורניר. תחרות יורו-2012 כולל זיכרון נעים לאור הנתון ש הנבחרות הטובות באירופה יתעמתו בקרבות ראש בראש בניסיון להגיע לגמר ולזכות ביורו 2012.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב