דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער לגברים 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 4061 פעמים ]

רוב הגברים לא רוצים בהכרח להוריד את כל שערות גופם אבל הם כן רוצים לדלל את שערות גופם בחזה בטן וגב לדוגמא.מכונים המטפלים בהסרת שיער מדווחים שגברים הם חלק לא קטן מכלל הלקוחות שלהם:"אנחנו מקבלים המון גברים שרוצים להוריד שיער באוזניים ,בעורף,לדלל את השיער בחזה ובבטן. להבדיל מנשים אשר אצלן הסרת שיער הוא טיפול חובה שכולן עושות ,גברים לא יודעים איך להתמודד עם שיער גוף עודף.

טיפולי הסרת שיער לגברים הכי פופלאריים הם: הסרת או הפחתת שיער על הגב,החזה ,הבטן,הכתפיים,אוזניים ועורף.

הסרת שיער בלייזר אינה מתאימה לכולם. באופן כללי, אנשים עם עור בהיר ושיער כהה מגיבים בצורה הטובה ביותר להסרת שיער בלייזר. שיער בלונדיני או לבן לא מתאים לטיפול לייזר. התוצאות משתנות מאדם אחד למשנהו - גם אלה המתאימים להסרת שיער בלייזר חווים לעיתים תוצאות שונות . תוצאות אופייניות יהיו סביב ירידה של 70% בצמיחת השיער באזור המטופל לאחר 6 טיפולים.

בואו נעיף מבט מקרוב על היתרונות והחסרונות של שימוש הסרת שיער בלייזר: יתרונות: 1- פתרון להסרת שיער לטווח ארוך 2- מוריד שטחים גדולים בגוף 3- תהליך שאינו פולשני 4- טיפול שאינו כואב 5- פתרון מהיר חסרונות: 1- לא ניתן להתחייב לתוצאות 2- הטיפולים אינם זולים 3- לא ניתן לעשות זאת בבית - צריך לראות איש מקצוע 4- מחייב פגישות מרובות עבור התוצאות הטובות ביותר 5- לא פתרון לצמיתות

האם ניתן להסיר שיער לצמיתות? יש לא מעט מרפאות המבטיחות הסרת שיער לצמיתות . בעוד זה נכון שרוב האנשים חווים תוצאות טובות עם הסרת שיער בלייזר (יש דיווח הפחתה של עד 70% צמיחת שיער על האזורים הנגועים) - לא ניתן להתחייב לתוצאות. למעשה, יש אנשים שהיו נראים מועמדים אידיאליים להסרת שיער בלייזר (עור בהיר ושיער כהה) ולא הגיבו לטיפול, בעוד אחרים חווים תוצאות טובות. אף אחד לא באמת יודע למה זה קורה. לכן, יש להיזהר ממרפאות המבטיחות הסרת שיער לצמיתות.

עור כהה אם יש לך עור כהה או שזוף חשוב שתקבע פגישה עם איש מקצוע. הסרת שיער בלייזר פועלת על ידי פולסים של אור שחודרים לשיערה.לאנשים עם גוני עור כהה ,טיפול בלייזר יכול לגרום לכוויות ובמקרים חמורים גם להצטלקות. יש מספר שלם של לייזרים שונים עבור הסרת שיער בלייזר - איש מקצוע ידע איזה לייזר הוא הטוב ביותר עבור העור שלך.

ההשפעות לטווח ארוך מחקרים הראו כי הסרת שיער בלייזר יכולה להיות אמצעי יעיל אולם עדיין אין נתונים כדי להבין אם יש השפעות ארוכות טווח על מטופלים שעברו הסרת שיער בלייזר. באופן תיאורטי, הסרת שיער בלייזר רק פוגעת בזקיק שממנו השיער גדל כך שלא צריכה להיות שום תופעות לוואי ארוכות טווח. ההליך אינו נטול כאבים אבל רוב האנשים לא סובלים יותר מדי מכאב כאשר הם מטופלים. יש הטוענים שזה מרגיש כמו סיכה קטנה שדוקרת את עורם, אחרים מדברים על עקצוץ קל. אם אתם מודאגים לגבי הכאב, ניתן בדרך כלל לבקש מהמרפאה שימרחו לכם לפני הטיפול משחה לשיכוך הכאב ולשפשף על העור המטופל לפני כן.

דרך אגב לגבי מחירים טיפולי הסרת שיער בלייזר מחירים לגברים לא שונים ממחירים לנשים.

מספר הטיפולים להשגת התוצאות הטובות ביותר השיער על הגוף עובר מספר שלבי צמיחה-שערות יכולות להמצא או בשלב גדילה או בשלב מנוחה.בכל זמן נתון כל השיער על הגוף שלך עובר מחזור זה באופן עצמאי ולכן בכדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר צריך לעבור מספר טיפולים בין 6-10 . לאחר 6 טיפולים ניתן להשיג בדרך כלל דילול משמעותי שזה בעצם מה שגברים מחפשים.דילול של בין 50-80- אחוז מהשיער.גברים בגילאי ארבעים פלוס יקבלו תוצאות טובות יותר והעור שלהם ישאר חלק לתקופה שבין חודשיים לחמישה חודשים בין טיפול אחד לשני. גברים צעירים יותר יצטרכו מספר טיפולים גדול יותר. ובכלל מי שיבטיח לכם הסרת שיער לצמיתות מעוניין רק בכספכם . יש להיזהר ממקומות אלו



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב