דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחול - כמה טיפים מעולים בתחום העבודה בחול 

מאת    [ 31/03/2012 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2840 פעמים ]

טיפים לעבודה בחו"ל
אם נדמה לכם שלמצוא עבודה בחול זה מסובך ובלתי אפשרי, כדי שתחשבו על זה שוב. אלפי צעירים ישראלים שכבר עשו את זה גילו שמדובר בחוויה יוצאת דופן, משתלמת מאין כמותה, כזאת שלא תשכחו בחיים. אחת העבודות המועדפות והנפוצות ביותר היא מכירה בעגלות. מדובר במכירה של מוצרים שונים, בדרך כלל במוצרי טיפוח וקוסמטיקה. כדי לעשות לכם קצת סדר בראש, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בדך לשם:
טיפ ראשון לעבודה בחול– בדקו האם אתם מתאימים לעבודה בעגלות לפני שאתם מתחילים לארוז את המזוודות, כדאי שתבררו האם קורצתם מהחומר הנכון לעבודת מכירות. מן הסתם, אתם צריכים להיות אנשי מכירות טובים. יש כאלה שנולדו עם זה, אבל יש גם כאלה שבהחלט יכולים, עם קצת כח רצון ונחישות, ללמוד את העבודה. ואם כבר דיברנו על כח רצון ונחישות, מדובר בעבודה שדורשת הרבה מאד מהם. צריך להבין שמדובר בעבודה לא פשוטה, שבמסגרתה אתם נדרשים לעמוד שעות ארוכות על הרגליים ולשכנע את העוברים והשבים שהם פשוט חייבים לקנות מכם. מה שמביא אותנו לתכונה הבאה הנדרשת- כריזמטיות. גם אם אתם לא דוברי שפת המקום שאליו בחרתם לטוס תוכלו להצליח בתהליך המכירה אם תפצו על כך בטמפרמנט סוחף, חוש הומור והחלטה חד משמעית אחת – למכור. 
טיפ שני לעבודה בחו"ל – תציבו לעצמכם מטרה ברורה
העבודה בעגלות עשויה להיות תובענית מאוד ולפעמים אף לגרום לכם לתהות האם עשיתם את הדבר הנכון. זה קורה בעיקר בימים בהם לקוחות לא קונים מכם, אפילו לא מוכנים לעצור לידכם, או ימים שבהם אתם פשוט מתגעגעים הביתה. בזמנים כאלה, שאין ספק שהם מנת חלקם של כל העוסקים במלאכה, אתם חייבים להזכיר לעצמכם מה המטרה שלכם. או במילים יותר מדויקות: כמה כסף באתם לעשות. אם תגדירו לעצמכם מה הסכום המדויק שאיתו אתם רוצים לחזור הביתה, או לחילופין לנצל אותו לדברים אחרים כמו טיול גדול או עזרה למשפחה – אין ספק שכמה ימים קצת יותר קשים לא ישברו אתכם בדרך אל היעד הנכסף. 
טיפ שלישי לעבודה בחול  – שמרו על קשר עם הבית
בימינו קל מאד לתחזק קשר קבוע עם בני המשפחה והחברים שהשארתם בבית, ועליכם לדאוג לכך שתוכלו לעשות זאת במגוון דרכים נגישות – טלפון, מייל, סקייפ או כל דרך אחרת. זה יגרום לכם להחזיק מעמד זמן רב יותר הרחק מהבית וייתן לכם את העידוד והתמיכה בימים שבהם תזדקקו להם. יש חברות שאפילו מספקות לעובדים שלהן שיחות טלפון על חשבונן. בנוסף, אנשים שעובדים במשך חודשים ארוכים בחו"ל לעיתים בוחרים לקחת פסק זמן קצר, לבקר את המשפחה, ואז לחזור לעוד כמה חודשים של עבודה עם כוחות מחודשים. 
טיפ רביעי לעבודה בחו"ל  – שמרו על ראש פתוח
אין ספק שבשלבים הראשונים של העבודה תתקלו לעיתים בקשיים. לפעמים מדובר בחוסר הבנה מול הבוסים, לפעמים בקושי להשתלב בצוות שאיתו עובדים, לפעמים זה סתם פער בציפיות שהיו לכם אל מול המציאות בשטח. ככל שתשמרו על ראש פתוח, ותדעו להתגמש כשצריך ומצד שני לעמוד על שלכם לגבי דברים שחשובים לכם – כך תתגברו על מהמורות קטנות בדרך למטרה הגדולה שלכם. ותזכרו: לא הרבה פעמים בחיים תהיה לכם הזדמנות לגור בארץ אחרת ולהכיר מקרוב מקום שונה לגמרי. תנצלו כל רגע בחוויה הזאת!

 

 


יזראלים האתר המקיף לעבודה בחו"ל, כל המידה הכי מעודכן על עבודות בחול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב