דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השיטות השונות להרחקת יונים 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1598 פעמים ]

הרחקת יונים - שיטות שונות לעבודה - הרחקת יונים היא פתרון לבעיית היונים המקננות ברחבי הבית שלנו. לפניכם שיטות שונות לשירותי הרחקת יונים.

 בעיות יונים היא בעיה נפוצה ומוכרת אשר אין כמעט ישראלי אחד שלא זקוק לה, בעבר, כאשר משפחה ישראלית ממוצעת ניסתה לבצע הרחקת יונים בעצמה היינו יכולים לראות ניירות כסף קרועים על אדניות החלון במקרה הטוב או קרעים מהם במקרה הפחות טוב. לכן הרחקת יונים חייבת להתבצע על ידי מומחה בתחום שיודע כיצד יש להתמודד עם הבעיה ולמצוא לה פתרון מושלם ומוחלט.

הרחקת יונים יכולה להתבצע במספר שיטות וחשוב להבחין בין אחת לאחרת, ככל שבעיית היונים התפשטה כך גם פרחו רעיונות שונים ומשונים: פסל של ינשוף על אדן החלון או דחלילון לצד הפרחים. כאמור כל אלה לא עזרו ועד שהבנו שכדי למגר את התופעה חייבים להשתמש בשירות הרחקת יונים.

הרחקת יונים, איך עושים זאת בצורה נכונה?

 לאחר שהבנו את הרעיון כי השימוש באיש מקצוע מיומן שמספק שירותי הרחקת יונים הוא כאמור בגדר חובה והוא הדרך הטובה ביותר לסלק את הבעיה לצמיתות, כעת אנו צריכים להתאים את בעל המקצוע לאזור המגורים שלנו: הרחקת יונים במודיעין או הרחקת יונים במרכז, זה לא משנה, חפשו את שירות הרחקת היונים הטוב ביותר שתמצאו לאיזור המגורים שלכם.

 שיטה טובה ומומלצת ביותר היא שימוש באביזר הפופולארי רשתות ליונים. איש המקצוע יפרוס את הרשת לאורך החלון וכך בעצם ימנע לחלוטין כניסה לאזור הסגור. הרעיון הוא להביא לסילוקן של היונים מחד ובמקביל להשאיר את אזורי הכביסה והחלונות נקיים לחלוטין. שיטה זו של רשתות ליונים פופולארית במיוחד בבנייני מגורים משותפים ובבתים קטנים כאחד.

חשוב לציין, שימוש בדוקרנים, לא מדובר סבכנה של ממש ליונים כיוון שהיונים חכמות מספיק כדי להתרחק באופן אוטומטי ממפגע שנראה לעין.

בחירתכם אמורה להתמקד רק בבעל מקצוע מיומן, בעל ניסיון, שהתמקדות שלו היא בשירות הרחקת יונים כמו גם בהדברה אחרת של מזיקים שונים. לאחר שסקרתם כל פינה באתר ולאחר שמצאתם שלושה או ארבעה בעלי מקצוע שונים המתמקדים בשירותי הרחקת יונים, הרימו להם טלפון, ספרו לו על הבעיה שלכם. זכרו, הרחקת יונים מצריכה בדיקה מדוקדקת גם מצד שלכם - הלקוח רצוי ואף מומלץ להישאר בבית כאשר בעל המקצוע מבצע בפועל את עבודת הרחקת היונים. לעיתים עלולה להצטבר פסולת מזוהמת המסוכנת לבני אדם וכמובן לבעלי חיים אחרים. הישארו עם בעל המקצוע בעת עבודתו וראו את עבודתו הסופית כך תוכלו להפיק מסקנות וקבל הסבר מבעל המקצוע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב