דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדים למכירה 

מאת    [ 28/02/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 1514 פעמים ]

בין אם אתם סטרטפיסטים נמרצים, או בשלב שכבר אנשי עסקים חדים ומפולפלים - בסופו של יום אם העסק שהקמתם משגשג ופורח רבים הסיכויים שתהיו מוכרחים בשלב כזה או אחר חדר משרדי או קומת משרדים שלמה. היה ואתם חברה חזקה עם בסיס עם וותק של שנים מספר ולא בכוונתכם לנטוש את השוק מתישהו בעתיד ככל הנראה שתהיו מוכרחים לעשות חיפוש רציני של משרדים למכירה.

 

במקרה שרק בזמן זה פתחתם את הביזנס רצוי מאוד ללכת על משרדים להשכרה, בכל מקרה, השוק העכשווי לא מבטיח לנו הרים וגבעות לדאבוננו. בואו ונציין בקצרה את היתרונות והחסרונות של השכרת משרדים מול רכישת משרד:

 

אז ככה, עלות משרדים להשכרה ו/או לקניה תהיה תלויה כמובן במיקומם ובמימדם. אם הינכם עסק שלא מעוניין להיות במרכז העניינים וגם מעדיפים לארגן ולנהל אותו הרחק מן המרכז הגיאוגרפי של ארצנו הקטנטונת יש להניח שתוכלו לצאת מורווחים כספית ובגדול. בבדיקה זריזה בעזרת אתר יד שנייה תוכלו לעשות השוואה של מחירים באופן עצמאי למשרדים "עפ""י" הגודל הפיזי, המיקום הרלוונטי וסכום הכסף שאתם מעוניינים להשקיע. תוכלו לעשות את זה גם דרך משרדים של תיווך אשר ישמחו לעשות את הג'וב המייגעת שבחיפוש עבורכם תמורת עמלת תיווך כמובן.

רוב העסקים היום מעדיפים להשתמש במשרדים מושכרים ולא סתם, אם הגעתם להחלטה לקנות משרדים, תהיו צריכים להתאבזר במאגרי כסף לא מבוטלים. המחיר עשוי להגיע בין מיליונים בודדים לעשרות מיליוני שקלים. גם כאן קיים צורך להתחשב במיקומם של המשרדים למכירה, בגודל שלהם ובמוכנות למעבר מיידי. ייתכן כי תוכרחו לשפצם ובמקרה כמו כזה עלות הקנייה היא לרב יותר נמוכה אך יהיה צריך להשקיע לא רק אקסטרא זמן בשיפוצים ותיקונים כי אם גם סכומי כסף.

 

בין אם אתם סטרטפיסטים נמרצים, או בשלב שכבר אנשי עסקים חדים ומפולפלים - בסופו של יום אם העסק שהקמתם משגשג ופורח רבים הסיכויים שתהיו מוכרחים בשלב כזה או אחר חדר משרדי או קומת משרדים שלמה.

הידיעות החיוביות הן, שאם כבר החלטתם להשקיע במשרדים לרכישה, יום יבוא וביכולתיכם להחליף את מקום הזה תוך זמן קצר לנכס רווחי לכל דבר ועניין, ללא השקעה בנוסף או להציע אותו למכירה בסכום גבוה יותר ולהרוויח כמה עשרות אלפים של שקלים על הדרך, שכן ערכו של הנדל"ן לטווח הרחוק בדרך כלל עולה ועולה עוד יותר אם התחרות של העסק באיזור היא גבוהה ואנשים רבים בכוונתכם בשטח שרכשת. יתר על כן, רכישת שטח באיזור שנכון לעכשיו אינו בנוי ברם מתישהו יהיה מעוז של היי-טק לצורך העניין - הרי שהרווח שלך מובטח בעתיד. תגיעו להחלטה אשר תגיעו, נשאר לנו רק לאחל בשבילכם חיפוש קצר ומשתלם של משרד לביקושכם.

סטאטוס יועצי נדל"ן – משרדים להשכרה ,משרדים למכירה, נכסים מניבים,שיווק משרדים,קבוצות רכישה . באתר מחירון משרדים, ומנוע חיפוש משוכלל, מצולם, ומעודכן עם שפע של משרדים להשכרה ולמכירה  בתל אביב ,ברמת גן, בבני ברק.



סטאטוס יועצי נדל"ן | Status Real Estate
מגדלי טויוטה, יגאל אלון 65, תל אביב-יפו
www.status-ltd.co.il | href="mailto:status@status-ltd.co.ilstatus@status-ltd.co.il">">status@status-ltd.co.il 
טלפון: 03-5624433 | פקס: 03-5612468




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב