דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקיי טים השיקה אתר חדש לסוכני הנסיעות 

מאת    [ 03/04/2012 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1707 פעמים ]

ברית התעופה הגלובלית סקיי טים (SkyTeam), השיקה גרסה חדשה של לאתר- Skyteam.biz, אתר האינטרנט הייעודי שלה עבור תעשיית הנסיעות המקצועית. שדרוג האתר הסתמך על מבנה האתר הישן- skytem.com, אך הממשק החדש מכוון בראש ובראשונה לקהל סוכני הנסיעות וגורמים מקצועיים בענף התיירות. בשלב הראשון הושק האתר בממשק באנגלית ובצרפתית, ועד סוף 2012 הוא יהיה זמין ב -11 שפות נוספות; כולל: סינית (פשוטה ומסורתית), צ'כית, הולנדית, גרמנית, איטלקית, יפנית, קוריאנית, רוסית, ספרדית וויאטנמית ובשלב זה לא בעברית. הגישה לאתר היא פשוטה וחינמית עבור סוכני נסיעות ברחבי העולם. בנוסף למידע בנודע לחידושים האחרונים בתחום המוצרים והשירותים שברית סקיי טים מציעה, משיק האתר את האקדמיה של סקיי טים (e-Academy). מדובר על יישום חדש, אשר פותח באמצעות משובים שניתנו לסוכני נסיעות. היישום כולל אפליקציית- e-learning, המספקת לסוכנים מדריך פשוט לתכנון וכרטוס- "SkyTeam Go Round the World Pass" וכרטיסים ומוצרים מיוחדים נוספים שברית התעופה מציעה.

האתר כולל גם את כל המידע המעודכן לגבי חברות התעופה החברות בברית וקישור למידע מפורט על טרקלינים בשדות התעופה ושירותים נוספים שחברות התעופה מציעות. "עם חברים נוספים שמצטרפים מדי יום לשירות ותוספות רבות ומרגשות המתוכננות בזמן הקרוב, SkyTeam.biz מספק מידע רלוונטי ומעודכן על סקיי טים, במרחק כמה קליקים", אמר אדוארד הולו, האחראי על קשרי מסחר של הברית. "אנו מעריכים את תרומתם החשובה של סוכני הנסיעות  לעסק שלנו, ואנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי לספק להם את הכלים הרלוונטיים והמשאבים כדי למכור את מוצרי סקיי טים בביטחון", סיכם הולו.

ברית חברות התעופה סקייטים (SkyTeam) נוסדה בשנת 2000 והינה ברית התעופה השנייה בגודלה בעולם, אחרי סטאר אלייאנס.  מטוסי חברות סקייטים מקיימים 14,615 טיסות ביום בממוצע, ל-728 יעדים ב-149 מדינות. נכון לאפריל 2006 הטיסה סקייטים 372.9 מיליון נוסעים בשנה, נתון המהווה 20.7% משוק התעופה האזרחי בעולם. הברית הוקמה לאחר אסון התאומים ב-11 בספטמבר 2001. בעקבות האסון פחת באופן משמעותי מספר הטסים בשל חשש מאירועים דומים. חברות תעופה רבות, ביניהן חברות תעופה גדולות מאד, נקלעו לקשיים כלכליים, ועל-מנת להימנע מסכנה של פשיטת רגל התאחדו יחדיו ארבע החברות המייסדות והקימו את הברית.

לצד שירותי הנוסעים מפעילה סקייטים ברית דומה המתמחה בתחום המטען, ובה חברות כל חברות הברית.בין חברות התעופה החברות בברית-  אייר פראנס, ק.ל.מ , אירופלוט ,אליטליה ,צ'יינה איסטרן, ציינה סאוטרן, דלתא איירליינס, קוריאן אייר וייטנאם איירליינס, אארופלוט, אארומקסיקו, צ'ך איירליינס, טארום וקניה איירווייס.

לחדשות תעופה ומידע מקיף וחדשות נוספות בתחום התיירות, הכנסו לאתר- ias.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב