דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרירת ציוד עפר 

מאת    [ 14/03/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 3630 פעמים ]

גרירת ציוד עפר

פיתוח תשתיות-כללי:

            פיתוח תשתיות במדינה הוא דבר שרואים כמעט בכל מקום ובכל זמן במהלך חיינו היום יומיים. אם זה הרחבת מסלולים, בניית צירים חדשים כגון: כביש 6 החוצה את הארץ מהצפון עד הדרום, כביש מכבית 471 , המחבר את כביש 6 בין היציאה של נחשונים ועד לגהה בר-אילן, כביש 431 המקשר בין נתיבי איילון ביציאה לראשון לציון מערב ועד לעיר מודיעין מזרח. פרויקטים משמעותיים אשר שינו את פני השטח, ושיחררו פקקים רבים, והיד עוד נטויה.

            פיתוח תשתיות מצריך הכנה מקדימה ועירוב גורמים רבים המחייבים הגשת תכנית עבודה הכוללת גרמושקה ובה פירוט אדריכלי והנדסי על אופן ביצוע הפרויקט מבחינת מידות, סוגי וכמות החומר הנדרשים לכך בכל תחום ותחום. והם תיעול קרי ניקוז מי גשמים וביוב, חשמל תאורה ורמזורים, בזק, מים ועוד'.

ניהול הפרויקט:

            בכל פרויקט יש גורמים רבים המעורבים בו, לכן, לנהל פרויקט זה דבר לא פשוט ומורכב, המצריך ידע רב בהכנת תכנית ובה מפורטים לוחות זמנים, ומתי נכנס לעבודה כל גורם, ובאיזה כלים כל גוף צריך לעבוד עפ"י תנאי השטח במקום, ואין דבר כזה שפרויקט מתבצע על פי התכנית והלו"ז שנקבע, כי במהלך העבודה נתקלים בבעיות לא פשוטות שבתכניות האדריכליות וההנדסיות לא חוזים אותן.

קבלני עפר:

            קבלני עפר אלה הקבלנים שלרשותם עומד ציוד מכני הנדסי הנדרש לביצוע הפרויקט, וכל גוף המעורב בפרויקט, חב' חשמל, מים, תיעול, בזק, חברה לסלילת הכביש ועוד' נזקקים לקבלני עפר שיבצעו את החלק היחסי של הפרויקט. לכן, בפרויקט מורכב, נצפים בשטח ציוד עפר רב בין אם זחלי ובין גלגלי,כגון: מכבשים, מחפרונים, שופלים, מחפרים (באגרים), משאיות, ציוד אספלט מקרצפות ופינישרים, זחלי קידוח גרידרים (מפלסות) ועוד'.

גרירת ציוד עפר:

            לקבלני העפר העובדים עם ציוד רב ומגוון כפי שצוין, משנעים במהלך הפרויקט, עשרות ציוד מכני הנדסי, וכל כלי מכני יש את הנתונים הטכניים, קרי משקל, גובה ואורך. המרכיבים הטכניים של ציוד חשוב מאוד עבור הובלתו, וזאת בכדי לקבוע איזה מוביל גרר מתאים יש להזמין עבור אותו ציוד, ולעתים ניתן לצרף יותר מכלי אחד בהובלה אחת ובכך לחסוך בעלויות גרירה. קבלני העפר נזקקים לחברת גרירה שתעמוד לרשותם במהלך הפרויקט בכל זמן נתון, ושיש ברשותה את כל המובילים הנכונים לשינוע הציוד. כל עיקוב בשינוע הציוד לשטח הפרויקט, גורר אחריו נזקים, והפסדים כספיים אדירים של צוותים עובדים ומהנדסים, וכן, הפסדים של גופים האמורים לבצע את עבודתם במקביל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב