דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית חדר שינה - שינה ערבה מתחילה בסביבה 

מאת    [ 29/03/2012 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2122 פעמים ]

חדר שינה הוא קודש הקודשים של מרחבו הפרטי של האדם המודרני, הן בשל הימצאו שם בשלבים הפגיעים והלא-מודעים של השינה והן בשל היותו סמל ומרכז לפנים האינטימיים של חיינו. קניית חדר שינה מטרתה להבטיח כי עיצוב, ריהוט וסידור החדר יאפשרו לאדם לבחור את המרכיבים ההופכים את החדר לכזה המשמש נאמנה את דייריו: עליו להיות מזמין, נעים, קולע במדויק לטעם האישי של משתכניו וכמובן משרה תחושת בטחון ורוגע המבטיחה את קיומה של סביבה עיצובית וחומרית מעודדת שינה. הצלחה במשימת קניית חדר שינה, משמעה הגעה לעיצוב חדר ההולם בדיוק את הרצונות והצרכים שלכם הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת הנוחות.

 

עיצוב חדר שינה – שלב התכנון הקונספטואלי

כדי להצליח לתכנן ולהוציא לפועל חדרי שינה מעוצבים – כאלה שיענו בדיוק על התנאים והצרכים המוגדרים על-ידכם ובנוסף ישדרו אמירה סגנונית ברורה ואחידה, מומלץ להקפיד על מספר כללים בשלב התכנון הקונספטואלי. איש איש והעדפותיו, אישה אישה וסגנונה – קניית חדר שינה בצורה מוצלחת מתחילה בתכנון נכון. לשם התחלה, תנו דעתכם על כמה סוגיות חשובות:

 

-          הגדרת הצרכים הפרקטיים – התחילו במשימה של קניית חדר שינה כשאתם מגדירים את הצרכים הברורים שלכם מתפקודו של החדר. כמה אנשים עומדים לישון בו באופן קבוע? האם יש לו ייעודים קבועים נוספים מלבד השינה? אילו פתרונות אחסון נדרשים לכם ולצורך אחסונם של אילו פריטים? האם אתם מבקשים פתרונות לפעילויות ייעודיות שלצורכן נדרשת הצבתם בחדר של פריטים כמו שולחן טואלט, פינת איפור, מסך טלוויזיה גדול וכו'?

-          הגדרת ההעדפות הסגנוניות – תנו דעתכם על סגנונות אפשריים שונים לעיצוב חדר השינה. האם תעדיפו חדר שינה מעוצב בסגנון מודרני בעל קו נקי? ואולי כזה המהווה שחזור של סגנון תקופתי כלשהו? מהם הצבעים החביבים עליכם לסביבת השינה? מעבר לריהוט הקבוע של חדר השינה, האם אתם נוטים להוסיף אלמנטים עיצוביים אחרים כמו ציורי קיר, שטיחים, כורסאות או ספות, תמונות? האם תרצו למקם את המיטה במרכז החדר ואולי להגביהה על במה, או שתעדיפו, למשל, להקדיש שטח גדול במיוחד לספריה שלכם?

-          הגדרת התקציב העומד לרשותכם – חשוב להדגיש כי כמו בכל מקרה של בחירת ריהוט לבית, גם בחירת ריהוט לחדר שינה מעוצב ניתנת להיעשות בתקציבים משתנים. יחד עם זה, חשוב מאד להגדיר מראש את התקציב העומד לרשותכם, כדי להתאים את העיצוב אליו ולא להיפך. מומלץ לכם להשקיע כמה שיותר בפריטים החשובים באמת – הרהיטים הקלאסיים המרכיבים חדר שינה: המיטה, הארון והשידות. לגבי כל שאר מרכיבי החדר ניתן להגיע למראה הרצוי גם בתקציב מותאם לכל כיס, בעזרת שימוש במידת יצירתיות וקניית פריטים ייעודיים בחנויות מתמחות.

 

חדר השינה החדש שלכם – שלב הקנייה והביצוע

לאחר שנתתם את דעתכם על סוגיות העדפותיכם השונות, הגיע הזמן לקניית וסידור חדר השינה החדש שלכם. אחת האפשרויות הנוחות ביותר כיום היא להיכנס לאתר של רשתות בניית ושיווק רהיטים ולחפש בקטגוריית "חדרי שינה" אחר סוגי עיצוב הדומים לרצונות ולסגנונות שהגדרתם לעצמכם. בחירה בקניית חדר שינה מחברות מובילות בתחום תאפשר לכם לא רק היכרות עם דגמים מראש, אלא גם ידיעה ברורה שהמדובר במוצרים איכותיים, קבלת שירות טוב ואחריות רבת שנים וחשוב לא פחות – כי יוכלו לנסות ולהיענות לרצונותיכם המיוחדים, מה גם שיוכלו להציע לכם מגוון גדול במיוחד של פריטים וסגנונות. אחת האפשרויות בשלב זה של קניית חדר שינה, היא התייעצות עם מעצב/ת פנים לגבי הכיוונים הרעיוניים שלכם, כך שתוכלו להסתמך ולהשקיע את הכסף שלכם לא רק על העדפותיכם, אלא על ניסיון וידע מקצועיים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב