דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למצוא דירה בלי לקום מהספה... 

מאת    [ 29/02/2012 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 3529 פעמים ]

באמצעות שימוש יעיל בלוח דירות, ניתן לאתר כמעט כל דירה למכירה או להשכרה הנמצאת בשוק בקלות רבה. לוח דירות למכירה באינטרנט שינו את הדרך בה אנו מחפשים נכסים, וכיום קל יותר מאשר בעבר לאתר נכסי נדל"ן מכל הסוגים, בזכות הלוחות הללו. כל מי שיודע כיצד להשתמש בצורה יעילה בלוח דירות, יצבור יתרון גדול על פני אנשים שלא נעזרים בכלי יעיל זה. בכתבה זו נפרט מעט אודות חיפוש דירות למכירה או להשכרה באמצעות לוח דירות.

 

מה זה לוח דירות?

 

כל מי שמחפש דרך יעילה לאתר נכסי נדל"ן, חייב להכיר את הכלי הנהדר שנקרא לוח דירות. באתרי אינטרנט העוסקים בתחום הנדל"ן, ניתן למצוא לוחות בהם מתפרסמים שלל נכסים מכל מיני סוגים (להשכרה, למכירה, דירות גג, דירות גן, משרדים, מחסנים ועוד). החיפוש בלוח דירות באינטרנט הוא יעיל מאוד מכיוון שניתן לבצע סינון של נתונים רבים. למשל - תוכלו להזין בלוח הדירות מהו טווח המחירים בו אתם מחפשים דירה, באיזה איזור אתם מחפשים דירה, כמה חדרים אתם צריכים, איזה גודל של דירה אתם מחפשים, האם בדירה יש מעלית וחניה וכו'. ככל שתהיו יותר ממוקדים וספציפיים בסינון, כך תגיעו ליותר דירות שרלוונטיות לצרכים שלכם. ישנם לוחות גדולים ומוכרים כמו נדלן קום, יד 2, המלס ועוד, וישנם גם לוחות דירות קטנים יותר (אך לאו דווקא פחות טובים). גם למשרדי תיווך רבים יש לוחות דירות משלהם וכדאי להשתמש גם בהם.

 

שימוש בלוח דירות - דגשים חשובים

 

על מנת שלוח הדירות אכן יסייע לכם, יש להשתמש בו בתבונה. כדאי שתחליטו עם עצמכם מראש מה בדיוק אתם מחפשים, איזה סוג של נכס, מהו התקציב שלכם ובאיזה איזור בארץ. רק לאחר שתחליטו את ההחלטות החשובות הללו, חפשו לוח דירות למכירה באינטרנט והזינו את הנתונים שרלוונטיים אליכם. מומלץ לעבור על יותר מלוח דירות אחד, מכיוון שיש נכסים שמופיעים רק בחלק מהלוחות. חשוב לזכור כי מי שמחפש דירת 2 חדרים בפתח תקווה יבצע חיפוש שונה מין הסתם מאשר מי שמחפש וילה ברמת השרון. חשוב גם לשלב בחיפוש אפיקים נוספים כגון התייעצות עם מתווכים, מעבר על הלוחות בעיתונות הכתובה ועוד. ככל שתשלבו בין יותר סוגי חיפוש, כך החיפוש יהיה יעיל יותר עבורכם. חיפוש אחר דירות למכירה או להשכרה הוא לא חיפוש פשוט והתהליך יכול לקחת חודשים ארוכים. לוחות הדירות באינטרנט ובעיתונות הכתובה יכולים בהחלט לקצר את הזמן הזה ולחסוך זמן יקר.

 

כמובן שלאחר שנעזרים בלוח ומאתרים דירות שרלוונטיות לכם, חשוב גם לבקר בדירות הללו ולהתרשם מהם באופן אישי. שלב הביקור בדירות הוא שלב חשוב מאוד ואל השלב הזה תגיעו במהרה, אם תשתמשו בחוכמה בכלי של לוח דירות למכירה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב