דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסחר יומי, מתאים לך ? 

מאת    [ 04/03/2012 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 4110 פעמים ]

מהו מסחר יומי ?

מסחר יומי או בשמו האחר מסחר תוך יומי, מדוע נקרא כך - מכיוון שאת ביצוע רוב פעולות הקנייה והמכירה במסחר זה יבצע המוכר בתוך יום המסחר עד לפני הסגירה, בשונה לסוגי המסחר האחרים בהם יש לסוחר הזדמנות לשמור לעצמו את הזכות לחכות להזדמנות ולמכור עם רווח מסוים, במסחר הנוכחי, הזמן אינו בגדר אופציה, הוא יפיק רווחים או לחליפון יספוג הפסדים וכל זה במסגרת יום המסחר הנוכחי בו הינו סוחר, כמו כן הסוחר במסחר זה צמוד למסכי המחשב וברוב שעות המסחר יעקוב באדיקות אחר הפעילות .

כיצד סוחרים במסחר יומי ?

מסחר יומי מאופיין בקשיחותו ובעובדה שסוחרים בו בעלי נסיון רב בתחום המסחר בשוקי ההון, סוחרים עם ידע מקדים, כאלה שיודעים מתי ל" הכות בברזל בעודו חם " סוחרים רבים אשר מגיעים למסחר הזה, הינם מצוידים בסקירות מקדימות ועשו מחקרים שיודעים לזהות את הצפי של המסחר התוך יומי, עם זאת הסיכונים כאן הינם בהתאם , רווחים והפסדים די גבוהים ומשמעותיים, על כן הסוחרים כאן ברובם מנוסים דיו לבצע פעולות מהירות ומשמעותיות אלו .

בשנים האחרונות שוק ההון עבר מהפכת טכנולוגיה שהתווספו אליו האינטרנט וממשקי המסחר השונים, גם כאן במסחר התוך יומי, על מנת לסחור כל שעליך לעשות הוא להיות מחובר לאינטרנט, לקבל גישה לממשקי המסחר המיועדים למסחר יומי ואתה בפנים .

מרוויחים כאן ?

יש משפט אשר כל מי שעוסק במסחר בוודאי נתקל בו פעם או שניים : " מי שלא מסתכן לא מרוויח ", אז כאן מרוויחים והרבה, הרעיון הוא להיות חכם עם ניסיון והרבה משמעת עצמית גבוהה, כזאת שתדע שתשלוט עליה גם ברגעים של הפסדים או רווחים גבוהים ( שם נוטים סוחרים רבים לאבד את קו המסחר שלהם ) רוב הסוחרים כאן הינם ספקולנטים ובעלי ידע וניסיון רב שכן המסחר מאופין במהירות ובשעות מחשב רבות, כל שנייה כאן היא חשובה ועלולה להיות ההבדל בין רווחים גבוהים להפסדים צורבים .

לסיכום – מסחר זה נועד לבעלי סוחרים עם לב חזק, מהירות תגובה של נהגי מרוצים  וכאלה השואפים לעשות כסף והרבה ובאותה מידה לדעת שיש בצידו של מסחר זה גם הפסדים ואפילו גבוהים, אבל תדמיינו לעצמכם, כאשר אתם הולכים לעסוק בעבודתכם, ישנו אדם אשר יושב מול מחשב ועושה בפעולה לחיצה אחת רווחים בגובה משכורת חודשית שלכם .

 

מכללת שיא ברוקר - מכללת בוטיק המתמחה בלימודי שוק ההון קריית עתידים תל אביב,  משרד - 0732487000 אתר אינטרנט - www.cbroker.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב