דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצבע כראי הנשמה וככלי להשגת רוגע ואיזון בחיים 

מאת    [ 16/12/2007 ]

מילים במאמר: 655   [ נצפה 2543 פעמים ]

הצבע כראי הנשמה וככלי להשגת יעדים
מאת: טליה לינור פלד


לאורך אלפי שנים שימוש בצבעים היה מוכר בתרבויות השונות לצרכי ריפוי, התרוממות רוח, משיכת בני זוג, ועוד. צבע הוא שפה. לכל צבע יש תדר מבחינה פיסיקאלית, מהאדום העוצמתי וממריץ ועד הסגול המרגיע. אין אדם שאינו מתלהב מצבעי נוף קסום. צבעים משפיעים עלינו רגשית, נפשית, רוחנית ופיזית והשאלה כמה אנחנו מודעים לכך?

מהי אורה-סומה ומדוע היא כה עוצמתית?
אורה-סומה היא שיטה לאבחון ואיזון בצבעים שהוענקה לעולם בעידן הנוכחי. השיטה נולדה לפני כ-25 שנים על ידי ויקי וול, רוקחת ומרפאה בעלת ותק של כ-40 שנה, אשר הקדישה את חייה לרוח ולשירות למען אחרים.
אורה (אור ה, הילה) - סומה (גוף או קיום בסנסקריט - שפה הודית עתיקה). אורה-סומה המגשרת בין הגוף, לנפש ולנשמה, מאפשרת לאדם להתמודד עם מי שהוא ברמות העמוקות ביותר שלו, לזהות ולהכיר את אמיתות החיים שלו ומכאן ליצור שינוי שמוביל לחיים מיטיבים.

אורה-סומה היא תרפיית - נשמה בלתי מתערבת, מאחר וזו הפעם הראשונה שאין את המודל הרגיל של מטפל- מטופל. האדם עצמו הוא זה שבוחר את הטיפול שמתאים לו ואין ספק שהאדם בתוך תוכו הוא שיודע טוב מכל מה יכול לסייע לו. תפקיד המאבחן/מטפל הוא לעזור לאדם להבין את בחירתו ולפענח את הבחירות שחלקן נמצאות בתת-מודע. צבע הוא שפה אוניברסאלית, הוא תדר, תודעה ואנרגיה. הוא המפתח להבנת עצמנו במישורים עמוקים.

כיצד עובדת האורה-סומה ברמה האבחונית?
צפייה בלמעלה מ-100 בקבוקי ה"אורה-סומה" המדהימים ביופיים תוביל אותך לשביל קסום בטבע. במהלך האבחון יהיה עליך לבחור ארבעה בקבוקים, אלו שמושכים אותך ביותר, מתוך המגוון הקיים. מעבר למה שמסמלים הצבעים, גם לסדר הבחירה יש מסר ומשמעות. הצבעים שימשכו אותך הם אלו הקשורים ברובד העמוק שלך. בחירת הבקבוקים על ידך היא הקשת האישית שלך והיא תאפשר לך לקבל תובנות בעלות ערך רב לגבי דרכך ומהות חייך.

הבקבוק הראשון - היעוד והנשמה
בקבוק זה משקף את מה שבאנו לעשות בעולם, היעוד והמהות שלנו, המטרה והדרך למימושה. דרך בחירה זו נוכל לזהות במה נכון לנו לעסוק, איך נכון לנו להתקדם ומה באמת יאפשר מימוש עצמי והגשמה.

הבקבוק השני - הכישרונות, האתגרים והמתנות
בקבוק זה משקף את הכישרונות שבנו וכן מצביע על אתגרים שהגיע הזמן לרפא ולשחרר על מנת שיהפכו למתנות. שימוש בבקבוק זה מסייע בשחרור דפוסים שאינם משרתים אותנו יותר, ומאפשר פתיחת דלתות חדשות בחיינו. התחליב מסייע לאדם ולגוף לאזן ולרפא את עצמו באופן עצמאי. מריחת התחליב על גופינו, תהיה לרוב לפי הצבעים הנבחרים, בהתאם למרכזי הצ'קרות, ע"פ הנושאים שעולים באבחון וע"פ האינטואיציה של האדם.

הבקבוק השלישי - כאן ועכשיו
משקף את האנרגיות שלנו בהווה מבחינה רגשית, מנטאלית ורוחנית.

הבקבוק הרביעי ?הכמיהה שלנו למציאות חדשה בחיינו
משקף את האנרגיות שאנו מזמנים לעצמנו מהעתיד הקרוב. ה"עתיד" אינו במובן של חיזוי עתידות, אלא אותו מקום אליו האדם שואף להגיע. ע"י הבנה והטמעה של המהות והמטרה שלנו, ע"י הכרה בפוטנציאל ובכישרונות שבנו, רפוי אתגרים רגשיים וקשיים מהעבר, נוכל ליצור שנוי בחיינו, לוותר על דפוסים שאינם מקדמים אותנו ולפתוח דלתות לעתיד חדש.

כיצד עובדת האורה-סומה ברמה הטיפולית?

בליבו של כל אזור בגופנו, קיימת "תחנת אנרגיה" (צ'קרה). כל תחנה או מרכז אנרגטי המיוחס לצבע מסוים, החל מבסיס עמוד השדרה ועד לקודקוד.
הגוף הוא כעין קשת צבעים, כאשר האדום בצ'קרה הראשונה הנמצאת בבסיס עמוד השדרה, הופך לכתום בצ'קרת המין, אשר הופך לצהוב בצ'קרת מקלעת השמש, שהופך לירוק הנמצא בצ'קרת הלב, לכחול בצ'קרת הגרון, לכחול אינדיגו שהופך לסגול המשויך לצ'קרה מספר 7 הנמצאת באזור הקודקוד. את מערכת האנרגיה, כשלם, ניתן להשוות למכשיר טלוויזיה או רדיו. כל תחנת אנרגיה היא ערוץ, כל ערוץ משדר מסרים מסוימים. כדי שנוכל לקבל תמונה חדה או צליל צלול לכל ערוץ, עלינו להיות בהרמוניה ובאיזון.

הטיפול בפועל מתבצע על ידי שימוש בשמנים שבבקבוקים, אשר מכילים: צמחי מרפא, שמנים אתריים, קריסטלים ומינרלים, ותדרים של הצבעים הנבחרים, כולם חומרים טבעיים. הבקבוקים מכילים שתי שכבות. שכבת הצבע העליונה שומנית ומייצגת את רמת המודעות. השכבה התחתונה מימית והיא קשורה לתת מודע. ערבוב שתי השכבות יחדיו יוצר תחליב, בעל צבע שלישי, שהוא הפוטנציאל של האדם.

הינך מוזמן לבוא ולהתחבר למהות ולדרך האמיתית שלך וליצור עתיד חדש


טליה לינור פלד - מאבחנת ומטפלת בצבעים. מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית. מפתחת את "נגוהות אור וצבע"

טל. 0525-870701, דוא"ל: negohot@gmail.com , אתר: www.ornegohot.co.il

טליה לינור פלד - מאבחנת ומטפלת בצבעים. מאמנת אישית ועסקית בגישה הוליסטית. מפתחת את "נגוהות אור וצבע"



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב