דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר- הפתרון האפקטיבי לבעיית השערה ההפוכה 

מאת    [ 11/03/2012 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2228 פעמים ]

תופעת השערה ההפוכה הינה בעיה רפואית מוכרת, כמו גם השיטה להסרת שיער בלייזר. עם זאת, החיבור בין השניים פחות מוכר והגיע הזמן לשנות את התמונה.

סיבות אסתטיות שונות מביאות אנשים רבים לחלום על הסרת שיער בצמיתות. לכן, הסרת שיער בלייזר הפכה לאחת השיטות המבוקשות לצורך הסרת שיער רגליים, הסרת שיער ידיים והסרת שיער מאזורים נוספים בגוף.

לעומת זאת, חלק מהפניות המגיעות אל מכון להסרת שיער נעשות משיקולים רפואיים. אחת הבעיות הנפוצות שמביאה את המטופלים לבחור בהסרת שיער בלייזר היא צמיחתן של שערות הפוכות.

הפוך על הפוך

שערה הפוכה כשמה כן היא. זוהי שערה הגדלה בניגוד לכיוון הצמיחה המקובל, כלומר כלפי חוץ. במקרים אלו, גדלה השערה פנימה, אל תוך העור. שערות הפוכות צומחות לרוב באזורי בית השחי, המפשעה, עצם הזנב ופי הטבעת. עם זאת, אין בכך כדי לומר שתופעה מוגבלת לאזורים אלו בלבד.

שערה הצומחת אל תוך העור עלולה לגרום בחלק מן המקרים להופעתם של פצעים, להתפתחותו של כאב, עור מגורה ומגרד ועוד. במידה והבעיה לא מטופלת, השערה ההפוכה יכולה לגרום אף לתופעות חמורות יותר, כמו התפתחות זיהום מקומי.

על חוט השערה

הסרת שיער הצומח הפוך בעזרת פינצטה או שעווה אפשרית רק במקרים בהם לפחות ראש השערה נמצא מל פני העור.

מאחר וברוב המקרים השערה אינה גלויה, יש לחפור תחת העור על מנת להוציאה. חפירה שכזו לרוב מסתיימת בפציעתו של העור וזיהומו, בעוד שבמרבית המקרים השערה העקשנית תיוותר במקומה.

דרך נוספת האמורה לעזור להיפטר מן השערות הסוררות היא באמצעות משחות שונות בקיימות בשוק, חלקן טבעיות וחלקן מכילות חומרים אנטיביוטיים. עם זאת, יעילותן של משחות אלו אינה מובטחת כלל.

חלק מהסובלים מן הבעיה פונים לטיפול כירורגי על מנת לפתור אותה. אין ספק שברך זו תקבלו הורדת שיער לצמיתות, אבל ההליך הכירורגי תמיד צריך להיות הבחירה האחרונה שלכם, שכן זה אינו מומלץ.

שינויים בהרגלי הצמיחה

רופאי עור, רופאים כירורגיים וכמובן מטפלים להסרת שיער בלייזר מעידים כולם, כי טיפול בלייזר היא הדרך הטובה ביותר והאפקטיבית ביותר לצורך הסרתן ומניעת הופעתן של שערות הפוכות.

האפקטיביות הרבה של הטיפול בלייזר נובעת בעיקר לאור היכולת של קרן הלייזר לחדור מתחת לעור. לכן, היא מצליחה להגיע ולהסיר גם שורש של שערה הגדלה בניגוד לכיוון הצמיחה. לרוב, ידרשו מספר טיפולים לצורך העלמת התופעה לחלוטין, עם זאת כבר לאחר הטיפול הראשון רבים ירגישו את יעילותה של השיטה.

לבחור נכון

על מנת להעלות את הסיכוי להצלחת הטיפול, יש לבחור בצורה נכונה את המכון המתאים לצורך הטיפול.

ראשית, יש לבחור מרפאה אשר אכן מציעה טיפול באמצעות מכשירי לייזר. חלק מן המכונים עושים שימוש במכשירי אינפרא אדום אשר אינם מאושרים על ידי משרד הבריאות ואף לא הוכחו מחקרית כאפקטיביים לטיפול בבעיה בפרט ובהסרת שיער בכלל. מכשירים אלו עובדים עם מאות אורכי גל בו זמנית המשפיעים לא אחת על איברים נוספים כגון רקמות, כלי דם, ורידים ועוד. שנית, ולא פחות חשוב, יש לוודא כי המטפל במכון הינו רופא מוסמך.

משפרים את איכות החיים

כיום, אין שום סיבה להמשיך ולסבול מהופעתן של שערות הפוכות. טיפול יעיל באמצעות קרני לייזר יעזור לכם לשים סוף לבעיה, הפוגעת לא מעט באיכות החיים.

ד"ר בייטיש נרקיס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב