דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב גרפי כעבודה שנייה 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3508 פעמים ]

עיצוב גרפי כעבודה שנייה

רבות כבר כתבו על מחאת האוהלים ועל מעמד הביניים אשר נשחק והופך אט אט למעמד הנמוך. אולם עוד לפני שהתחילו לפרוס אוהלים בשדרה ולשפוך מילים על הכתב החלו עשרות צעירים וצעירות שהם כבר לאו דווקא סטודנטים לחפש עיבודה שנייה אשר תכניס עוד כמה שקלים הביתה בסוף כל חודש.

מציאת עבודה שנייה אינה עבודה קלה שכן עבודה זו צריכה להשתלב במערכת של עבודה קיימת ראשונה ומשמעותית אשר בא רצוי ביותר שלא לפגוע וכן עבודה זו צריכה להכניס כסף מבלי לעבור את הגבולות שמציב מס הכנסה, על מנת שלא ינכו מהמשכורת בסיום החודש את מרבית הסכום.

בתנאים לא תנאים אלו מוצאים צעירים צעירות רבים את עבודתם השנייה במסעדות, ברים, בבייביסיטרים, שיעורי פרטיים ובעסקי יזמות צעירים - עבודות עם שעות גמישות אותן ניתן להתאים ללוז קיים.

מבין עבודות היזמות הנפוצות ביותר ניתן למצוא כיום בשוק החופשי עשרות מעצבים גרפיים אשר מתמחים בעבודות אותן צורך הציבור הרחב. דוגמאות לכך הן עיצוב מודעות פרסומות קטנות, כרטיסי ביקור לעסקים, הזמנות לבר מצוות וחתונות, עיצוב תמונות ומגנטים, עיצוב של אתרי אינטרנט פרטיים ועוד.

לימודי עיצוב גרפי הינם לימודים אשר יכולים להתפרש על שלוש שנים, כלימודי תואר ראשון בעיצוב גרפי, וכן הן יכולים להיערך במתכונת של קורס עיצוב גרפי אשר נמשך כמה חודשים בלבד ומעניק לסטודנט את כל הכלים הבולטים בתחום ואת הטכניקות ותוכנות בהם ישתמש לפי רוב. היתר כמובן תלוי בו, בכישרון שלו וביכולת השיווק העצמית שלו.

בוגרי הקורסים הינם מעצבים גרפיים לכל דבר ועניין אשר את עושים את עבודותיהם הראשונות עבור משפחה וחברים ומבקשים שיפיצו את כישרונם ברבים. כך, הם יכולים לקבל לידיהם פרויקטים פרטיים, לבצע אותם בזמן החופשי מחוץ לשעות העבודה הראשית ומבלי לפגוע בה והעשיר את חשבון הבנק שלהם.

לימודי עיצוב גרפי אינם נחשבים קשים במיוחד. כבר במהלך הקורס מקבלים הסטודנטים תרגילים אשר יכינו אותם לפרויקטים עתידיים ויסייעו להם ברכישת ניסיון. הבעיה העיקרית של בוגרי הקורס היא השיווק העצמי והצורך לפתח קו שונה וייחודי אשר יבדל אותם מכל היתר. וכיוון שהשוק די מוצף בהחלט צריך למצוא את הייחוד של כל אחד. אף אחד אינו רוצה להשקיע כסף בקורס ואחר כך אפילו לא להחזיר אותו..

יחד עם זאת, מעצבים גרפיים צעירים אשר יבינו את כלל השוק יוכלו למצוא פרויקט לכל חודש, מעיצוב הזמנות חתונה, דרך עיצוב כרטיסי עסק ופלאיירים וכלה בעיצוב תפריט למסעדה.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב