דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד התאמת מדרס אישי תורמת לשיפור הבריאות 

מאת    [ 01/03/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2204 פעמים ]

סובלים מבעיות בכפות הרגליים, מכאבים עזים ומתחושת מצוקה בזמן הליכה, עמידה וריצה? חשוב שתדעו שיש פיתרון למצב! כולנו נולדנו עם מבנה אנטומי שונה של כף הרגל. חלק מאיתנו נולדו עם כף רגל שטוחה ואחרים עם קשת אורכית רחבה. המבנה השונה של כף הרגל עשוי להשפיע על צורת הדריכה של כף הרגל וליצור כאבים חמורים שמשפיעים גם על כאבי ברכיים וגב תחתון. 

כדי להפחית את הכאבים ולשפר את איכות החיים, אנו ממליצים על התאמת מדרס אישי אשר תורמת לשיפור הבריאות.  המדרס מאפשר לאזן את כפות הרגליים כך שהעומס עליהן יחולק באופן שווה. כתוצאה מכך גם היציבה שלנו תשתפר וכאבים שסלנו מהם בעבר, כמו כאבי גב וברכיים יחלפו להם. מדרסים הם למעשה אביזר אורתופדי, מעין רפידה, המוכנסת לתוך כף הרגל ותומכת בכל חלקיה. 

על מנת ליצור קרקע בריאה תחת כפות רגלינו, מומלץ לעבור התאמת מדרס אישי.  ההתאמה נעשית על ידי אורתופד מומחה במכון אורתופדי מקצועי, תוך כדי בדיקת כף הרגל ואבחנה מדוייקת של כל בעיותיה וצרכיה. התאמת המדרס מתבצעת לפי בדיקות שונות, כמו למשל הטבעת כף הרגל בתבנית גבס, אשר מסוגלת לזהות את כך נקודות הלחץ המופעלות על כף הרגל. אנו ממליצים שלא להתפתות ולרכוש מדרסי מדף. מדרסי מדף הינם מדרסים המוכנים על פי תבנית ידועה מראש ולא לוקחים בחשבון הבדלים שונים בכפות הרגליים של כל אדם ואדם. מדרסי מדף עלולים רק להזיק לכם, על כן על תתלבטו ועברו התאמת מדרס אישי

שימוש קבוע במדרס ישפר פלאים את מצב בריאותכם. המדרסים מתפקדים גם כבולמי זעזועים, תומכים ברקמות שקורסות, מאפשרים הליכה ועמידה לאורך זמן ועם פחות כאבים, עוזרים בהזרמת דם תקינה לאורך כל כף הרגל- דבר החשוב במיוחד אצל אנשים הסובלים מרגל סוכרתית, וכן מאפשרים נוחות מירבית.  

רבים נוטים לזלזל בחשיבות המדרס מחשש שהעלות של המדרס גבוהה מדי. חשוב לדעת שכיום קופות החולים לוקחות חלק ניכר במימון המדרסי, כך שההוצאה על המדרסים היא משמעותית נוחה. שימוש במדרסים הוא חיוני כמעט לכולם וכדאי שגם אתם תעברו בדיקה מתאימה כדי לדעת איזה מדרס יתאים לכם וישפר את בריאותכם באופן שלא תוכלו לפספס.  

 חברת גיזמו השקיעה בפרויקט ישראלי חדש של חברת סטארט-אפ בשם 3d-soles. החברה מפתחת טכנולוגיה רפואית חדשה וצפויה לשפר בצורה ניכרת את עולם האורטופדיה ע"י שימוש באלגוריתם יחודי. האלגוריתם מאפשר ליצרני מוצרים אורטופדיים לייצר את מוצריהם בצורה פשוטה הרבה יותר, ולהגיע לתוצאות איכותיות במיוחד.

פורטל הפטנטים - http://www.gizmomaker.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב