דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול אחרי צבא? אל תשכח ביטוח נסיעות 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 3324 פעמים ]

 

ישראלים רבים נוהגים לטוס לאחר שירותם הצבאי אל יעדים מרוחקים למשך תקופות ארוכות. מסורת ישראלית זאת היא נפוצה, ונראה כי אין כמעט מי שאינם עושים "טיול אחרי צבא" שכזה. כאשר אתם נמצאים בחו"ל, אינכם מכוסים עוד על ידי ביטוח הבריאות (כמו גם ביטוחים אחרים) אשר בדרך שבשגרה אתם מכוסים על ידם בזמן שאתם בישראל. טיולים אלה, של אחרי הצבא, מתאפיינים בכך שאלה טיולים לתקופות ארוכות, למדינות מרוחקות ובפעילות אתגרית, שעלולה להיות מסוכנת אשר לרוב נוהגים המטיילים להשתתף בהן. על ביטוח נסיעות לחו”ל עבור תרמילאים.

חשיבות ביטוח נסיעות מתאים

במשך השנים שמענו על אינספור אנשים אשר נזקקו במהלך הטיול-של-אחרי-צבא שלהם לשירותי איתור וחילוץ ושל אנשים אשר ניצלו ברגע האחרון באמצעות שירות האיתור, שהצליח למצוא אותם ולחלץ אותם ממצבים מסובכים אל בית חולים, ולאחר מכן בחזרה לארץ בשלום. אלמלא ביטוח נסיעות מתאים, כל אלה לא היו מתאפשרים, אלא על חשבון המשפחה והרי מדובר בסכומים משמעותיים למדי, אשר לא כולם יכולים לעמוד בהם. 

אולם אינכם צריכים להיות תקועים בתוך נקיק בלי יכולת לצאת כדי להיות "תקועים" בחו"ל במצבים בהם אתם זקוקים לעזרה ואין לכם ממי לקבל אותה. די בכך שתרגישו חולים ותרצו להיוועץ עם רופא או שיהיה חשד, כי שברתם רגל ואתם זקוקים לרופא, כדי להבין כי אלמלא ביטוח נסיעות, העלות של הטיפול הרפואי הזה רובצת כולה על כתפיכם. באמצעות ביטוח רפואי מתאים תוכלו לקבל החזר בעבור כל ההוצאות הרפואיות שלכם במהלך הטיול.

חשוב לוודא, כי הביטוח כולל כיסוי בעבור כל הפעילויות אשר אתם חושבים שתשתתפו בהם במהלך שהייתכם בחו"ל, שכן אחרת, לא תהיו מכוסים בגין פציעות שתקרינה במהלך פעילויות אלה (למשל: רפטינג, רפלינג (סנפלינג), בנג'י, טיסה, טרקים ופעילויות רבות אחרות).

שירותים נוספים הניתנים על ידי ביטוח נסיעות לחו”ל לתרמילאים

מלבד הכיסוי הבסיסי בגין הוצאות רפואיות, ביטוח נסיעות לחו”ל עבור תרמילאים יכול לכלול עוד שירותים רבים וחיוניים. אחד השירותים האלה הוא שירות איתור וחילוץ מוטס. שירות זה יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות במקרים רבים, והוא בגדר חובה של ממש בעבור מטיילים אשר מתכננים להשתתף בטרקים בנופים עוצרי נשימה, אשר עלולים להיות גם מסוכנים. באמצעות שירות זה של ביטוח נסיעות אתם יכולים להשתתף בטיול, ולהרגיש מעט בטוחים יותר – אתם ומשפחתכם.

חברות הביטוח השונות מתחרות על הלקוחות, ולכן הן מציעות כיסויים יותר ויותר נרחבים בעבור הנוסעים. לכן, כדאי לערוך סקר שוק ולבחור את ההצעה הטובה ביותר מבין כל ההצעות הקיימות. הצעות אלה כוללות, נוסף על הכיסויים המורחבים והמותאמים לנוסע, גם כיסוי בעבור אובדן כבודה, אשר יאפשר לכם לרכוש בגדים חדשים בחו"ל במקום אלה שאבדו ועוד שירותים רבים אחרים. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב