דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברכות לפסח 

מאת    [ 09/03/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 5819 פעמים ]

ככל שעובר הזמן אנו מגלים עוד ועוד דרכים שבאמצעותן ניתן להעביר האחד לשני ברכות לפסח, חג האביב המפורסם שאותו כולם אוהבים. עם השנים לכל אחד מאיתנו יש את הדרך המיוחדת לו להעביר ברכה לפסח ולכל אחד יש את האפשרות לעשות זאת גם באמצעים הנוחים ביותר. כאשר מדברים על יצירת ברכה פסח הוא אחד החגים הבולטים ביותר, מיד לאחר ראש השנה – אז האיחולים טבעיים מאוד לאור לוח השנה עצמו.יש כיום סוגים רבים של ברכות לפסח וכל אחד יכול לאחל את מה שהוא רוצה, אך המסר העיקרי לרוב סב סביב רוח החג. 

הרי הסיפור של חג הפסח מדבר על יציאת בני ישראל ממצרים ועל הפיכתנו מעם משועבד לעם חופשי ועד היום אנו מזכירים זאת לעצמנו והמסורת היא לאחל האחד לשני להמשיך ולהיות חופשיים או לאחל חופש למי שאנו יודעים שאין לו את החופש המוכר לנו. לכן אנו מוצאים תמיד את הדרכים המיוחדות לנו לשלוח ברכות לפסח והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים.

הדרך המוכרת ביותר היא באמצעות כרטיס ברכה רגיל. אנו יכולים לרכוש כרטיס ברכה בחנויות שמוכרות זאת ולשלוח את מה שכתוב שם, או אפילו להוסיף את המילים שאנו בוחרים כדי שהדבר יהיה אישי. אם אנו מחפשים לשלוח ברכה לפסח בנימה מאוד אישית, לא חייבים לרכוש כרטיס ברכה בחנות, אלא אפשר להכין כרטיס ברכה אחד או מספר כרטיסי ברכה. אנו יכולים להשתמש בכל חומר שנראה לנו מתאים, בין אם מדובר על ניירות, בריסטולים, נייר קלף ועוד.

ככל שעובר הזמן אנו מגלים גם כי יש לנו עוד דרכים ואמצעים, בעיקר בתחום הטכנולוגי. אחת הדוגמאות היא המכשירים הסלולאריים והאינטרנט. בצורה ממוחשבת אנו יכולים כיום לשלוח כל ברכה שאנו חושבים לנכון להכין. באמצעות בתוכנות והמכשירים הסלולאריים יש לנו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לשלח כל ברכה שאנו חושבים לנכון לכל אחד, או לחילופין אנו יכולים לשלוח את אותה הברכה לכמה אנשים במקביל.

המסרים שאנו מעבירים באמצעות הברכות מצד אחד מאוד מגוון, משום שאנו מכירים כל אחד בצורה אחרת וממקום אחר ויכול להיות שנרגיש לכתוב בצורה חופשייה ברכה לפסח למכר אחד, אך להתנסח בצורה שקולה יותר למכר אחר. מבחינת איכותה של כל ברכה פסח הערך המוסף, הוא זה שמיטיב עם האנשים ועם הברכות שנוהגים לחלק האחד לשנייה. כמובן שגם לחלק בין בני המשפחה הקרובים זה מנהג מאוד נחמד וראוי למסורת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב