דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 3721 פעמים ]

אחד המשפטים שמובילים אותי בחיים הוא – הכל אפשרי כי הכל אפשרי. לפעמים גם הדברים שנראים לנו בלתי אפשריים ניתן להפוך אותם לאפשרי.

אז מה הופך את הדבר הבלתי אפשרי לאפשרי?

הכל מתחיל מחלום, חלום שאנחנו מאמינים בו, חלום שאנחנו שואפים לקראתו ורוצים להגשים אותו. אדם שיש לו חלום אמיתי, מרגש וגדול, אדם שמאמין בעצמו שהוא יכול להגשים אותו ולהפוך אותו למוחשי, אדם שמתמיד בדרך ואינו מוותר, בסוף הופך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

ישנם לא מעט דוגמאות של אנשים שהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי – אחים רייט שהמציאו את המטוס, תומס אדיסון שהמציא את הנורה החשמלית, מייקל ג'ורדן ועדו ועוד

במאמר זה אני רוצה לשתף אותך בסיפור מאוד מרגש ומצמרר של בחור אתיופי בשם בזה.

בזה נולד באתיופיה, הוא נולד עיוור מלידה. כשאבא שלו שמע שיש לו ילד עיוור, הוא מיד זרק את המשפחה שלו וברח. בזה עלה לארץ יחד עם אמא שלו כשהוא היה עוד ילד. מה שהכי ריגש אותי בסיפור של בזה שעד גיל 10 הוא לא ידע שהוא עיוור, במשפחה שלו לא דיברו על כך והוא חשב שכולם רואים חושך עד שיום אחד הוא הבין שיש מילה כזו – אור.  לאט לאט הוא התחיל להתרגל לרעיון שהוא לא רואה אור.

בזה למד בבית ספר מיוחד לעברים ולאחר לימודי תיכון סיים טכנאות קול בזה הוא עסק. לבזה היה חלום. הוא חלם לרוץ אבל לא סתם לרוץ אלא לרוץ במרתון. דרך עמותת אתגרים הוא קיבל מאמן ריצה מקצועי בשם עופר בן דור שסיפור שלו מרגש לא פחות. עליו אנחנו נדבר באחד המאמרים הבאים.

אז איך בזה היה יכול לרוץ כשהוא לא רואה? כאן עופר שיחק תפקיד מאוד חשוב. הוא היה רץ עם בזה כשאר שניהם קשורים במותן אן בפרק יד. כמובן שזה דרש המון תרגולים, כמובן שזה לא היה פשוט אבל בזה לא ויתר וגם עופר לא. בזה האמין בעצמו, בחלום שלו, והמשיך ללכת לקראתו.

גם עופר האמין בבזה ולמרות הדרך הארוכה והמאתגרת, בזה הגשים את החלום שלו.

באפריל  2007 התמודד בזה במרתון רוטרדאם. בשל תנאי מזג אוויר קשים פרשו רבים מקרב משתתפי המרתון. בזה סיים את המרוץ במקום הראשון, ב-3:22 שעות, 4 דקות יותר מהמינימום האולימפי.

באוקטובר 2007 השתתף בזה נבבה במרתון אמסטרדם הוא הגיע ראשון בין הרצים העיוורים ואף השיג את המינימום האולימפי לאולימפיאדת בייג'ינג כשחצה את קו הסיום לאחר 3 שעות ו-15 דקות, 5 דקות מהר מהמינימום. עם בזה רצו עופר בן דור – המאמן המקצועי שלו  ובנו גיא בן דור.

כך בזה הפך את הבלתי אפשרי לאפשרי, הוא הגשים את החלום שלו. אבל היה לו עוד חלום – להגיע לאוורסט. במצב שלו להגיע לאוורסט, לעלות בגובה של 8848 מטר – זה לא דבר פשוט ומובן מאליו. אבל בזה עשה את זה, הוא הגיע לאוורסט והגשים את החלום שלו ושוב בעזרת עופר בן דור ובנו גיא.

בזה היה עיוור. הוא הפך את הבלתי אפשרי לאפשרי בעזרת החלום שלו, האמונה שלו בחלום ובעזרת נחישות והתמדה. נכון, הוא לא היה לבד. וכאן כל היופי. כשיש לנו חלום, כשאנחנו מאמינים בעצמנו ומאמינים בחלום שלנו, כאילו כל היקום נמצא איתנו כדי לעזור לנו. יהיה אנשים שנפוש בדרך, אנשים שיעזרו לנו להגשים את החלום שלנו, אנשים שיחזקו את האמונה שלנו ויהיו שם כדי לתמוך בנו.

אז אם יש לך חלום, והוא נראה לך בלתי אפשרי, תחשוב על הסיפור של בזה – לרוץ במרתון ולעלות לאוורסט במצב שלו כשהוא לא רואה – זה אינו דבר מובן מאליו. אם הוא הפך את הבלתי אפשרי לאפשרי, גם אתה יכול!

תאמין בעצמך, תאמין בחלום שלך, אל תוותר ותראה שנפלאות דרכי היקום – לעולם לא תדע את מי תפגוש שיעזור לך להפוך את החלום שלך לאפשרי.

 

 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment


לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לפריצת להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב