דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער בלייזר-כל מה שרצית לדעת. 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 683   [ נצפה 2348 פעמים ]

מעוניינים לעבור הסרת שיער בלייזר - מי מאיתנו לא רוצה גוף חלק ונקי משערות? החלום הזה לא כל כך רחוק ממכם, תחום הסרת שיער בלייזר התקדם והתפתח במיוחד בעשר השנים האחרונות, הוא שכיח ונגיש לכולם אבל שניה בטרם שאתם מתחילים את הטיפול הראשון להסרת שיער שלכם, צריך שתדעו מעט יותר על דרכי הטיפול להסרת שיער בלייזר, למי זה נכון, מהו התהליך ועוד המלצות חשובות ומועילות על טיפול הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר – כל מה שכדאי לתת את הדעת:

1.מהו בעצם טיפול הסרת שיער בלייזר? כל טיפול להסרת שיערבלייזר הוא טיפול של הסרת השערות והחלשתה דרך הרס של שורש השיער באמצעות חימומה בקרן הלייזר, מכשיר הלייזר יורה קרן אור שחודרת אל תוך השערה והורסת אותה,הטיפול יעיל רק כש השיערה מצויה בשלב הצמיחה (אנאגן).

2. תהליך הטיפול בהסרת שיער בלייזר לפני הטיפול בהסרת שיער יש לגלח את האזור המטופל, ע''מ למנוע צריבה של העור. כשעה טרם תחילת הטיפול מורחים משחת אלחוש המסייעת לאלחוש הכאב שנוצר תוך כדי הטיפול. במהלך הטיפול להסרת שיער בלייזר מורחים על גבי האזור המטופל ג'ל ייחודי לקירור האזור, ואז מפעילים בעצם את המכשיר על גבי אזור הטיפול. הפחתת הכאב למינימום תתבצע על ידי שילוב מכשיר הלייזר ומכשיר קירור המופעל ביחד על אזור השיער המטופל.

3.צבע העור והטיפול בלייזר הטיפול להסרת שיער בלייזר מבוסס על טיפול בחום ועל מנת שהטיפול יהיה יעיל, והחום של הטיפול לא יגרום לכוויה, כדאי שהשיער יהיה כהה בכדי שיספוג המון אור והעור סביב השיער יהיה בהיר יותר על מנת לא לספוג האור. התוצאות האפקטיביות בטיפול בלייזר יושגו ע"י אנשים עם עור בהיר ושיער כהה.אנשים עם שיער בלונדיני, או לחילופין ג'ינג'ים לא יכולים להסיר שיער עלי ידי הסרת שיער בלייזר.

4. האם הטיפול כואב? סף הרגישות והכאב משתנה בין אדם אחד לשני, רובם יעידו כי תוך כדי הטיפול בהסרת שיער בלייזר, הם מרגישים עקצוץ או תחושת צריבה קלה. לעיתים ישנה השפעה על מידת הכאבים בטיפול, בהתאם לסוג המכשיר שבו נעשה הטיפול להסרת שיער.דרך אגב מכשירים בעלי גל ארוך כואבים יותר..

5. זמן הטיפול וכמה טיפולים צריך לעבור. משך הטיפול להסרת השיער מותנה באזור המטופל, הטיפול נע בין מספר דקות לאזור השפם ויכול להימשך עד 50 דקות באזור הגב או לחילופין החזה והבטן. מספר הטיפולים החוזרים משתנים בין אחד לשני , בעצם זה בהחלט תלוי גם במיקום השערות ובמספר השערות שצריך להסיר. החזרה על הטיפול מבוצעת אחת לחודש חודשיים בערך.

6.ההחלמה אחרי הטיפול להסרת שיער בלייזר בתום טיפול הסרת השיער תורגש אדמומיות וצריבה קלה של השטח המטופל. אפשר למרוח משחת אלוורה, בשביל להקל על תחושת הכאב. ברוב המקרים, המטופל יכול לחזור לשגרה היומית, אולם מומלץ להגן על האזור המטופל מפני חשיפה לשמש העלולה להשאיר כתמים בעור. מומלץ למרוח קרם הגנה עד כחודש לאחר הטיפול להסרת שיער. מי שמבקש להתפנק, תמיד יוכל לעבור עיסויי ספא בין הטיפולים.

7. האם הסרת שיער היא לצמיתות??? על אף ההבטחות והפרסומים השיווקים של מכוני הסרת השיער, הסרת שיער היא לא לצמיתות, וחשוב לדעת את זה. בהרבה פעמים אחרי סדרה של טיפולים, יש הפחתה ניכרת במספר השערות, והשיער שעדיין נותר הינו לרוב עדין, לא כהה ודק בהרבה בהשוואה לשיער לפני הטיפולים. אך ללא ספק לא לצמיתות. לעיתים קיים תוספת וחזרה של שיער ומשום כך רצוי להדרש לסדרה נוספת של טיפולים.

8. למי לא רצוי לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר כל מי שסובל ממחלה אוטואימונית או מי שמשתמש בתרופות הגורמות לרגישות . לבני נוער כדאי להמתין ולחכות עם הטיפולים להסרת שיער, בשל השינויים ההורמונאליים המתרחשים בגופם בזמן תהליך ההתבגרות, אשר משפיעים על כמות השיער בגוף. מרפאות שונות, אף יסרבו לטפל בנשים בשליש הראשון להריונן כמו כן כל מי שסובל מסוכרת או פסוריאזיס.

9. מה צריך לברר לפני תחילת הטיפולים? רגע בטרם שמתחילים את סדרת הטיפולים במרפאה להסרת שיער מומלץ מאוד שתבדקו את כל הנושאים הבאים: האם המכשיר שבו מתבצע הטיפול אושר ע"י משרד הבריאות? האם המטפל הנו רופא מוסמך? האם קיימת פיקוח רפואי של משרד הבריאות על המרפאה? מהו ההסכם בין המרפאה למטופל והמחירים הנקובים בו? מומלץ בנוסף לבדוק אם יש למרפאה ביטוח רפואי.

10.הסרת שיער בלייזר מחירים? תחום הסרת השיער בלייזר הוא רווי ותחרותי, המרפאות משקיעות מאמצים לא מעטים בכדי להשיג מטופלים חדשים. זאת ההזמנות שלך לבצע מחקר שוק, לפנות למרפאות ולראות בעצמך את המרפאה, להתייעץ עם כמה מטפלים, לקחת חוות דעת מחברים שביצעו את הטיפול ורק אז להחליט.

www.hasaratsear.net


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב