דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תהליכי מיתוג ומיצוב 

מאת    [ 23/02/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2017 פעמים ]

מיצוב ובניית מותג

מותג הוא מושג מתחום השיווק המתאר חברה, מוצר, שירות ולפעמים גם גורמים שונים כמו עמותה, מפלגה, ואף אדם פרטי. המושג "מותג" התייחס בעבר רק אל הסממנים החיצוניים של המוצר או העסק, אלמנטים כגון סיסמא, לוגו ומאפיינים ויזואליים כמו צבע או עיצוב המזוהים עם המותג. אולם כיום, לסימנים חיצוניים אלו התווסף מניפסט המגדיר את השקפותיו, שאיפותיו ויעדיו של העסק לכדי מכלול אלמנטים רחב המגדיר את המילה "מותג". כל זאת על מנת לייחס למותג ערכים חיוביים כגון יוקרה, הנאה, איכות וכד'.

תהליך המיתוג קיים בכדי לספק ערך מוסף למהלכים השיווקיים של כל חברה ובכדי לייצר נאמנות מצד הצרכן למוצרים ולשירותים שהחברה מספקת ללקוחותיה. המיתוג העסקי הוא תהליך אסטרטגי בעל חשיבות עליונה לכל חברה וגוף השואפים לקדם ולבדל את עצמו באופן שיחזק וישמר את עליונותו השיווקית על פני מתחרים מול קהלי היעד שלו. על מנת להמחיש את
העקרונות הנ"ל.
להלן מספר דוגמאות לתהליכי מיתוג מוצלחים של חברת המיצוב HC BRANDING:

מיתוג חברות סטארט אפ בישראל
5min Videopedia  - מיתוג לחברות סטארט-אפ
מיתוג סטארט אפ ישראלי - MIN5הינה חברת סטארט אפ ישראלי אשר יצרה פלטפורמה חברתית להעלאה, שיתוף וצפייה בסרטוני הדרכה קצרים. המותג הופך את הצפייה בסרטונים לחוויה אנושית מזמינה ומעביר את התחושה כי מאחורי האתר עומדים אנשים אמיתיים. שפת המותג, בהתאם לערכי המותג עצמו, מבטאת ישירות, פשטות ומנטאליות קהילתית. השימוש בצורות לא קונבנציונליות בעיצוב האתר מיצב אותו כפורטל וידאו מזמין וייחודי. לוגואים תלויי קטגוריה מהווים מעין חתימה אישית המבטאת אינדיבידואליות ואמינות בו זמנית.


עיצוב דמויות מותג
עיצוב דמות מותג - מי עדן
חברת מיצוב יצרה שפת מותג ייחודית, המכניסה אנרגיה וצבע למים השקופים.הבחירה בשפה איורית אשר מביעה את האנרגיה המתפרצת כמו גם את השתקפויות הצבע במים, יצרה ייחודיות מרשימה המשקפת את רוח המותג.

מיתוג עסקי באינטנט
מיתוג אתרים – אתר ADAMA

תהליך מיתוג באינטנרט -"אדמה" משתמשת בטכנולוגיה בלעדית על מנת לטהר קרקעות מזוהמות. שם המותג "אדמה" מקרין קשר ראשוני לאדמה ומדגיש את הגאווה והחדשנות הישראלית. שורת המיצוב "reviving earth" מיצרת תחושת שליחות חזקה ובו בזמן מסבירה מה החברה עושה.


עיצוב אפליקציות
Wiziapp- עיצוב אפליקציה

עיצוב ממשק משתמש Wiziapp- ויזי-אפ הינו שירות אשר הופך כל בלוג לאפליקציית אייפון. תוך כמה הגדרות בסיסיות - והבלוג של המשתמש מופיע ב APPSTORE. חברתHC BRANDING השתמשה בסמל הפסיק המזוהה עם פוסטים לדמות מותג חביבה וידידותית אשר מנחה את המשתמש ועוזרת לו בתהליך הפיכת הבלוג שלו לאפליקציה.



 

חברת HC Branding רואה במיתוג תהליך מתמשך ואינטימי בו אנחנו לומדים להכיר אותך - את הנסיון, המחשבות והרגשות של הלקוח ואת השירות או המוצר שלו. במהלך מחזורי החיים השונים של המותג, החברה מפתחת תובנות משלה לגביו - ולגבי הדרכים לעדכון, שיפור וגידול מוצלח של המותג.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב