דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי תחזית אסטרולוגית? 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3054 פעמים ]

?

תחזית אסטרולוגית יכולה לעזור לכל אחד ואחת במהלך החיים במיוחד כאשר נמצאים בצומת דרכים בה לוקחים החלטה שתשפיע על מהלך החיים בשנים הקרובות. מהלך כוכבי הלכת בשמים יכול לשפוך אור על תהליכים אישיים שכולם עוברים, חלק מתהליכי החיים הכוללים למידה, התפתחות וניסיון בתחומים שונים.

כולם עוברים תהליכים מנטליים, רגשיים ושינויים הנוצרים דרך מערכות יחסים קרובות. אסטרולוגיה יכולה לעזור בהבנה מעמיקה יותר של מה מייחד כל אחד ואחת, ואף יותר מזה לשפוך אור על הפער בין התפיסה של הזהות האישית לבין הזהות הנתפסת אצל אחרים.

מפה אסטרולוגית

תחזית אסטרולוגית אישית נעשית על פי נתוני הלידה האישיים.  כשמגיעים לאסטרולוגית היא מזינה את נתוני הלידה האישיים הכוללים את תאריך הלידה,  שעת הלידה ומקום הלידה ועל פיהם מתקבלת מפת הלידה האסטרולוגית. המיקומים של הפלנטות בזמן הלידה מייצגים את התכונות ואת הנטיות הטבעיות של כולנו. מה מעניין אותנו? כישרונות שיש לנו והטבעות של תגובות רגשיות ליצירה של מערכות יחסים. מפת הלידה גם מספרת לנו למה אנחנו שואפים, מה משמח אותנו ואיך אנחנו אוהבים לאהוב. כל אלו לא באמת משתנים במהלך החיים, אלא רק מעמיקים והופכים אותנו למי שאנחנו.

תחזית אסטרולוגית

תחזית אסטרולוגית בודקת את הצמתים החשובים שקורים לכל אחד באופן אישי. אנשים עוברים תהפוכות בגילאים שונים, רצונות חדשים מבצבצים ברגעים שונים בחיים, והזדמנויות שונות מציגות את עצמן בתקופות שונות.

רבים מגיעים לאסטרולוגיה בעקבות משברים, בעקבות אכזבות ותחושה שהדברים לא מסתדרים. תחזית אסטרולוגית אישית יכולה לעזור מאוד במיפוי של צמתים חשובים שכאלו, ובהדגשה של לאן כדאי לפנות הלאה ומתי תחזור התחושה של הזרימה.

ייעוץ אסטרולוגי מחבר אל השעון האישי והתהליכים האישיים והפרטיים. לפעמים קשה להסביר לאנשים קרובים מה בדיוק עובר עליכם ומפגש עם אסטרולוגית יכול לעזור למצוא את המילים הנכונות. יכול לעזור לקבל את ההבנה ואת המקום בו אפשר לקבל את התהליכים. הבנת תהליכים היא הרבה פעמים הדרך הטובה ביותר לנצל אותם ולגדול איתם.

למי מתאימה תחזית אסטרולוגית?

תחזית אסטרולוגית מתאימה בעצם לכולם. כל אדם שחי גם אם הוא מאמין באסטרולוגיה וגם אם לא עדיין מושפע ממהלך הכוכבים כמו כל יצור חי אחר. לימוד והבנה של מפת הלידה האישית והכרות עם תהליך הייעוץ האסטרולוגי עוזר לכולם לקבל פרספקטיבה על כל תהליך שעובר עליהם, נותן כוחות להתמודד עם הדגשה על התכונות המולדות שאפשר להתחזק מהן, להדגיש אותן לייצר הזדמנויות חדשות גם במקרים שבהם נראה שנמצאים במבוי סתום.

 

אסטרולוגית המתמחה בייעוץ בכל תחומי החיים: זוגיות, ילדים, ניהול קריירה ועזרה בצמתים חשובים. ייעוץ אישי השופך אור על השפעת גלגולים קודמים, ועל איך להכיר את עצמכם באמת.


מעין: 052-5643732, אסטרולוגיה למאה ה-21




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב