דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקופירייטינג עושה היסטוריה - חלק 3 ואחרון 

מאת    [ 16/03/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 1801 פעמים ]

מספר מגמות צפויות בתחום הקופירייטינג בעידן הקרוב. חלקן אף החלו לצבור תאוצה וחלקן האחר יורגש בעתיד הנראה לעין. מאמר זה הוא השלישי והאחרון בסדרת המאמרים "הקופירייטינג עושה היסטוריה".

2) הדגשת יתרונות לעומת תכונות. בעידן הפרסום בו אנו חיים, יש לקופירייטר פחות משתי שניות כדי לתפוס את תשומת לב הקורא, על כן יכולתו להוכיח באמצעות כתיבתו "מה זה נותן לקורא" חשובה אף יותר מאי פעם. על הקופירייטר לפתות את הקורא, ובמהירות, להמשיך לקרוא. הקוראים מעוניינים לפתור את הבעיה שלהם כאן ועכשיו. סבלנות היא כבר לא אופציה. הם הרבה פחות מעוניינים לדעת איך אתה יכול לעשות את זה, הם כן מעוניינים לגלות איך הם יכולים לעשות את זה.

3) בניית מערכת יחסים מבוססת שיווק. אם הצרכנים מעוניינים במוצר שלך, הם ישקיעו זמן כדי ללמוד עוד אודותיך ואודות שירותיך. ברגע שהצרכנים לומדים לבטוח בך ובמותג שלך, הם מגלים נטייה מוגברת להירשם למגזינים און-ליין, לקרוא דוחות חינם, להוריד פודקאסטים, להירשם לניוזלטרים וכן הלאה. כך נולד המונח "מערכת יחסים מבוססת שיווק". מכיוון שהצרכנים מופצצים בכל כך הרבה מידע והצעות שיווקיות, קופירייטרים שיש להם את היכולת לרכז מידע שימושי באופן קל לקריאה, יכולים להיות המפתח לעסקים המעוניינים לפתח מערכת יחסים שיווקית עם הקוראים שלהם.

4) הוכחה ואימות. ערבויות, המלצות, זכייה בפרסים והיסטוריה של החברה, הם מרכיבים חיוניים לכל חברה שמשווקת את עצמה. עסקים ארעיים ומפוקפקים, שערוריות עסקיות, דואר זבל והודעות כזב על זכיות בלוטו, גורמים לצרכנים להיזהר מעסקים חדשים מחשש לזרוק את כספם על נוכלים, ובצדק. משווקים צריכים ליצור ערבויות חזקות כולל שימוש נרחב בהמלצות לקוחות מאושרים, בשביל להשיג תוצאות רבות עוצמה. מידע על היסטוריה ארוכת שנים של החברה, פרטים אודות מייסדיה ותמונותיהם, הם מרכיבים נוספים המעניקים לקוראים תחושה של היכרות ואמון לקראת הרכישות שלהם. הדרך לכתוב ולערוך חומר כזה באופן שמעורר אמינות, נמצא בידיהם האמונות של קופירייטרים, שכתיבתם הטובה מקנה למידע הזה מראה מכובד אף יותר.

5) הבטחת פעולה. סיפוקים מידיים הם מצרך נדרש בעידן האינטרנט של ימינו. הקוראים שואלים את עצמם – "האם באמת אוכל לרדת במשקל בבת אחת?", "אם אקנה את המוצר כאב הראש שלי יעלם או שכאב הגב יפסק?", "האם אוכל להוריד עכשיו את המוצר שיפתור לי את הבעיה?", "האם המידע הדרוש לי כדי לסיים את רכישת המוצר זמין באופן מידי?". הצרכנים מצפים לתשובות ברורות וחדות אודות השאלות הללו. קופירייטר שכותב לחברה חייב לדעת לספק תשובות לשאלות מסוג זה באופן הברור והמעניין ביותר שאפשר.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב