דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלעד מערכות פיתחה מוקד לניהול קשרי לקוחות עבור משרד הבריאות, בהיקף כספי מוערך במאות אלפי שקלים 

מאת    [ 18/03/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 1394 פעמים ]

אלעד מערכות הקימה מערכתCRM  לניהול קשרי לקוחות, עבור מוקד השירות החדש של משרד הבריאות. המערכת נועדה לייעל ולשפר את הטיפול באלפי פניות טלפוניות המגיעות למשרד מדי יום, תוך מתן מענה מהיר והולם לאזרחים ולצרכיהם. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

 

המערכת, אשר פותחה על פלטפורמת Dynamics CRM של מיקרוסופט, הוקמה בפרק זמן קצר של חודשיים בלבד.  לשם ביצוע פרוייקט זריז ומוצלח, אלעד מערכות שיתפה פעולה עם חברת תפן, שביצעה את הגדרת המתודולוגיה לפרויקט, וכן עם בזק אונליין, המפעילה את המוקד עבור משרד הבריאות. כיום, משתמשים במערכת ה- CRM כעשרים מוקדנים המנתבים את הקריאות המתקבלות במוקד לעשרות יחדות מקצועיות במשרד הבריאות (העתידות להגיע לכ- 80 במספרם), שם מטופלות הקריאות ע"י רפרנטים יחידתיים מתוך המערכת, על מנת לספק את השירות האפקטיבי ביותר לכלל פניות הציבור ברחבי הארץ.

 

מלבד יישום של ניהול קשרי לקוחות ופניות הציבור, מהווה פלטפורמתDynamics  של מיקרוסופט תשתית XRM, המאפשרת מגוון רחב של יכולות ויישומים כגון: ניהול נכסים, ניהול תהליכים משפטיים, ניהול סיכונים, ניהול תורים ועוד. כלל הפתרונות הללו מייעלים את עבודת משרדי הממשלה ומאפשרים את שיפור השירות וצמצום הפער בין הממשלה לאזרח.

 

שירהלב-עמי, מנמ"רית משרד הבריאות: " במשרד הבריאות תהליכים רבים אשר במהותם מספקים שירות, בד"כ בתחום הרישוי, לעסקים ואזרחים. מערכת Dynamics CRM של מייקרוסופט מספקת פלטפורמה מקצועית הכוללת באופן מובנה מרכיבים רבים שמרבית המערכות זקוקות להן כגון ניהול הרשאות, ניהול פניות וכיו"ב. מהירות היישום וקלות ההתאמה הופכות אותה לכלי מתאים עבור מגוון מערכות במשרד הבריאות. חברת אלעד העמידה עבור משרד הבריאות צוות מקצועי המתמחה בטכנולוגיה זו, אשר עובד איתנו בשיתוף פעולה הדוק ומתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב המשרד".

 

דגן הלוי, מנהל חטיבת התוכנהבאלעדמערכות: "במסגרת תהליך ממושך של ייעול ושיפור השירות ללקוחות הקים משרד הבריאות מוקד חדש. זאת, במטרה  לרכז את כל הפניות שמגיעות למשרד במוקד חיצוני מרכזי אחד, אשר ייתן שירות מיטבי לציבור ויפעל מול יחידות המשרד השונות. מנסיוננו בהטמעת מערכות CRM  אנו מעריכים כי משרד הבריאות וציבור לקוחותיו יהנו מן השיפור בשירות תוך זמן קצר ביותר".

זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל:  Dynamics CRM של מיקרוסופט מאפשר לייעל את השירות ללקוחות כאשר השימוש במידע אודות האזרח ופנייתו מתבצע בזמן אמת. הפלטפורמה כוללת שילוב תהליכי עבודה אוטומטיים, המאפשרים לארגון לנצל ביעילות הזדמנויות ולשפר את טיב השירות לאזרח. היא מספקת ניהול לקוחות פשוט יותר ברמת היחידות בתוך המשרד על מנת להפנות את האזרח ליחידה הרלוונטית ולספק מענה מדויק לפנייתו".

 

 

אודותאלעדמערכות 

אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים ומובילים בישראל.

אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית ברמת Premier של IBM, והיא פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, הייטק, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשייה אווירית, משטרת ישראל ועוד. 

קבוצת אלעד הוקמה לפני 29 שנים והיא מעסיקה למעלה מ- 700 מומחים. www.elad.co.il

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב