דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחים פלסטיים- מראה חדש לחיים 

מאת    [ 07/03/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2191 פעמים ]

המראה החיצוני של כל אורגניזם חי ונושם, בין אם המדובר על צמחים, על בעלי חיים וכמובן, עלינו, בני האדם, מהווה את גורם המשיכה הראשון ואת המגנט הבסיסי לקשר, בין אם נאהב את העובדה הזו ובין אם לאו. הפרחים מתגאים בעלי הכותרת שלהם, החיות בפרווה המבריקה, בנוצות הצבעוניות או במראה המאיים ובני האדם בעזרת טיפוח ושמירה על ניקיון ועל היגיינה. לאורך השנים, וללא יכולת אפקטיבית מדי לשנות את העובדה הזו, גם המראה המטופח, השמור והמוקפד ביותר, הולך והופך לנרפה יותר, למקומט יותר ולזקן יותר כחלק מהתהליכים הביולוגיים המתרחשים בגוף. אם בעבר היה נדמה שמדובר על גזירה משמיים ועל חלק מהרקמה האנושית, הרי שכיום, בעזרת ניתוחים פלסטיים, היכולים להקיף כל איבר, אזור ומקום בגוף, יכולים אנשים רבים, גם מבוגרים וגם כאלו שאינם שבעי רצון ממראה הגוף שלהם באופן כללי, לשנות את מה שמפריע להם ולשפר את האופן שבו הם נראים, ובעיקר את האופן שבו הם מרגישים.

ניתוחים פלסטיים , כאשר הם נעשים בצורה מקצועית (כאן המקום לתת דגש לרופא מנתח מקצועי ואמין שיעשה את העבודה אל הצד הטוב והבטוח ביותר- זה ממש לא המקום לשחק עם הבריאות שלכם!), רפואית ומבוקרת, ולא מתוך סוג של הפרעה נפשית או פסיכוזה, יכולים בהחלט לשנות דימוי עצמי נמוך למצב של ביטחון עצמי, יכולת לבוא לידי ביטוי באופן אקטיבי ופעיל, ובעיקר לחזק את האופן שבו כל אחד ואחת מאיתנו רואה את עצמו ואת יכולותיו. נכונה הקביעה כי, פעמים רבות, אולי מדי, מחליטות נשים, ובעיקר נערות צעירות או נשים בגיל העמידה, בגלל צו האופנה או בגלל הדרך שבה מוצגות נשים במדיות התקשורתיות השונות ובאמצעי הפרסום, לגשת לתהליכי ניתוחים פלסטיים לא בגלל צורך אמיתי אלא בגלל רצון להידמות למשהו נדיר או שאיננו קיים באמת, ולכן לצד הפרוצדורות הללו, ראוי גם לבחון את הצד הפסיכולוגי והנפשי של מבקשי ומבקשות הניתוח.

אין כל ספק, עם כל זאת, כי עולם הכירורגיה הפלסטית ועולם המדע הקוסמטי (על כל גווניהם, בין היתר: ניתוח הגדלת חזה, ניתוחי אף, מתיחות פנים, שאיבות שומן, בודי טייט וכו') הפכו לנגישים יותר ויותר עבור כל אחד מאיתנו וכי מה שהיה נדמה כשייך לאיזשהו אלפיון עליון, עשירון עליון או לכאלו שהיו מוכנים לוותר על צרכי היומיום כדי להגשים את חלומם, הפך להיות בר השגה גם למגזרים ולסקטורים רבים נוספים שיכולים עכשיו לזכות, תרתי משמע, בחיים חדשים למראה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב