דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק בפייסבוק - כלים לקידום העסק ותזכורת לטקטיקות שעובדות 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1958 פעמים ]

 חודש האביב מביא עמו בשורות דיגיטליות שלפחות עבור כמה מאיתנו הן מאוד מרגשות, הטיים ליין רשמי וכאן להישאר, כמו כן מנוע החיפוש של פייסבוק שוב מתרחב היישר אל תוך הסטטוסים שלנו, אשר נראה כי מעתה יעטו נופך עסקי הכולל מילות קידום בהתאם. כדאי להיזכר במספר מהלכים קטנים ופשוטים שתוכלו לבצע עבור קידום העסק או המותג שלכם. למעשה, חלק מאותן טקטיקות שיווק נמצאות בשימושם של המותגים הגדולים בעולם.


    • הכניסה לדף העסקי שלכם היא הקיר הראשי, דאגו לחלון הראווה שלכם בהתאם: וודאו כי הבאנר העליון מעוצב בגריד נכון ותמונת הפרופיל אינה מסתירה חלק מהגרפיקה, בכל שבוע העלו מחדש קופון או הצעה שיווקית אשר יעטרו את החלק העליון לאותו שבוע בתור הפוסט הפותח pin to top, העלו תמונה מושכת עין בריבועים הקטנים המהווים כניסה למתחמים, לחילופין עם גרפיקה תואמת.
    • העתקה והדבקה של תוכן, כניסה למדיה חברתית אחת תוך מתן תגובה באחרת, אלו משימות קצרות ופשוטות אך לוקחות זמן רב - זה לא חייב להיות כך. ישנו כלי פשוט וגאוני בשם HootSuite המאפשר לכם לפרסם פעם ולהפיץ בהקלקה אחת לכל מדיה חברתית שתבחרו. ניתן לשלב את עמוד הפייסבוק העסקי, חשבון הטוויטר, גוגל +, פרופיל LinkedIn ועוד - ממשק אחד וידידותי למשתמש.
    • בעלי עסקים קטנים ימצאו מענה בשירותים של Pagemodo המספקים את רוב סוגי היישומים הנדרשים בפייסבוק. בנוסף, רובם מספקים "freemium" מודל המציע מספר יישומים ללא עלות. אמנם לא תזכו ליישום מותאם אישית, אך כן תוכלו לנהל את התכנים שלכם באופן חזותי ולראותם בפעולה בטרם הרכישה.
    כדאי להגדיר את היישומים הבאים כחלק מהמתחמים שלכם בטיים ליין: צור קשר זהו הכלי השימושי ביותר להמרת המעריצים שלך לתוך פוטנציאל מכירות מוביל. עצבו אותו באופן ייחודי, ביחד עם הצעה שיווקית אטרקטיבית באם יירשמו. אתר האינטרנט שלכם בנראות פייסבוק, כאשר רצוי שיכלול שלושה או ארבעה דפים בלבד בכדי לא להעמיס, עם טקסט קצר יותר וממוקד, מספר תמונות או סרטון. לחילופין, באם אינכם מעוניינים שהאתר שלכם יופיע גם במדיה החברתית, ניתן להשקיע במתחמי שירותים ואודות מעוצבים ואינפורמטיביים..השילובים רבים.  
    • רכישת מודעות פייסבוק כבר ידוע כצעד חכם, יעיל וחסכוני התורם להרחבת החשיפה על פני פלטפורמת פייסבוק. בואו נגדיר זאת כך, תקציב של 50$ לחודש יספיק לכל עסק קטן בכדי לעורר כמה גלים. בנוסף, דרך מצוינת להשקיע בפרסום בפייסבוק היא על ידי מינוף סיפורים ממומנים, וממצאי מספר מחקרים מראים בין היתר שיעור הקלקות של 46%.
    • קודי QR ניתן למנף גם על מפיות, תפריטים, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, מגזינים, חוברות וצורות אחרות של חומרי שיווק.  Esponce היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר עבור יצירת קוד QR, והתהליך לוקח לא יותר ממספר דקות בכדי להגדיר:
    יצירת קוד QR מותאם אישית
    הטבעת הלוגו לתוך קוד QR
    קישור קוד QR לכתובת דינמית - אפשר להתאים אישית ולשנות את הכתובת באם יוחלט באיזשהו שלב להפנות משתמשים לאתר האינטרנט במקום לעמוד הפייסבוק.
    אפשרות לניתוח המציג את מספר האנשים אשר סרקו את הקוד, מיקומם הגיאוגרפי, סוג הנייד ועוד.
    • התוספים החברתיים הם חברים טובים שלנו ומניעים את הטראפיק של אתר האינטרנט, הבלוג או דף הנחיתה, אל תוך דף הפייסבוק או כל מדיה חברתית אחרת שנצרף. הם חופשיים לשימוש ומהווים דרך קלה ומהירה לשווק את העסק.

ליאור בלצר WebNanny שיווק באינטרנט, תפעול המדיה החברתית, כתיבת תכנים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה וקד"מ 052-3033066 http://www.facebook.com/LiorWebNanny>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב