דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתחילים בעיצוב תעשייתי איכותי למוצרי פלסטיק 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2008 פעמים ]

יש לכם רעיון גדול לפטנט העשוי מחומר פלסטי? הגעתם לשלב בו עליכם לשקול מה יהיה עיצוב המוצר שלכם? טוב מאוד. עכשיו הגיע הרגע בו עליכם לבחור מעצב תעשייתי איכותי למוצר שלכם. ממש כמו שלא נפנה לגנן כדי שיתקין לנו ארוחה, כך עלינו לבחור איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון עבור עיצוב העמוצר שלנו. על המעצב התעשייתי עמו בחרתם לעבוד להיות בעל תעודה של לימוד עיצוב תעשייתי ועליו להיות בעל ניסיון והכשרה מתאימה בעיצוב מוצרים בכלל ובעיצוב מוצרים העשויים מחומרי המוצר שלנו בפרט.

כך למשל, אם ניתן את הדוגמא של עיצוב למוצרי פלסטיקה, על המעצב התעשייתי שבחרתם לדעת כיצד לעבוד עם חומרים פלסטיים, מהם היתרונות ומהם המגבלות של החומר הפלסטי, וכיצד עיצוב המוצר יקדם את המוצר שלכם. על המעצב התעשייתי  להנחות את הבונה של המוצר שלכם ולהסביר לו מהי התבנית המתאימה עבור המוצר. עליו לומר לו היכן צריך לעבור קו ההפרדה בין חלקי התבנית כדי שהמוצר. הסיבה לכך היא שקו התבנית המחלק את המוצר לשניים עשוי לשפר את מראהו ולהוסיף לו יופי וחן רב, אך לעיתים הקו רק מכער את המוצר ופוגע בו. מעצב תעשייתי צריך לדעת מתי קו התבנית יתאים ומתי לא, כל זאת בהתאם למאפיינים הייחודים הטכנולוגיים של המוצר שלכם. 

מעצב תעשייתי חייב לתכנן את העובי הנכון של מוצר הפלסטיק שלכם, זאת כדי שהחומר הפלסטי יגיע לכל התבנית  ושלא יופיעו אי אלו פגמים במוצר. בנוסף לכך, על המעצב התעשייתי לקחת בחשבון את הזרימה של החומר הפלסטי בתבנית ולהתאים את עיצוב המוצר לסוגיה הכל כך חשובה הזאת. 

 כלל נוסף שעל כל מעצב תעשייתי בתחום הפלסטיקה להפנים, הוא שהעובי של המוצר משפיע על קירור של החומר הפלסטי. כל יצרן רוצה להביא לחיסכון משמעותי בייצור של המוצר, ולכן על המעצב לקחת בחשבון את העובדה שניתן לקצר את מחזור הייצור של החלק על ידי התחשבות בשאלת הקירור של המוצר. 

על מנת שלא תפלו למעצבים תעשייתים שאינם מוכשרים מספיק, אנו ממליצים לכם לפנות לחברת גיזמו,  חברה לפיתוח פטנטים, תכן מערכות מכאניות,פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, שם תמצאו עשרות מעצבים תעשייתים מקצועניים ומוכשריים שיספקו לכם מענה הולם וראוי עבור המוצר שלכם ויובילו אותו בדרך להצלחה. אל תתפשרו על מעצבים, וקחו את הטובים ביותר. אתם עוד תודו על השלב בו החלטתם להשקיע במוצר שלכם ולבחור במעצבים התעשייתים הטובים ביותר.  

פורטל הפטנטים - http://www.gizmomaker.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב