דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מתגברים על עייפות כרונית? 

מאת    [ 29/03/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 5226 פעמים ]

ישנם אף אנשים אשר סובלים בשל הלחץ התמידי מדיכאון וחרדות, הם מתקשים להירדם בלילות, סובלים מנדודי שינה והפרעות שינה קשות, וישנם אף כאלה שכן ישנים מספיק שעות אך עדיין סובלים מעייפות קשה ומתמשכת, וקשה מאוד להמשיך ולתפקד כך מבלי לקרוס באיזשהו שלב.

ממה נגרמת עייפות כרונית?

עייפות ובפרט עייפות כרונית נובעת משלל סיבות, חלקן נפשיות וחלקן פיזיות אך חשוב לדעת, ישנו קשר הדוק בין נפש לגוף, ולכן הרפואה האלטרנטיבית למשל, המאמינה בגישה ההוליסטית, מאמינה שיש לטפל בשני המישורים. מצבי דחק נפשיים, מביאים לסטרס, לחצים, חרדות ודיכאון הגורמים למצב של עייפות כרונית. רבים הם האנשים אשר סובלים מדיכאון ומתסמונת עייפות כרונית והם מטופלים באמצעות כדורים פסיכיאטרים מסוגים שונים ותרופות הרגעה שאולי מקלות על תסמיני הדיכאון, אבל הן לכשעצמן גורמות גם הן לתסמונת עייפות כרונית. עייפות כרונית יכולה לנבוע מאוד סיבות, למשל ממחלות שונות כגון מחלות הקשורות לבלוטת התריס, פיברומיאלגיה הגורמת לתשישות כרונית, קנדידה ועוד שלל סיבות.

עייפות כרונית - מדוע אין לטפל רק בסימפטומים ?

עייפות כרונית, נלווים אליה עוד מגוון סימפטומים, אך אם נטפל רק בסימפטום הראשי לא נסייע לגוף ולנפש שלנו כהוא זה, שכן לא עלינו על מקור הבעיה. מה גורם לנו לרצות כול הזמן לישון? מדוע אנו מתקשים להירדם? הרי מלחץ וסטרס רוב האנשים סובלים, רובינו איננו חיים בתוך וואקום, אך בכול זאת לא כולם סובלים מהפרעת עייפות כרונית. על מנת לטפל בבעיה כפי שנדרש, יש קודם כול למצוא מה גורם לעייפות הכרונית שלנו ורק אז לטפל בסימפטומים. אי אפשר לטפל באדם הסובל מעייפות כרונית בשל קנדידה באמצעות כדורים נוגדי דיכאון. אי אפשר לטפל באדם הסובל מדיכאון ותשישות כרונית באמצעות טיפול לקנדידה, אי אפשר לטפל באדם הסובל מבעיות תזונה לקויה או בעיות בבלוטת התריס באמצעות תרופות המיועדות למחלות אחרות. קודם כול יש להבין מאין נובעת הבעיה ורק לאחר מכן לטפל בסימפטומים.

אבחון מהיר ומדויק

אסור לוותר על אבחון וטיפול בעייפות כרונית , לא כאשר אתם סובלים מבעית עייפות כרונית ולא כאשר אתם סובלים מכול בעיה אחרת. על מנת לטפל בסימפטומים של עייפות כרונית כפי שנדרש יש למצוא מה גורם להם. כיום ניתן לאבחן מגוון מחלות ותחלואים באמצעות מכשיר אבחון רפואי משוכלל במיוחד וממוחשב, כאשר תוך שעה וחצי לערך ולאחר בדיקה מקיפה ללא שום כאבים, (בדיקה שאיננה פולשנית), תבינו סוף סוף ממה אתם סובלים. לאחר האבחון יינתן לכם גם ייעוץ וגם טיפול. ניתן לטפל במחלות והפרעות גופניות או בעיות הקשורות למערכת העצבים באמצעות תרופות קונבנציונאליות או באמצעות תרופות אלטרנטיביות ותכשירים הומיאופתיים. לעיתים כלל לא יהיה צורך להשתמש בתרופות הקונבנציונאליות שגם הן עלולות לגרום לנזקים רבים לגוף, התופעות הלוואי שלהן לעיתים בלתי נסבלות, ואם נפטרנו מבעיה אחת, לפתע אנו סובלים מאחרת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב