דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אירועים במסעדה 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1872 פעמים ]

עיצוב אירועים במסעדה, הפך לטרנד מבוקש לאחרונה. אנשים תמיד קיימו אירועים במסעדות: ימי הולדת, חגיגות ימי נישואין, ואף אירועי שמחות גדולים כמו בריתות, בר מצוות, ואף חגיגות נישואין. למרות שכל מסעדה , בד"כ כבר כוללת עיצוב משלה, תוספת של עיצוב לאירועים במסעדה יכולה לשדרג באופן משמעותי את החוויה.

מדוע בעצם כדאי להוסיף עיצוב אירועים לאירועים במסעדות?

הסיבה הראשונה – הפתעת האורחים!  אורחים שמוזמנים לאירוע במסעדה נוטים לחשוב שבעצם העובדה שהאירוע מתקיים במסעדה טמונה ההפתעה עבורם. מה גדולה הפתעתם כשהם מגלים שהמסעדה ,שאותה לא פעם הם מכירים בעיצוב הרגיל שלה, משנה את פניה לכבוד האירוע. תוספות עיצוביות שונות שחברת עיצוב האירועים יודעת להוסיף, מגדילים ומעצימים את החוויה ואת ההפתעה, ומכניסים את האורחים לאווירה חגיגית במיוחד. והרי מטרתו של כל בעל שמחה היא לנסות להפתיע את האורחים ולהוציא אותם משגרת חייהם היום-יומית כמו גם להותיר חותם של זיכרונות נעימים מהאירוע שלו.

הסיבה השנייה – גמישות תקציבית. ניתן להתאים לעיצוב אירוע במסעדה, עיצובים שונים ברמות שונות של עיצוב לתקציבים שונים. מכיוון המסעדה כבר מעוצבת באופן בסיסי ניתן למקד את התוספת העיצובית בהתאמה לגובה תקציב. המעצב שעוסק בעיצוב אירועים במסעדה יתאים לפי גובה התקציב את הכלים והדרכים לשיפור והתאמת העיצוב: החל מסידור שונה של הריהוט בשטח המסעדה, המשך בהזזת אלמנטים עיצוביים ממקום למקום, המשך בהוספת / שכירת אלמנטים עיצוביים נוספים וכלה בהוספת זרי פרחים טריים, מפות, בדים, נרות, פמוטים ועריכת שולחן חגיגית. הכלל הוא שניתן גם בתקציב נמוך יחסית להגיע לתוצאות מרשימות!

הסיבה השלישית  - מיקוד תשומת הלב לאירוע. תפקידו של מעצב מומחה בעיצוב אירועים במסעדה הוא למעשה למקד את תשומת הלב האורחים והמוזמנים בסיבת ההגעה שלהם בבעלי השמחה ובתוכן השמחה. המסעדה מעצם היותה חלל מעוצב זה מכבר פונה בשפה עיצובית לקהל לקוחותיה הרגיל והשגרתי. קהל הלקוחות שלה בא לבלות ערב, או צהריים וליהנות ממזון, משקה ואוירה מסוימת. תפקידו הראשי של מומחה לעיצוב אירועים במסעדה היא "להסיט" את העיצוב הרגיל והשגרתי ולכוון אותו מבחינה עיצובית לעבר האירוע ובעלי השמחה. את זה הוא עושה על ידי הסתרה גילוי והסטה של אלמנטים עיצוביים קיימים ובמקביל הוספת אלמנטים חדשים  ומעניינים לחלל המסעדה.

עיצוב אירועים במסעדה הוא תחום התמחות בפני עצמו כדאי מאוד להתעניין ולמצוא חברת עיצוב מומחית לתחום זה. רצוי ומומלץ לבחון מה הנסיון של חברת עיצוב האירועים בתחום וחשוב לבקש לראות תמונות מעיצובי אירועים קודמים ובמיוחד אם מדובר בעיצובים של אירועים באותה המסעדה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב