דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום עסקים באינטרנט 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2002 פעמים ]

כבר ידוע כי שום בית עסק אינו יכול לשרוד בעולם התחרותי של ימינו מבלי שיהיה לו אתר פעיל ואפקטיבי. אם בעבר היה מספיק להציג כמה מילים ותמונות באינטרנט, הרי שכיום השתנו דרישות הגולשים וללא קידום ובניית אתרים מקצועיים אין לאתר אינטרנט שום ערך שיווקי או כלכלי. עם עליית הרשתות החברתיות ובראשן כמובן הפייסבוק, הפך הצורך באתר אינטרנט לעניין של הכרח, כיוון שבית עסק שאין לו אתר אליו ניתן להפנות את הגולשים בפייסבוק מאבד למעשה קהל לקוחות פוטנציאליים עצום לטובת המתחרים שלו. השילוב של דף עיסקי בפייסבוק יחד עם אתר הבנויי בצורה שיווקית ונכונה ובנוסף תכנים מעניינים הנותנים ערך לגולש הם השילוב הנכון להצלחת העסק ברשת. בחירת חברת קידום ובניית אתרים איכותית יכולה להקפיץ את אתר האינטרנט של כל בית עסק, גדול או קטן, ולהפוך אותו לכלי פרסומי ממדרגה ראשונה. לכל מי שמתעניין בהקמת אתר אינטרנט עסקי כדאי לדעת מעט על חלק מן ההיבטים החשובים הכרוכים בכך.

ישנם לא מעט חברות אשר מציעות שירותי קידום ובניית אתרים ,ולכן עליכם לוודא כי החברה שבידיה תפקידו את העניין תהיה חברה מקצועית עם הפנים לעתיד. בניית האתר צריכה להיעשות בצורה שתתאים לא רק לטכנולוגיות ולדפוסי הגלישה הנוכחיים, אלא גם לאלו של עוד שנתיים, מאחר וההתפתחות של הטכנולוגיה היא מהירה. כך לדוגמא, יותר ויותר אנשים גולשים כיום מן המכשירים הסלולריים שלהם ולא רק מן המחשב האישי, ולשינוי זה יש השלכות דרסטיות על אופן עיצוב ובניית אתרי האינטרנט. אין טעם משום כך להשקיע זמן וכסף בבניית אתר אינטרנט שלא יפעל כמו שצריך על גבי סמארטפון, כיוון שאתרים מסוג זה יהפכו למיושנים כבר בשנה הקרובה, לפי כל הדעות.

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר מדברים על קידום ובניית אתרים הוא השפעתם של השינויים הטכנולוגיים על הרגלי הגלישה של המשתמשים. למשל, אם עד לפני כמה שנים היו רוב הגולשים מגיעים לאתר האינטרנט על ידי הקלדת הכתובת שלו, הרי שכיום הרוב המוחלט של הכניסות לאתר נעשה דרך מנועי החיפוש ובראשם גוגל. משום כך רק אתר שיקודם בצורה טובה יזכה לקהל, ויממש את הפוטנציאל השיווקי שלו. חברות קידום ובניית אתרים מאפיינות את קוד אתר האינטרנט בצורה אופטימלית למנועי החיפוש, וכן יסייעו לכם בכתיבת התכנים בצורה שתדחוף אותם קדימה לתוצאות טובות במנועי החיפוש, שיהפכו לכניסות לאתר ובסופו של דבר יומרו לפניות לבעל האתר.

נקסט מדיה, בנייה וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב